добри
Редовен Потребител
Уважаеми колеги, времето се развали за стрелби. Ще напиша нещичко за Anschutz 380 в рамките на 2-3 поста. Започвам с историята:
„Нашият живот е спорт“, казва Йохан Аншуц, 44-годишен ръководител на концерна Anschutz, говорейки за настоящата стратегия на неговото начинание. За разлика от много други големи оръжейни компании, Anschutz се фокусира върху разработването и производството само на спортни оръжия. Тази философия донася феноменален успех на компанията Ulmian: 80% от стрелците от най-високо ниво използват въздушни и малокалибрени пушки Anshutz. По-осезаемо от постиженията на компанията в биатлона, повече от 95% от „стрелящите скиори“ използват оръжия от тази марка.
Раждане и развитие
Раждането на компанията "Anschutz" е традиционно за всички оръжейни предприятия на Тюрингия в средата на XIX век. През 1856 г. Юлиус Готфрид Аншуц, син на оръжейника Йохан Хайнрих Готлиб Аншуц от село Мелис, основава семейната компания JG Anschutz въз основа на работилницата на баща си. Той и съпругата му Луиз стават първите собственици на новата компания с първоначален капитал от 1000 талера. Продуктите й са обичайният асортимент от оръжия, ловни пушки, пистолети Флобер, джобни пистолети, "тестинг" (оръжия с малък калибър, при които куршумът се изхвърля от цевта само чрез запалване на капсулата) и пистолети "Мунка" на Ланкастър. „Anschutz“ отначало се занимава с ремонт на оръжия. Десет години по-късно семейната компания придобива собствена фабрика, а персоналът й нараства до 76 души.
През 1901 г., след смъртта на основателя на компанията Юлиус Готфрид Аншуц, семейният бизнес се ръководи от синовете му Ото и Фриц. От този момент запазената марка на компанията се променя и става известна като JGA Germania Waffenwerk Mehlis (германска фабрика за оръжие Julius Gottfried Anschutz от Мелис), а изображението на женска фигура, представляваща Германия, се появи на логото на компанията. Новата емблема символизира единството и свободата на Германия, с които братята Аншуц, като повечето германски предприемачи от онова време, възлагат надеждите си за индустриализацията на страната и развитието на частния бизнес.
Anschutz-Германия произвежда оръжия по собствен дизайн, както и на други компании. Освен това Anschutz продава оръжия не само в рамките на Германия, но и за износ. Братята Аншуц се превръщат в един от най-уважаваните хора в града. С развитието на семейния бизнес Anschutz град Зела-Мелис (както става известно след обединението на Zella St. Blasia и Mellis) с право придобиват известност като един от най-важните оръжейни центрове в Германия. Zella-Mellis е дом на редица други известни германски оръжейни компании като Карл Уолтър и Херман Вайро. Между другото, Zella-Mellis е известна и като люлката на германската автомобилна индустрия: от тук известните автомобилни концерни Mercedes-Benz, BMW и MAN водят своята генеалогия.
От 1930 г. асортиментът на продуктите на Anshutz се разширява, освен пушки, започва производството на самозареждащи се пистолети и пневматични пистолети с калибър 4,5 мм. Компанията също така произвежда бездимни револвери тип булдог със сгъваем спусък под 6,35 мм касета Браунинг.
Четвъртото поколение на "фабриката на занаятчиите"
С края на 1968 г. Рудолф и Макс Аншуц дават юздите на компанията в ръцете на Дитер Аншуц от четвъртото поколение на известната династия. По този повод Германското стрелково дружество награждава братята, които са ръководили семейния бизнес в продължение на 45 години, с медал за чест на D&A за техните специални заслуги в развитието на стрелковите спортове. През тази година оборотът на компанията възлиза на значителна сума от 12 милиона марки, докато около 60% от продукцията е изнесена. В същото време Anshutz започва работа с чуждестранни компании като Savage и Smith-Wesson (САЩ), Miroku (Япония) и Marochchi (Италия).
От 60-те години успехът на оръжията Anschutz се е превърнал в правило на олимпийските и световните първенства. На олимпийските игри от 1964, 1968 и 1972 г. всички медали в стрелба с малки пушки е спечелена от Anschutz. Базираната в Улм компания записва в своя сметка 20 световни рекорда, поставени от техните оръжия. През 1972 г. мотото на компанията е Die Meister Macher, което може да се преведе като "фабрика на шампионите". Това мото остава актуално и днес.
Поредицата от победи в биатлон на международно ниво от Anschutz е открита през 1984 г. от Питър Анжерер, който печели първо място с немската пушка на Олимпиадата в Сараево. От този момент Anschutz е лидер на световния пазар на оръжия за биатлонисти.
