ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Laferrari63

Редовен Потребител
Тоя авто-стоп и без това е супер ненадежден. Сега както спря, другия път може да не спре... Аз съветвам всички хора с компресори с авто-стоп да не ги оставят без надзор и да си ги спират ръчно. Най-удачно е за китайските компресори според мен.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Моето мнение е да се изолира целия автостоп и въобще да не се дават пари за компресор с такава "екстра" . А в конкретния случай,да не се пуска компресора без реле. Контактора в манометъра е предвиден да управлява реле,не мотор! ...031 си е идеален компресор за ЛИЧНА употреба. Достатъчно прост и достатъчно надежден. Единствения му цирей е така наречената термозащита. Като периферия трябва само един сепаратор да му се добави.
 
Последна промяна:

Laferrari63

Редовен Потребител
Ники, аз премахнах цялото реле и целия автостоп + манометъра . Директно запоихме кабелите на ел. мотора за бутона на компресора и за захранващия кабел , както е при 031. Аз също мисля че тази екстра е ненужна...
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Здравейте , взех си една стоманена бутилка , но искам да мине преглед и тест , къде може в Хасково или Стара Загора да стане това нещо . Моля да ми помогнете
Отиваш с бутилката в Линде Стара Загора .Намира се в бившият Химкомбинат Стара Загора .Оставяш бутилката ,тестват я с вода под налягане до 300 бара .чакането е около месец .Получаваш сертификат за 10 години .Струва 60 лева .Сертификата се получава след месец ,след пробата .Много е подробен -4 страници .Минах по този път преди два месеца .
 

немезис

Редовен Потребител
Отиваш с бутилката в Линде Стара Загора .Намира се в бившият Химкомбинат Стара Загора .Оставяш бутилката ,тестват я с вода под налягане до 300 бара .чакането е около месец .Получаваш сертификат за 10 години .Струва 60 лева .Сертификата се получава след месец ,след пробата .Много е подробен -4 страници .Минах по този път преди два месеца .
Тестовото не е ли 450 бара, а работното 300 бара.
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Така е. И сертификата е за 5 години.
Човека пише за стоманена бутилка ,но не казва за какъв газ е . Техническите газове проверката е при 300 максимум 315 бара ,работното налягане е до 200 бара ,а сертификата за 10 години .На Линде помпите за вода са до 425 бара максимум .А сертификата в събота като се прибера ще го пусна тук ,за да се уверите ,че е до 2034 година .Не знам дали Линде изпитват стоманени бутилки за подводен спорт и въздух.
 
Последна промяна:

emci74

Редовен Потребител
Стандартът е, техническите газове на 10г, въздуха на 5г. Никола ти е написал и за наляганията какъв е стандарта.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Човека пише за стоманена бутилка ,но не казва за какъв газ е . Техническите газове проверката е при 300 максимум 315 бара ,работното налягане е до 200 бара ,а сертификата за 10 години .На Линде помпите за вода са до 425 бара максимум .А сертификата в събота като се прибера ще го пусна тук ,за да се уверите ,че е до 2034 година .Не знам дали Линде изпитват стоманени бутилки за подводен спорт и въздух.
Няма нужда да показваш каквото и да било. Никой не се съмнява в това което казваш,НО форума е за ВО,а основното "гориво" за ВО е въздух. И за това,когато иде реч за "гориво" различно от въздуха,то се упоменава,а не обратното.
 

navan

Потребител
Днес питах в Пловдив и също казаха че проверката на бутилки за въздух е на 5 год.
 

Вилян

Потребител
Въпросите са от конспекта (надявам се...):
- на колко време и каква индикация ползвате за смяна на зеолита (т.н. молекул(яр)но сито) във филтрите си ? Това със 'сушенето' не го разбирам при тази цена на консуматива ..
- една пружина ако е постояно натегната (а не е free floating) да кажем на 20-30% от състоянието си на покой(пълно разгъване) с времето се предполага, че ще загуби част от свойствата си. Знам, че зависи от материал, дължина, фи и т.н. Но някаква общи информация по въпроса /линкове, литература... :) / може ли да споделите ? Не става въпрос за пружина по пушка...
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Преди дни получих новият си компресор AMONSTAR.Пробвах го и реших да направя радиаторни ламели (шайби ) на тръбичките ,с цел охлаждане ,защото преди това пареха много .Новата охлаждаща площ на тръбичките с шайбите е 6 пъти по-голяма .Монтирах шайбите върху тръбите ,без да демонтирам тръбите. Помпих от 80 до 200 бара стоманена бутилка от 6,7 литра ,без прекъсване .Помпенето продължи 22 минути .Температурите бяха много задоволителни .Главата се охлаждаше и водно .
 

