HATSAN - всички модели пружинни пушки на фирмата.

Свалих приклада, развих малкия винт и донатегнах леко големия. Хлабината изчезна, само зареждането става с една идея по-трудно. Предполагам, че с времето хлабината ще се появи отново, но сега е добре.
Сега остава да капнеш малко машинно масло на връзката и нещата ще се оправят. Ако не е много трудно, разхлаби отново големия болт, капни маслото от двете страни, изчакай да влезе навътре и сгъни цевта частично няколко пъти, после затягаш / не много/ и готово!
 
От личен опит с хатсан, бих препоръчал на колегата в някакъв момент преди да са изядени главите на болтовете от манипулациите с отвертката, да ги свали и даде на стругар, за да му направи резервни от качествен материал.
 
Здр.имам хатсан с въздушно бутало 5.5 от година и половина и често я ползвам,но на 7,8 изстрел си губи точността.причини моля.
 
Здравейте! Разглобих си Хатсана мод.99, за да му сменя маншета, но след като го сглобих и опитах да заредя, се счупи приклада. Счупи се при предния болт. Задният болт, този в спусъка, е изял пластмасовата скоба на спусъка и премина през скобата. Търся си такъв приклад.
 
Здравейте! Разглобих си Хатсана мод.99, за да му сменя маншета, но след като го сглобих и опитах да заредя, се счупи приклада. Счупи се при предния болт. Задният болт, този в спусъка, е изял пластмасовата скоба на спусъка и премина през скобата. Търся си такъв приклад.
Прати го на тези, пиши им във фейса и прати снимки те ще ти го напраеят същия но по-здрав https://www.facebook.com/AUTO3D.BG
 
Този не е ли същия!?
А тук би трябвало и да го има.
 
Здравейте! Разглобих си Хатсана мод.99, за да му сменя маншета, но след като го сглобих и опитах да заредя, се счупи приклада. Счупи се при предния болт. Задният болт, този в спусъка, е изял пластмасовата скоба на спусъка и премина през скобата. Търся си такъв приклад.
Счупването намеква и за друг проблем. Как е компресията? Здрав ли е маншетът и цевното уплътнение? Дали е монтирана оригинална пружина? Ако няма компресия, буталото се удря твърде силно в дъното на цилиндъра и води до пукане на приклада. Същото и ако е сложена по-яка пружина.
 
Счупването намеква и за друг проблем. Как е компресията? Здрав ли е маншетът и цевното уплътнение? Дали е монтирана оригинална пружина? Ако няма компресия, буталото се удря твърде силно в дъното на цилиндъра и води до пукане на приклада. Същото и ако е сложена по-яка пружина.
Маншетът беше здрав, цевното уплътнение също. Проблемът ми се оказа в задния болт, този при спусъка. Главата му е изяла пластмасовата скоба и влязла навътре при сглобяването на пушката. При натиска за зареждане въртящият момент около предния болт при SAS системата отлепи задната част на пушката от приклада и строши едното предно рамо. Не знам дали го обясних добре.
Утре чакам от Пушка.ЕУ да ми кажат дали могат да ми доставят приклад и ще звъня на дадените от вас колеги, магазини. Благодаря ви за помоща!
 
Някой помпил/спадал ли е газово бутало на Хатсан? Възможно ли е да се спадне налягането с хатсански щуцер, както се прави при PCP-тата - с ръчна помпа и след изравняването леко да се изпуска въздуха, за да изтърва клапанчето на газовото буталце? Става въпрос за един Еъртакт с газова пружина Вортекс, като искам да го направя без да свалям газовата пружина от пушката (има достъп).
 
Някой помпил/спадал ли е газово бутало на Хатсан?
Правил съм го, но по описаният от теб начин не става.
Така както си го описал, Ники ти каза какво ще стане.
Ще го пренапомпиш.
За да го направиш, трябва:
Първо - да знаеш колко бара е налягането в ГП в момента, което няма откъде да знаеш, освен, ако знаеш как да го изчислиш, взимайки за база величина, която може да измериш - килограм.
Второ - проба грешка, докато постигнеш желания резултат, или по-вероятно докато прецакаш ГП.
Предполагам, че ГП е над 120 бара.
Изпускаш цялото налягане от пружината и я напомпваш отново на 120 бара.
По спомени, (че беше отдавна), когато ГП ми беше страст, на 125 бара е около 75 кг. - без гаранция за достоверност.
Ако все още ти е силна, пак я изпускаш и помпиш до 110.
И така докато ти хареса.
Вероятността да прецакаш ГП е голяма.
Какво може да стане ли?
Клапанът може да спре да сработва( да не затваря напълно и да "тече"), което вероятно ще се случи.
Играл съм го този филм, ама аз можех да си направя нов по-добър клапан и да спася положението.
За справка: имам едно метеорче АР100 на 55 кг. и е удоволствие да се стреля с него.
Не кърти миФки, не троши тухли, не дупчи тенджери и поцинковани кофи.
 
Ще обясня, но едва ли ще бъде полезно, защото тук става въпрос как да стане на коляно.
С подръчни средства и почти без инструменти.
Да се обясни на някой, който не знае какво прави, как да го направи.
В изработен за целта цилиндър, състоящ се от две части, затапени в единия си край и завиващи се една в друга
В единия край на единия цилиндър има направен отвор, през който се освобождава клапана.
 
Добих представа за идеята, благодаря - чрез винт да се притисне клапана, за да освободи налягането.
 
Здравейте.
Извинявам се ако темата не е за тук.
Имам въздушна пушка Hatsan airtact 5.5 vortex. От известно време спря да зарежда. Забелязах, че когато се опитвам да заредя, буталото не ми позволява да издърпам цевта докрай,защото този плъзгач, който движи буталото назад едвам докосва предпазителя. Когато махна буталото си работи нормално, зарежда и този плъзгач ( сигурно си има точно наименование, но не го знам ) има по-голям ход. Не знам дали обясних всичко правилно, надявам се да ме разберте какво искам да кажа :). Мислех, че е от спусъка и го разглобявах 100 пъти. Някой път зарежда, но след 1 изстрел пак спира. Ако някой е имал подобен случай или знае как да се оправи ще съм му благодарен ако сподели.
Този клип не е мой, но проблемът е същия.
 
Back
Нагоре