Тунингът беше, както вече писах, направен от колегата cilindura и се състои в следното: изработка на ново клапанно тяло от неръждаема стомана (колегата други материали не признава)
Клапанното тяло е с друга конфигурация и дебит. Направа на нов трансферпорт; нов вход на цевта; нова бойна пружина; нов клапан с 3 мм щок с променена форма на шапката; нов тип капачка на клапанното тяло. При този тунинг е избегнат течът, който се получава между щока и проходния отвор на клапанното тяло. До колкото разбрах от колегата доста е поработил върху трансферпорта. Тестовете са направени с 2,5 грамови проектили, които той си ги произвеждаше за собствени нужди. Стреляно е с въздух от 220 бара надолу като първите два барабана са със следните скорости:
315 метра; 315 ; 316; 317 ; 317; 318; 318; 318; 319; 320; 320; 321; 320; 318; 318; 318; 317; 317 Тунингът е правен преди около 3 месеца, но едва сега публикувам резултатите, защото отсъствах от града. А и едва сега успях да направя що годе някакви тестове. Използвах рогатото хроно на cilindura даже успях да му прострелям и единия отражател.
Други подробности по тунинга не мога да дам, защото съм бос в тази материя.
Наздарве!
И адмирации за cilindura!