Attachments

  • 1Т Компресор Amonstar.jpg
    1Т Компресор Amonstar.jpg
    99.7 KB · Прегледи: 71
  • 2T Kompresor Amonstar.jpg
    2T Kompresor Amonstar.jpg
    107.5 KB · Прегледи: 70
  • 3T Охлаждащи ламели.jpg
    3T Охлаждащи ламели.jpg
    97.5 KB · Прегледи: 70
  • 4Т Тръбите с охлаждащи шайби.jpg
    4Т Тръбите с охлаждащи шайби.jpg
    79.5 KB · Прегледи: 70
  • 5Т Охлаждане.jpg
    5Т Охлаждане.jpg
    92.5 KB · Прегледи: 72
  • 6Т Охлаждане.jpg
    6Т Охлаждане.jpg
    100.3 KB · Прегледи: 72
  • 7Т Начална температура на шайбите.jpg
    7Т Начална температура на шайбите.jpg
    97 KB · Прегледи: 71
  • 8Т Начално налягане.jpg
    8Т Начално налягане.jpg
    45.8 KB · Прегледи: 67
  • 9Т температура на главата.jpg
    9Т температура на главата.jpg
    96.1 KB · Прегледи: 66
  • 10Т Температура при помпене.jpg
    10Т Температура при помпене.jpg
    103.6 KB · Прегледи: 63
  • 12Т Температура на главата.jpg
    12Т Температура на главата.jpg
    104.4 KB · Прегледи: 61
  • 13Т Крайно налпгане.jpg
    13Т Крайно налпгане.jpg
    57.9 KB · Прегледи: 55
  • 11Т Температура на картера.jpg
    11Т Температура на картера.jpg
    50.9 KB · Прегледи: 71
Последна промяна:

diadowanio1

Редовен Потребител
Тъй като компресора е сравнително нов модел за аудиторията (Модел 2023 год.),ще си позволя да добавя някои неща,които ще са от полза на колегите ,купили го след мен .Компресора е AMONSTAR GY-GZCQB 220 V. Стигнах до извода ,както и при другите китайчета ,че по- голяма част от шума идва от вибрирането на тенекиите .При този модел вибрира задната никилирана решетка ,до 50 %от шума е от нея .Направих гумени демпфери ,решетката лежи между две гумени шайби .Пускам и снимка на охлаждащите ламели,ако някой реши да си прави .Забелязах ,че ако изключиш компресора ,когато е вече около 180 бара и после го пуснеш, двигателя не може да завърти ,въпреки ,че е 1,8 Квт.Трябва да се изпусне въздуха от маркучето към бутилката и тогава да се стартира .Може би това важи за всички малки компресори ,които нямат автоматично изпускане на въздуха,след спиране , между компресора и бутилката ( както при големите компресори )
 

Attachments

  • 14Т Решетката с гумени демпфери.jpg
    14Т Решетката с гумени демпфери.jpg
    257.8 KB · Прегледи: 40
  • 15Т Гумените демпфери.jpg
    15Т Гумените демпфери.jpg
    177.3 KB · Прегледи: 42
  • 16Т Охладителните шайби.jpg
    16Т Охладителните шайби.jpg
    145.1 KB · Прегледи: 42
  • 17Т Площта на охладителна шайба.jpg
    17Т Площта на охладителна шайба.jpg
    158.7 KB · Прегледи: 42

Чоби

Редовен Потребител
Колега този компресор въобще не е нов модел. Имал съм го преди още 3 г. Направи ми проблем, отремонтирах го и го продадох наполовин цена. Имам подробни снимки както е цял и разглобен.
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Тази бутилка металната, колко бара е работното и тестово налягане?
Бутилката е за работно налягане 200 бара ,тестово 300 бара .Тествана е като бутилка за технически газ азот .Ако имаш снимки на компресора в нов вид пусни една .Какво пише на документа ?
 
Нагоре