ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Georgi Atanasov

Редовен Потребител
Моля за малко акъл…
Имам зарядна станцийка туксинг като на приложената снимка и искам да и сменя манометрите с малко по големи и четливи, обаче не знам резбата каква трябва да е, а забравих да ги сваля за мостра… та ако някой знае нека сподели и да ми спести 50-60км разходка
1C6F35F4-B8C4-4F14-9FDE-1F3D991AC009.jpeg
 

roskokn

Потребител
Направих клипче как се слага кран на карбонова бутилка. Който иска да стяга с чук,с лост,с гайковерт и каквото му хрумне,който иска да стяга така,както съм показал.
Образцово видео,спести ми много писане,всичко друго е риск за бутилката или здравето.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Обвръзките по компресора Туксинг са 10х1,та има вероятност и на зарядната да е такава. Няма логика да ползват ту 10х1,ту 1/8.
 
Последна промяна:

Georgi Atanasov

Редовен Потребител
Обвръзките по компресора Туксинг са 10х1,та има вероятност и на зарядната да е такава. Няма логика да ползват ту 10х1,ту 3/8.
За компресора ги знам, в краен случай ще се раходя да ги видя, че тя китайската логика е много извратена понякога :d
 

radosten

Потребител
Колеги монтирахме сепаратора, аз гледах един приятел го монтира, а той разбира, повярвайте ми. Но имам проблем, бавно зарежда, загрява много на ниво картер и първа степен. Идея си нямам защо, ако някой има представа да пише.
Проблема е открит, един от пластмасовите оплътнители от по- силно стягане се беше сплескала и отворът през който трябва да преминава въздуха беше почти запушен.
 

mgrosco

Редовен Потребител
Здравейте. Моля за съвет откъде да си купя ботуш за бутилката? Намирам се във Варна и обиколих двата магазина под хотел Голден Тюлип за водолазна техника, като и в двата такова животно не знаят.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Каква е бутилката и колко литра? Павката, от Danube Airguns има някакви, ако искаш, пиши му.
 

Tripnotik

Потребител
Здравейте. Моля за съвет откъде да си купя ботуш за бутилката? Намирам се във Варна и обиколих двата магазина под хотел Голден Тюлип за водолазна техника, като и в двата такова животно не знаят.
Колега опита ли първо в Гугъл да потърсиш?
1000002219.jpg
 

apapazov

Редовен Потребител
Имам компресор Tuxing model 022 същият е като 031, но със сепаратор. Ползвам го от няколко месеца, като до момента съм допълнил 7л бутилка от 200 до 300 бара 10тина пъти. Като в началото помпеше бързичко, после взе да забавя и накрая от 200 до 230 бара помпеше по 1/2 час и не искаше да качи повече налягане. Затова реших да го отворя и да го обслужа така да се каже. Сменил съм зелените о пръстени в двата края на тръбичката в което се движи буталото за високо налягане, сменил съм 4те сегмента на буталото за високо налягане както и двата големи о пръстена които уплътняват водната камера. Отворих и двата клапана. Този между първа и втора степен- изглежда ок и няма какво да му се сменя, както и този който е на върха на главата. Този втория беше с доста ръждясала пружина, но все пак се движеше. Позачистих му леглото с водна шкурка 1200 залепена на гума за глава на видия. И с целия този “дивайс” хванат във винтоверт я свърших цялата работа. Смених и белите тефлонови уплътнения под манометъра и тези между капилярни маркуч и сепаратора, както и това на филтъра. Сглобих го и сигурен, че сега “ша помпи к’ат луд” го пуснах с доволна усмивка. НО “уяги”както както казват на село. Почва да помпи бавничко, за 20-30 сек вдига до 80—100бара и спира да вдига повече налягане, като задържа до колкото е вдигнало. Като го спра в първите една две секунди задържа, а после почва да изпуска налягане през отдушника на картера. Ако може някой да помогне с акъл, щото съм приготвил една 10кг. вария и мисля да го центрирам с троен аксел!
П.С Сега се сетих, че по съвет на колега да погледна и шайбичката която седи в тръбата под клапана на главата я огледах инея. Изглеждаше ок. И там съм минал нейното легло с дивайса с шкурка залепена на гума за глава на видия
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Сапуниса ли АБСОЛЮТНО всички връзки,да провериш за пропуск? За да връща към картера,не ти държи клапана,който е на върха на главата. Пък той като не държи и компресора няма как да помпи адекватно. Като шлайфа леглото,самия клапан шлайфа ли го? И приспособлението си го направил неправилно. Някъде назад в темата съм писал точно как трябва да е за да работи коректно.
Screenshot_2023-11-25-15-20-50-584_com.miui.gallery.jpg Screenshot_2023-11-25-15-20-32-053_com.miui.gallery.jpg Screenshot_2023-11-25-15-19-47-231_com.miui.gallery.jpg Screenshot_2023-11-25-15-19-30-449_com.miui.gallery.jpg
Опашка от свредло Ф9,5,дебела пореста гума Ф9,5 ,метална шайбичка Ф9,5 ,шкурка Ф9,5 ! Диаметъра на шлифовачната част трябва да е равен на тоя на леглото. За леглото на шайбичката важи същото. Шлифовачната глава трябва да е с диаметъра на повърхността която искаш да шлайфаш. Така резултата е гарантиран. Почнеш ли да въртиш,че да минеш цялото лице,все някъде нещо ще се изкриви.
 
Последна промяна:

apapazov

Редовен Потребител
Самия клапан не съм го правил нищо. Ще го мина на 2000 водно. Ще направя и това със свредлото и другите неща на 9.5мм, макар че ми се струваше че леглото се обработи добре. Също така си мисля и за по зла пружина на клапана или евентуалната му изработка от тефлон. В момента ми се струва че е бронз или месинг не мога да преценя, но е някакъв цветен метал
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Шкурката я сложи на някое стъкло,да е абсолютно равна повърхността. Ама първо я позахаби с нещо. Като шлайфаш клапана трябва да усещаш,че направо се пързаля върху шкурката,да не усещаш,че стърже и така става като огледало. Аз нали сам си убих компресора още при пускането. По така описания начин възстанових съсипаните места и вече някъде година и след незнайни литри напомпан въздух,работи безпроблемно. Един или два пъти само съм шлайфал клапана и леглото му. От някъде влизат някакви боклучета и ги нараняват.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Според мен леглото на клапана горе не трябва да се шлайфа,защото така премахваш боята,която предпазва метала от корозия. А точно при този клапан се получава конденз.
Провери да не си презатегнал маркуча от към главата. Ако се престараеш с затягането се премачква белия тефлон и отовра му се затваря и се получава точно каквото описваш. Всъщо проври дали не си премачкал с затягането всички тефлони,които си сменял. Ако отворите им са смачкани ги разшири внимателно с малка бургия.
Също така под леглото на горния клапан (където си шлайфал) има една кръгла пластина с отвор. Тази пластина също е клапан. До нея се стига като разглобиш цялата глава и махнеш цилиндъра в който се движи буталото. Почистия хубаво,ако има чернилка залепва и компресора спира да помпи,или си помпи до колкото си реши.По назад в темата съм писал за нея със снимки. Смажи сегментите на буталото със малко силиконова смазка,помага да не се износва ,а също (според мойте наблюдения) помага и за по-добра компресия.

Друг съвет от мен е от време на време да презатягате леко болтовете на главата,както и големите на радиатора в което е голямото бутало. Разхлабват се от вибрацийте и се губи компресия или сълзи вода от горната част на главата.
 
Последна промяна:
Нагоре