SEPULTURA
Редовен Потребител
По голям капацитет на power planum-a.Е тука каква е логиката
Един колега в форума го е правил това на Маверик,ама не помня кой беше. Да хване да се включи и да разкаже
По голям капацитет на power planum-a.Е тука каква е логиката
Няма такаваЕ тука каква е логиката
Оригинилания е така - един цял месингов детайл на по-новите партиди МаверикВече ги правят един детайл с прехода
Шестограмите къртят най доброто е е weraПо принцип ,монтирах huma V2 air port-а на моя Maverick 600mm,6.35 преди повече от седмица.
И да - тествах го,
нооо нещо не ми харесаха резултатите, та за това не съм писъл за тях хаха.
Не знам до колко мога да ги зачета за адекватни. защото замервах на температура 1-2С.
- Скоростите с оригиналния трансфер порт със слъг 2.14гр измервани пролетно време на 20+: 297-302м/с
- Скоростта с humaa V2 ,но при +1-2С беше : 296-299м/с
Има няма 20 градуса разлика (и повече може би) в измерванията.
Та по пътя на логиката,щом скоростта с huma v2 почти се е запазила в тоя клинч, би трябвало да има прираст при по-топло време. Ще пробвам пак в някой по-топъл ден, поне +15С да е. В затворено пространство нямам как да тествам.
Ето малко снимки на процеса на монтажа на huma V2.
Оригиналния порт е намазан с лепило,но с малко нагряване с пистолет с топъл въздух, тръгва да се развива много лесно.
Съветите ми са:
-При махане на стария порт премахнете о-ринговете,защото има вероятност да се прецакат при нагрването.
-Да намажете с малко locttate порта и стоманения преходник за него при завинтване. Но не прекалявайте,че после трудно се развива, ако се наложи да си върнете стария порт поради незадоволителни резултати.
-Намажете всички о-рингове на новия порт с силиконова смазка.
- Сложете нещо на инструмента с който ще развивате оригиналния порт за да го зашитите от надраскване и нараняване на отвора,аз ползвах текстилна лента за кабели,има я в практикер.Ползвайте кръглия отвор,а не правоъгления.
-При затягане на стоманентото тяло към черната тръба може да се наложи да проложите малко сила с инструмент.При мен остана около 1мм недозавито и го завих докрай с малък тръбен ключ,като увих детайла с парче вътрешна гума от кола/колело,за да не го надраскам. Не искаше много усилие да се дозавие,но на ръка не става.
В никакъв случай не ползвайте инструмент пъхнат в месинговата част (huma v2),защото ще счупите тънката част по средата на отвора!
Направиха ми впечетление 2 неща:
1. Хума порта е по дълъг
2. Хума порта има о-ринг на на входа за цевта (лайнера)
Пробем,който се появи с новия трансфер порт е ,че пълнителя влиза с усилие/съпротивление.
Като е пъхната цевта в пушката и болтовете ,които я застопоряват не са затегнати, пълнителя влиза без проблеми - супер мазно.
Но като се затехнат болтовете, се появява съпротивление при слагане на пълнителя.
Пробвах да затегна болтовете заедно с пъхнат пълнител. Целта ми беше ,така да си остане нужната хлабина между пълнителя и цевта и като затегна всичко да е ок. Но..х*й, пак влиза трудно.
Та теорията ми за проблема e, че диаметъра на отвора на порта, който влиза в пълнителя е или по-голям (не го премерих, домързя ме пак да разковачвам всичко) или самата цев слиза малко надолу при затягане на болтовете и такa се измества отвора спрямо канала на пълнителя.
Кажете при вас дали го има това с пълнителя,като монтирате портовете?
View attachment 112746
View attachment 112743
View attachment 112745
View attachment 112742
View attachment 112740
View attachment 112739
View attachment 112741View attachment 112744
Колега, забавляваш ни, но почваш да нарушаваш т.2 от правилата на форума:Боклук малък нещастен
Пикочо щи еба майката нещастна
Смотаняк
Чета последните 2-3 дена цялата сага с на Малин FX. Коментарите на човека, че изглеждаха все едно е паднал от някое дърво на африканска държава , няма да коментирам. Относно тази пушка , shaman го е написал на предната страница в коментар #3139 , така че проблема и няма да е само от настройки. Надявам се Малин за в бъдеще, ще се научи (както и всички съфорумци), че тука подобен груб език не се толерира, още повече срещу марката FX , която е издигната в култ в тази тема.В началото на историята беше забавно,после стана банална,купил си нещо което не може да настрой и всички му виновни,а виновния той,че не знае и не може нищо и занимава целия форум с тоталните си глупави постове.
на гедорето що им еШестограмите къртят най доброто е е wera
Не искам да прозвучи като заяждане, но би ли споделил с нас, с кой пост в темата е издигнат Фх в култ?Надявам се Малин за в бъдеще, ще се научи (както и всички съфорумци), че тука подобен груб език не се толерира, още повече срещу марката FX , която е издигната в култ в тази тема.
Е чак пък. Махни Вулкан-а и ще се съгласяама то след Хасан или Вулкан(примерно ) няма и как да не се впечатли.
Не искам да прозвучи като заяждане, но би ли споделил с нас, с кой пост в темата е издигнат Фх в култ?
Основно проблеми и решения на проблемите се коментират в темата.
От време на време някой нов собственик, силно впечатлен от марка я хвали, ама то след Хасан или Вулкан(примерно ) няма и как да не се впечатли.