xpresident
Редовен Потребител
След време ще се появят и други хлабини.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Забележка: This feature may not be available in some browsers.
Сега остава да капнеш малко машинно масло на връзката и нещата ще се оправят. Ако не е много трудно, разхлаби отново големия болт, капни маслото от двете страни, изчакай да влезе навътре и сгъни цевта частично няколко пъти, после затягаш / не много/ и готово!Свалих приклада, развих малкия винт и донатегнах леко големия. Хлабината изчезна, само зареждането става с една идея по-трудно. Предполагам, че с времето хлабината ще се появи отново, но сега е добре.
Прати го на тези, пиши им във фейса и прати снимки те ще ти го напраеят същия но по-здрав https://www.facebook.com/AUTO3D.BGЗдравейте! Разглобих си Хатсана мод.99, за да му сменя маншета, но след като го сглобих и опитах да заредя, се счупи приклада. Счупи се при предния болт. Задният болт, този в спусъка, е изял пластмасовата скоба на спусъка и премина през скобата. Търся си такъв приклад.
Счупването намеква и за друг проблем. Как е компресията? Здрав ли е маншетът и цевното уплътнение? Дали е монтирана оригинална пружина? Ако няма компресия, буталото се удря твърде силно в дъното на цилиндъра и води до пукане на приклада. Същото и ако е сложена по-яка пружина.Здравейте! Разглобих си Хатсана мод.99, за да му сменя маншета, но след като го сглобих и опитах да заредя, се счупи приклада. Счупи се при предния болт. Задният болт, този в спусъка, е изял пластмасовата скоба на спусъка и премина през скобата. Търся си такъв приклад.
Маншетът беше здрав, цевното уплътнение също. Проблемът ми се оказа в задния болт, този при спусъка. Главата му е изяла пластмасовата скоба и влязла навътре при сглобяването на пушката. При натиска за зареждане въртящият момент около предния болт при SAS системата отлепи задната част на пушката от приклада и строши едното предно рамо. Не знам дали го обясних добре.Счупването намеква и за друг проблем. Как е компресията? Здрав ли е маншетът и цевното уплътнение? Дали е монтирана оригинална пружина? Ако няма компресия, буталото се удря твърде силно в дъното на цилиндъра и води до пукане на приклада. Същото и ако е сложена по-яка пружина.
А какъв е варианта да се изпусне? Да се разглоби, развивайки внимателно тапите?Не, не става. Ако опиташ, има вероятност да го пренапомпиш.
Правил съм го, но по описаният от теб начин не става.Някой помпил/спадал ли е газово бутало на Хатсан?