FX Airguns или как се прави шведска тройка-аз, тя и вибратор (саундмодератор)

Да, така се мъча - със свалена цев, иначе ако е на пушката, на едно място (да не превърта) би я държало само онова щифтче на трансферпорта... Отпред тази гнус на шрауда има ли как да се отвие за да огледам резбата отвътре ?
Така със свалена цев няма да успееш да завиеш щрауда до край,пробвал съм.
Монтирай си цевта на пушката и пробвай,може леко да смажеш резбата.
 
Ами айде да пробвам на пушката, предния път успях отвън .. Не знам откъде са ги изкарали тези Дриймлайни но ми се разказа играта със развиването и отвиването.. май са попреседяли в някои склад..Тъкмо си викам всичко, което исках го смених, смазах и сложих, само шрауда остана.. и филм.
 
Не става и на пушката, луда работа :) Някой от София ако може да даде рамо на живо, аз май се отказвам със опитите ... А отпред има ли начин да се свали накрайника на шрауда за който се завинтва цевта ? Все пак би трябвало да са го завили някак във фабриката ? Или са го безнадеждно локтайтнали и него ?
 
Последна промяна:
Пробвах да навия още но се явяват стружки отпред по винта, който държи лайнера за цевта и се спрях. Не е добре, но не знам какъв му е проблема (очевидно). Сега и шрауд ли ше трябва да купувам ...

View attachment 114566
Имах същия проблем , почисти хубаво резбата в частта където е изпилена за ключ!
Не е изравнена добре и пуска стружка от алуминия на шраунда !
 
Когато навиваш, трябва много внимателно и без натискане за да "тръгне" да се навие. Ако трябва оборот ляво, два дясно за да "хване" иначе тръгва накриво и се прецаква резбата (виновно е изпиленото място за ключ на цевта)
 
Благодаря ви, момчета, да знам, че не съм сам срещу нещото наречено ювелирно щведско металообработване ми вдъхва кураж.

Ами не знам доколко не е прецакана вече. Точно така, пробвах - леко докосване на цевта до резбата и после наляво - надясно да тръгне.. Но не би. Върви няколко пълни оборота и спира, явно избутва стружката навътре (т.е. в посока на излизане на проектила) и в един момент блокира по нататъшното навиване.... Мисля си да отскоча до Ташев Галвинг и да взема 2 тънки контрагайки М12 и с тях да пробвам да отвия т.н. еър стрипър отпред от шрауда и да видя какво е състоянието на резбата и да я прогоня после по резбата на цевта. Някой правил ли го е от вас това ?
 
Не съм сигурен за какво ще ползваш гайките но си мисля че М12 резба не ще ти свърши работа защото диаметъра е 12,7мм или точно половин инч. Резбата е съответно ½UNF x20 навивки.
 
Веднъж ако е тръгнала на-криво много трудно ще я оправиш без да я прокараш с метчик
 
Мда, айде да я извадя първо да видя какво е състоянието, пък после ще прокарвам .. :)

ps. вчера като гледах конверсиите 1/2 unf x20 на М12 със стъпка на резбата 1.25 мм идваше, или от сорта, ще видя пак като седна пред PC
 
Веднъж ако е тръгнала на-криво много трудно ще я оправиш без да я прокараш с метчик
Така няма да стане. Ако е тръгнала накриво и метчика ще се подведе накриво. Трябва да се качи на струг и ножа да се "вкара" в последната незасегната витка и така да се прекара резбата.
 
А добре, изобщо как се маха airstrippera по начин, който да остави шрауда и стрипера поне частично здрави?
Пробвах по на чичо Ърнест Роу методиките () но не стана .. не мърда.
 
Няма значение как се маха, и треда отвътре как ще му влиза метчика, FX19810 пътува така или иначе. Не ме кефи, взимам нов компенсатор, стария ще го махна без да го тача. Че не съм техническо гуру - не съм, ама се ми се струва, че нещо недомислено има в цялата работа ...
 
Няма значение как се маха, и треда отвътре как ще му влиза метчика, FX19810 пътува така или иначе. Не ме кефи, взимам нов компенсатор, стария ще го махна без да го тача. Че не съм техническо гуру - не съм, ама се ми се струва, че нещо недомислено има в цялата работа ...
Да помагам ли колега с нещо?
 
Да помагам ли колега с нещо?
Благодаря, наистина оценявам, че има хора като теб. Ами май не, отвътре резбата с голяма доза сигурност е попрецакана от по твърдия материал т.е. стоманения винт на цевта (jam nut е на английски, съжалявам но с българската терминология още ми е трудно). Искам да стане като хората, поръчах компенсатора от Europe Airguns, взеха парите, та да видим за колко време ще дойде. Старият направо ще го хвана директно със клещите без да му жаля резбата и пак с горелката ще мина набързо по шрауда. Само да те питам, като слагам новия компенсатор - да сложа малко Локтайт ? Смътно си спомням, че някъде бях чел, че не се слага там. Имам само от синия (medium се води, ако не се лъжа).
 
Благодаря, наистина оценявам, че има хора като теб. Ами май не, отвътре резбата с голяма доза сигурност е попрецакана от по твърдия материал т.е. стоманения винт на цевта (jam nut е на английски, съжалявам но с българската терминология още ми е трудно). Искам да стане като хората, поръчах компенсатора от Europe Airguns, взеха парите, та да видим за колко време ще дойде. Старият направо ще го хвана директно със клещите без да му жаля резбата и пак с горелката ще мина набързо по шрауда. Само да те питам, като слагам новия компенсатор - да сложа малко Локтайт ? Смътно си спомням, че някъде бях чел, че не се слага там. Имам само от синия (medium се води, ако не се лъжа).
Сложи малко син. Идеята е когато сваляш шрауда от лайнера, да остане сглобката на шрауда неразглобена.
 
Ако съм разбрал правилно, резбовото съединение е от стоманен и алуминиев детайл. По-добре е да се използва осигурител за резби от цветни метали.
 
Някой знае ли какъв е точно туиста на лайнерите с които идват новите модели на фх - динамика, пантера, Кинг в 6.35? Дали са 16 или 18 инча на оборот?
 
Back
Нагоре