Понеже тежкия проектил се движи по-бавно и налягането зад него е по-високо от това след по-лекия, та за това успява да изтече по-малко въздух от резервоара. Това е в случаите когато клапана затваря преди излизане на чашката от цевта. Ако затваря след излитането на чашката е още по-очевидно защо е голям разхода. По-лекия проектил излита по-рано и за това клапана е отворен по-дълго към атмосферата.
Малко данни от неделния тест. Първо започах от 140 бара начално (FTT), карах повечко изстрели (исках да видя как се движи тенденцята и на кой изстрел да спирам горе-долу). За тази графика не съм смятал разхода. Продължих със 150 бара начално (FTT) - тук нещо аномално стана - същите чашки дадоха бая нагоре скорости?! Някакво обяснение да имате? Сещам се само, че при този опит първия датчик на хроното беше монтиран на може би 3-4 мм по близо до края на цевта, но пък толкова разлика да прави от това разстояние само?! А и на хроното му дават 1% грешка все пак, странното е, че имах няколко изстрела над 270 м/с, а при предната стрелба не се достигнаха такива скорости. Пробвах 155 бара начално (FTT) - тук вече стрелката навлизаше в жълтата зона на Диско манометърчето, тоест непрепоръчвана от производителя. Накрая пробвах 155 с друга чашка (JSB). Сметнах и разхода по руските таблички. Началното и крайното са отчитани по манометъра на помпата. Крайното налягане може да не ми е много точно - по метода на "слушане" кога започва да пълни пушката е отчетено..... Като гледам графиките май трябваше поне по 1 изстрел по-малко да правя - на последните изстрели рязко падаше скоростта, като звук също се променяше и започваше "да пляка" осезаемо. За сега това е положението, по-тежката чашка направи по-малък разход (както се очакваше), но и преразхода като цяло е налице. А ако се пробвам от 160 бара начално? Белким удължа платото (ако можем да наречем това плато) с 1-2 изстрела? Но с навлизането още повече в жълта зона на манометъра се очаква да падне още скоростта на първите няколко изстрела..... Ще се пробвам и ще пиша когато успея. :
Ако ти се занимава можеш да пробваш т.н. Lower Link Mod на спусъка: http://www.network54.com/Forum/275684/m ... 3/PICTURES Идеята е да увеличиш един от лостовете на лостовата система на спусъка чрез местене на точката на въртене на междинната пластинка, от там силата прилагана върху спусъка необходима за отцепване на другата пластина от ударника намалява. В този мод продължаваш да си използваш предпазителя, което е по-безопасно, от без него.... Аз понеже съм схванат в ръцете, та не смея да дупча тази междинна пластинка за да си изместя точката на въртене, за сега ... Тук даже някакъв агент дава и разни тестове след мода.... И обяснява кое как е правил.... http://www.gatewaytoairguns.com/airguns ... 599#M65599 :
Преразхода е налице има неща, които трябва да се пипнат - по цевта / предна и задна фаска / , ударника и щока на БК / полиране /, втори О пръстен на преходника, О пръстени на цевта и един добър приклад
Относно подчертаното: 1. Преходника между резервоара и цевта?! Или кой преходник? 2. Къде да се сложат тези О-пръстени?! Фаска - в домашни условия - как?!
Фаската на струг цевта се маха много лесно в домашни условия не препоръчвам преходника между БК и цевта отгоре / към цевта/ няма О пръстен уплътнява метал в метал и от там въздуха бяга другия вариант отвън на цевта преди и след отвора за въздух да се направят канали и се сложат два О пръстена
Здравей отново! Мерси за насоките! Явно обработката на цевта няма да я правя аз, ще търся човек, който разбира...... Бих искал да попитам няколко неща за шлифоването (поне това мога в къщи да направя....) 1. Бойния клапан нак се отваря (за да измъкна щока, нали щока е това като осичка с бялата шапчица отгоре му?)- някакво развъртане ли има?! Отвярях преди време пистолета ми Crosman, клапана изглежда идентичен, но не можах да се ориентирам относно разглабянето му. 2. Водна шкурка 2000 достатъчно фино ли е за полиране на ударника и щока? Ако не - какво препоръчваш?! Шлайфпасти - какви видове, от къде да ги търся, как се шлифова с тяхна помощ? Относно загубата на въздух при сглобката на трансфер порта и цевта - това как мога да го установя дали го има и при мен? Или се очаква при всички екземпляри да го има в следствие на дизайна на това място..... м-у другото и при пистолета ми е така - има о-пръстен само между БК и долната част на тази преходна фтулка (трансфер порта), от горе тази фтулка влиза в цевта без допълнително уплътняване. Извинявам се много ако питам дъвкани неща.... : Благодаря предварително!
Дай повече инфо за твоето решение - къде завря този о-пръстен, какви са му размерите, от къде го намери?!
Сложих го на втулката която е между цевта и цилиндара. Пръстена размера знам само, че е 1мм дебел но другите рамери не ги помня. Смъквал съм ги от втулката. Сложих 2бр.един не е достатъчно
Благодаря за инфото! А малко инфо за материалите? http://www.micromaxtrade.com/bg/stat.php NBR VITON SILICON EPDM Въпросите ми са: 1. за подлагане при цевта и смяна уплътнението на болта какъв материал да се използва? 2. за помпата (като почна и там да сменям пръстените) от какъв материал да бъдат? Благодаря предваритилно!
@jivkonik Страницата неща не се отваря в момента но в тази тема са пуснати адресите по градове и обяснение как се поръчват. В сайта също има обяснено как става поръчката на всички уплътнения. Когато пратиш нещо което искаш трябва да им кажеш на какви налягания и температури работи и по моделчето ти го изработват от най добрия за целта материал. Маншетите стават идеални за друго не зная за момента но имат доста неща които правят и се надявам да направят всичко което ти е необходимо. Успех. http://forum.airguns.bg/http://forum.ai ... ic.php?t=6
Ахам, за други места иначе стават - утлътняване на цевта при трансфер порта и при болта. За помпата от кой материал да поръчам (ако нямат готови с нужните размери)?