Ичи Геки
Редовен Потребител
Точно това исках да кажа Ники, практически след края на месеца, тази пушка вече няма да ми е нужна и това ни беше уговорката в началото. След вчерашният разговор по телефона, явно се е свързал с тях и ми прати тракинг номер и нещо като товарителница - уж са тръгнали на 9ти февруари в 8 часа сутринта към България. Аз все пак ще си изчакам до края на месеца и отивам към София да взимам пушка или пари. Просто не ми хареса несериозността от тяхна страна и това че не ги интересуват претенциите на клиента.
Продавачите трябва да се научат, че клиента винаги е с предимство и вместо да се чудят как да го увъртят, за да си продадат стоката, трябва да направят всичко възможно да го спечелят с нещо повече от конкуренцията, а тя е жестока. Защото освен като разочарован клиент, който ще загубят, като споделя случката губят още много потенциални клиенти и трябва да си набият в тъпите тикви, че ОТНОШЕНИЕТО е всичко.
Продавачите трябва да се научат, че клиента винаги е с предимство и вместо да се чудят как да го увъртят, за да си продадат стоката, трябва да направят всичко възможно да го спечелят с нещо повече от конкуренцията, а тя е жестока. Защото освен като разочарован клиент, който ще загубят, като споделя случката губят още много потенциални клиенти и трябва да си набият в тъпите тикви, че ОТНОШЕНИЕТО е всичко.
Последна промяна: