ОПТИКИ - избор, монтажи и АКСЕСОАРИ към тях. Какви, откъде? Приспособления, прострелване, ремонти

boceto84

Потребител
Искам да Ви питам,мога ли да отремонтирам ротор на даден ел.двигател.Става въпрос за това:Имам машина която използвам в моята работа,но е доста стара вече и доста години работила.Сменях четките и в сервиза ми казаха,че ротора ми е пред свършване.Мястото където контактуват четките с ротора е доста износено.Знам че се пренавиват ротори,но точно такъв тип ремонт не ми се е случвало.
 

lynx

Редовен Потребител
Закарай го някъде, където ремонтират стартери, алтернатори и т.н.
Ако майстора е печен, ще го съживи лесно.
Преди доста години съм носил на едни байчовци да ми пренавиват моторче за парно на кола и въпреки, че беше с няколко степени го направиха супер.
На времето имаше майстори за всичко, но сега всеки купува нови части и тези занаяти западнаха.
 
A

Anonymous

Гост
Не е за пренавиване,а за смяна на колектора. По лесния вариант е да потърсиш някой готов по битака. На нашия съм виждал да продават всякакви такива дреболинки за жълти стотинки.
 

Карлсон

Потребител
Колеги, вчера загубих един от двата оригинални ключа за колата си - Рено Меган Сценик... :wall: Днес в сервиза на оторизиран дилър на марката ми казаха 220 и нагоре лева за нов ключ, като 10лв. е пластмасата, а 210 е чипа за имобилайзера... :wall: Чудя се дали няма друг начин да се размина с плащането на тази сума и моля всички ви за съвет.. :) Ако искате пишете на лични, да не трупаме темата... :) Благодаря ви предварително :cheers:
 
A

Anonymous

Гост
Отваряй форума за рено и чети . Има начин да се самообучи нов ключ на тънка цена . Другия вариант е да се изключи имото. С точни линкове не мога да помогна в момента , защото го четох отдавна. Между другото , внимавай със задаването на въпроси в тоя форум , особняци са и не толкова толерантни както тук в нашия. Държат на спазването на някакви собствени правила , без те да ги спазват .Успех . Повече чети отколкото да питаш .
 

didarai

Редовен Потребител
U-2 написа:
.... Държат на спазването на някакви собствени правила , без те да ги спазват .Успех . Повече чети отколкото да питаш .
:offtopic:
Чи то кът у нашия ве!Тамън има опит ;)
 

Карлсон

Потребител
Повече чети отколкото да питаш .

Аз прочетох из кар форумите доста, ама във темите за моя автомобил има няколко мнения от около 2009г. и затова реших да питам в нашия форум, може някой скоро да е минал по този път... :wall: Така или иначе до утре вечерта проблема ще е разрешен, и ще знам рецептата, а после ако стане въпрос и аз ще викам смело "чети"... :quiet: Моля модераторите почистете ми този и предния пост и благодаря на отзовалите се... :)
 

anibis

Редовен Потребител
Няма да можеш Пламене трябва да препознаеш другия ключ. :pardon: Има софтуер който разбива имобилайзера но на теб не ти трябва. ;)
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Пламене, само не забравяй, при обучението трябва да присъстват и двата ключа, не само новия.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Карлсон написа:
Колеги, вчера загубих един от двата оригинални ключа за колата си - Рено Меган Сценик... :wall: Днес в сервиза на оторизиран дилър на марката ми казаха 220 и нагоре лева за нов ключ, като 10лв. е пластмасата, а 210 е чипа за имобилайзера... :wall: Чудя се дали няма друг начин да се размина с плащането на тази сума и моля всички ви за съвет.. :) Ако искате пишете на лични, да не трупаме темата... :) Благодаря ви предварително :cheers:
Ами другия вариянт е да си изключиш имобилайзера както съм и аз ( с Рено Лагуна) и ключа ти излиза 8 лв както стана при мен. Наистина във форума на Рено няма много актуална информация относно ключовете и аз търсих когато ми се наложи.
В оторизираните сервизи винаги цените са дърво, ако държиш на имобилайзера има и други ключари където могат да ти свършат тази услуга за по-малко пари :cheers:
 

anibis

Редовен Потребител

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Нека съчмата ходи все в малката точка! И що е това "най-сетне". Платена на 23-ти, изпратена на 26-ти, пристигна на митница на 3-ти, освободена на 5-ти и в ръцете ти на 6-ти! За Леополд доставка, кат за парите си - доста бързо стана, даже не можах да погледна през нея и да видя колко е голяма прословутата и точка!
 

usera2

Потребител
Скоро си купих форд фокус и му направих резервен ключ, с чип е само един ми дадоха с колата. Излезе ми 80 лв. Обучението беше доколкото видях ключаря го отвори преписа нещо от чипа и не видях дали прави нещо по новия, но после ми го даде и само каза опитай да запалиш. Оригиналния който имах беше много износен и не се четяха някакви кодове от него, та момчето го направи с налучкване върху обикновен ключ който също си платих, но другата възможност беше да се свали някоя ключалка и там ги пишело тези кодове, а не ми се занимаваше. После ми каза, че имало вариант чипа от износения ключ да се постави на обикновен, но тази процедура била много рискована и не се препоръчва ако имаш само един ключ.
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
usera2 написа:
Скоро си купих форд фокус и му направих резервен ключ, с чип е само един ми дадоха с колата. Излезе ми 80 лв. Обучението беше доколкото видях ключаря го отвори преписа нещо от чипа и не видях дали прави нещо по новия, но после ми го даде и само каза опитай да запалиш. Оригиналния който имах беше много износен и не се четяха някакви кодове от него, та момчето го направи с налучкване върху обикновен ключ който също си платих, но другата възможност беше да се свали някоя ключалка и там ги пишело тези кодове, а не ми се занимаваше. После ми каза, че имало вариант чипа от износения ключ да се постави на обикновен, но тази процедура била много рискована и не се препоръчва ако имаш само един ключ.

ford-key-1.jpg


Ключа такъв ли е ? Ако всичко ти работи ми прати данни на човека да си направя и аз един. Че на няколко места питах и ме е срам да кажа колко ми искат...
 
A

Anonymous

Гост
Около 200 лв. :confused: Тия дни ще потърся и ще пиша как ставаше. Доколкото си спомням новия ключ се обучава на контакта с бутона на централното , като се държи натиснат и се брояха премигванията на имото . Мисля , че и имото се изключваше по някакъв такъв начин, но като го намеря - тогава.
Да отклоня малко темата - някой отварял ли е варненски бойлер елдом - хромникел. Тръбата за топлата вода до горе ли е метална . Извадих отвътре някаква пластмасова тръба , напъхана в металната(прекъсната), около 40-50 см и сега бойлера загрява , но почти няма топла вода . Т.е., тръгва топла за малко и след това студена. Всичко друго е изправно- проверено.

Ами някой да помага- докопах инфото за ключа и имото . Имам го но PDF файл , но не знам как да го кача. Имам и програмката трантир която трябва за генериране на нов код - за нея положението - същото. :-[
 

big_dragon

Редовен Потребител
Пластмасовата тръба стига до горе и когато си я махнал или е пробита в долната част, черпиш вода само от дъното, а стоплената остава отгоре. Голяма простотия, заради икономия на 70 см тръба, ако е неръждаема, струва 2лв. и е най-често срещан проблем при тези бойлери.
Намери подходяща метална тръба (ф16 - тънкостенна, 0.5...1.0мм, по добре неръждавейка или медна), стигаща до горната част на бойлера и я вкарай в металната, уплътни със силикон към външната тръба (ако влезе плътно уплътняването не е задължително) и си ти...

Успех!

ПП Тръбата не трябва да опира в тавана на бойлера за да не я запушиш. Като я вкараш догоре, върни 1...2см. или по-добре отрежи горният край под ъгъл 45[sup]0[/sup].
 

sts1969

Редовен Потребител
Става и с пластмасова търба която да нахлузиш в металната ако ти е спешно...(както го правят оригинално) но е пак временно. Както си се уверил, пластмасовата тръба е временно решение.
 
A

Anonymous

Гост
Благодаря на всички. Ясно ми е какво представлява бойлера , просто нямах идея дали тая тръба при новите модели е пластмасова. Нямам време да си играя да го отварям изцяло и точно това ми беше идеята - да вкарам тръба през желязната. Благодаря още веднъж .
Ако някой още има интерес относно цяра за ключовете и имото , да помага за файловете .
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Като пишеш съобщение тук в темата, отдолу има един син ред на който пише "Прикачени файлове и допълнителни опции". Като цъкнеш на него, ще видиш малко по-надолу бутон "Разглеждане..." Цъкваш на него. Отваря ти се едно прозорче, което е като браузър - там в него трябва да намериш файла който е на компютъра ти. Като го намериш цъкаш на него два пъти и изчакваш. Той ще се прикачи към съобщението. После "Публикувай". :cheers:
 
A

Anonymous

Гост
цък - цък . Файл.
 

Attachments

  • Генериране на сервизен код (инфраред ключ!).pdf
    617.6 KB · Прегледи: 1,036
Нагоре