ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Laferrari63

Редовен Потребител
Това е обикновен термометър със сондичка за 3.50 лв от всеки магазин за 1 лев. 99% ти е заминала батерията понеже не може да се спре и работи постоянно от момента на поставяне на батерията. Извади го и ги смени , 100% ще работи . Аз дори съм си сложил още един като този долу на маслото на картера и когато мине 75 градуса на метала го спирам. Сега искам да направя проходен отвор на самия болт на пробката на картера и да меря температурата на самото масло, така ще знам точно кога да спирам да пълня.
 

shaman

Редовен Потребител
Колеги, някой да е имал проблем с температурният дисплей на Tuxing? Моя не бачка. Друго което ми направи впечатление е температурният датчик, много на майтап е сложен в главата. Чудя се една термо паста ако се сложи няма ли да е по - ефективен.
Защото китайците слагат батерии с които датчика работи постоянно и бързо се изтощават.. Махаш го (отваряш капачето от долу) - понякога слагат горещ силикон за да не се отваря от само себе си като работи компресора, сменяш батериите - 2 на брой и си в играта
 

koki_84

Потребител
Тва, или китайците са голяма работа или аз съм голяма балама! Дисплей с батерия?????? Ти да видиш. Ама да не задълбаваме в глупости. Благодаря, колеги! (beer)
 

koki_84

Потребител
Явно като се пълни пушката с два броя филтри вързани по веригата и тъй като задържат не малко въздух в тях, на зададено пълнене на 300 бара на компресора изключи, но на пушката показваше 210, 220. Та би ли било проблем ако вдигна на 350 на компресора за да може да стигне 250 -260 на пушката.

П.С. Трябва да ги засеча двата, но без филтрите да видя имат ли разлика.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Абсолютно не трябва да е така! Имаш пренатегнато уплътнение и въздуха не може да премине през него. Освен че мъчиш компресора, също така е и опасно. Всички уплътнения се стягат леко, на ръка! Хващаш двата филтъра и ги завиваш един друг леко, колкото да притегне.
 

koki_84

Потребител
Абсолютно не трябва да е така! Имаш пренатегнато уплътнение и въздуха не може да премине през него. Освен че мъчиш компресора, също така е и опасно. Всички уплътнения се стягат леко, на ръка! Хващаш двата филтъра и ги завиваш един друг леко, колкото да притегне.
Разбрах. Днес ще направя казаното да видим, дано стане. Благодаря!

Между другото вдигна 65 градуса със серпентина съм.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Вържи го към чешмата и няма да вдига. Моя,преди да почна да помпя е на 30°С.
 

koki_84

Потребител
Колеги, може ли да се пълни бутилката с компресора през зарядната станция или се слага преход и маркуч?
 

немезис

Редовен Потребител
Някои имат клапан който не позволява връщането на въздуха в обратна посока, ако няма такъв става.
 

koki_84

Потребител
Именно за това питам, предположих, че може да има клапан. А, как да разбера?
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Зависи и от маркуча, ако е капилярен, ще пълни бавно. Може да има и забавител някъде навит- обикновено е винт - в някоя от бързите връки, или на дупката в тяллто, което се навива в бутилката.
 

Mutata

Потребител
Аз пълня 6 литрова пожарникарска бутилка през зарядна станция от Бат Дончо и нямам проблем. Важното е да се ползват допълнителни филтри със силикагел, защото те освен че абсорбират влагата, благодарение на обема си намалят и пулсациите, а именно пулсациите са виновни за вдигане на температурата и съответно за загряване, размекване и раздуване на маркучите.
 
Последна промяна:

немезис

Редовен Потребител
Аз пълня 6 литрова пожарникарска бутилка през зарядна станция от Бат Дончо и нямам проблем. Важното е да се ползват допълнителни филтри със силикагел, защото те освен че абсорбират влагата, благодарение на обема си намалят и пулсациите, а именно пулсациите са виновни за вдигане на температурата и съответно за загряване, размекване и раздуване на маркучите.
Това че има филтър (ако ще и колкото 200 литров варел да е) и помага на не загряване на компресора, не го вярвам.
 
  • Харесвам
Reactions: Sax

Mutata

Потребител
Това че има филтър (ако ще и колкото 200 литров варел да е) и помага на не загряване на компресора, не го вярвам.
Говоря за загряването в маркуча на изхода с високото нялягане, не за загряването на компресора.
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Колеги,имам въпрос : Днес за втори път помпих пушката си до 200 бара ,но ми направи впечатление ,че манометъра на помпата стига до 260 -270 бара , а манометъра на пушката е на 190 бара.Въпреки това я напомпих до 200 бара Помпата е VEVOR китайска .Манометъра и е малък ,пълен с течност.Възможно ли е филтъра да оказва голямо съпротивление и от там да идва разликата в налягането на помпата и пушката ? Става опасно ,ако манометъра на помпата показва вярно , а бърка манометъра на пушката ,въпреки ,че е чисто нова ,помпя я за втори път.
 

lynx

Редовен Потребител
Най-вероятно е някой от манометрите да не отчита коректно.
До 260-270 бара е трудно да се помпи.
Ако имаш възможност, вземи еднократно помпа от познат да си напомпаш пушката и веднага ще се види кой е лъжливия манометър.
 

diadowanio1

Редовен Потребител
Най-вероятно е някой от манометрите да не отчита коректно.
Да наистина става много трудно да се помпи накрая към 195 бара ( по манометъра на пушката )Аз имам големи бутилки ( 6 куб, метра )с аргон и на редуцира има манометър до 315 бара ,ще го завия на помпата и ще си каже.Трябва да видя само резбата дали е същата ,щото китайците ползват май цолови резби. Между другото, да те питам ,може ли пушката да се зарежда с аргон или с кислород ? Четох ,че някои зареждат с метан, но аз мисля ,че е лошо за всички гумени О пръстени в пушката .
 
Последна промяна:
Нагоре