Със съкращения по материяли от :http://weaponland.ru/publ/fenomenalnyj_anshutc/11-1-0-1785
„Нашият живот е спорт“, казва Йохан Аншуц, 44-годишен ръководител на концерна Anschutz, говорейки за настоящата стратегия на неговото начинание. За разлика от много други големи оръжейни компании, Anschutz се фокусира върху разработването и производството само на спортни оръжия. Тази философия донася феноменален успех на компанията Ulmian: 80% от стрелците от най-високо ниво използват въздушни и малокалибрени пушки Anshutz. По-осезаемо от постиженията на компанията в биатлона, повече от 95% от „стрелящите скиори“ използват оръжия от тази марка.
Раждане и развитие
Раждането на компанията "Anschutz" е традиционно за всички оръжейни предприятия на Тюрингия в средата на XIX век. През 1856 г. Юлиус Готфрид Аншуц, син на оръжейника Йохан Хайнрих Готлиб Аншуц от село Мелис, основава семейната компания JG Anschutz въз основа на работилницата на баща си. Той и съпругата му Луиз стават първите собственици на новата компания с първоначален капитал от 1000 талера. Продуктите й са обичайният асортимент от оръжия, ловни пушки, пистолети Флобер, джобни пистолети, "тестинг" (оръжия с малък калибър, при които куршумът се изхвърля от цевта само чрез запалване на капсулата) и пистолети "Мунка" на Ланкастър. „Anschutz“ отначало се занимава с ремонт на оръжия. Десет години по-късно семейната компания придобива собствена фабрика, а персоналът й нараства до 76 души.
През 1901 г., след смъртта на основателя на компанията Юлиус Готфрид Аншуц, семейният бизнес се ръководи от синовете му Ото и Фриц. От този момент запазената марка на компанията се променя и става известна като JGA Germania Waffenwerk Mehlis (германска фабрика за оръжие Julius Gottfried Anschutz от Мелис), а изображението на женска фигура, представляваща Германия, се появи на логото на компанията. Новата емблема символизира единството и свободата на Германия, с които братята Аншуц, като повечето германски предприемачи от онова време, възлагат надеждите си за индустриализацията на страната и развитието на частния бизнес.
Anschutz-Германия произвежда оръжия по собствен дизайн, както и на други компании. Освен това Anschutz продава оръжия не само в рамките на Германия, но и за износ. Братята Аншуц се превръщат в един от най-уважаваните хора в града. С развитието на семейния бизнес Anschutz град Зела-Мелис (както става известно след обединението на Zella St. Blasia и Mellis) с право придобиват известност като един от най-важните оръжейни центрове в Германия. Zella-Mellis е дом на редица други известни германски оръжейни компании като Карл Уолтър и Херман Вайро. Между другото, Zella-Mellis е известна и като люлката на германската автомобилна индустрия: от тук известните автомобилни концерни Mercedes-Benz, BMW и MAN водят своята генеалогия.
От 1930 г. асортиментът на продуктите на Anshutz се разширява, освен пушки, започва производството на самозареждащи се пистолети и пневматични пистолети с калибър 4,5 мм. Компанията също така произвежда бездимни револвери тип булдог със сгъваем спусък под 6,35 мм касета Браунинг.
Четвъртото поколение на "фабриката на занаятчиите"
С края на 1968 г. Рудолф и Макс Аншуц дават юздите на компанията в ръцете на Дитер Аншуц от четвъртото поколение на известната династия. По този повод Германското стрелково дружество награждава братята, които са ръководили семейния бизнес в продължение на 45 години, с медал за чест на D&A за техните специални заслуги в развитието на стрелковите спортове. През тази година оборотът на компанията възлиза на значителна сума от 12 милиона марки, докато около 60% от продукцията е изнесена. В същото време Anshutz започва работа с чуждестранни компании като Savage и Smith-Wesson (САЩ), Miroku (Япония) и Marochchi (Италия).
От 60-те години успехът на оръжията Anschutz се е превърнал в правило на олимпийските и световните първенства. На олимпийските игри от 1964, 1968 и 1972 г. всички медали в стрелба с малки пушки е спечелена от Anschutz. Базираната в Улм компания записва в своя сметка 20 световни рекорда, поставени от техните оръжия. През 1972 г. мотото на компанията е Die Meister Macher, което може да се преведе като "фабрика на шампионите". Това мото остава актуално и днес.
Поредицата от победи в биатлон на международно ниво от Anschutz е открита през 1984 г. от Питър Анжерер, който печели първо място с немската пушка на Олимпиадата в Сараево. От този момент Anschutz е лидер на световния пазар на оръжия за биатлонисти.
Със съкращения по материяли от :http://weaponland.ru/publ/fenomenalnyj_anshutc/11-1-0-1785
Attachments
Последна промяна: