Моят автомобил.

didarai

Редовен Потребител
Чувам, че зимата не ги карат много:lol::cheers:
То туй и аз съм го чувал , ама едно време перяхме само със задно , че и с летни гуми .
А какви зими имаше тогава .... ??? :D:D
Нещо за двигател , скорости , такива . От по-дебелите проблеми се интересуваме . ;)
 

emci74

Редовен Потребител
Колата като е на старо,то много значение от марката няма! Според мен, предишния собственик е по-важно как я е поддържал.
 

didarai

Редовен Потребител
Колата като е на старо,то много значение от марката няма! Според мен, предишния собственик е по-важно как я е поддържал.
Абе има , има . Хайде не толкова от марката , ама от модела да . Че например за голфовете 2.0 си цепели блок за норматив и трябвало видиш ли да се изследва антифриза , за газови смеси вътре . Има и други разни "хубавини" . Иначе е ясно , че е на късмет , а и рядко някой продава колата си стегната в "идеално състояние " :)
Едно време за едни рена тъй обясняваха , че цепели блок , ама с един дренаж се оправяла работата . :D:D
 

astra

Редовен Потребител
Колата като е на старо,то много значение от марката няма! Според мен, предишния собственик е по-важно как я е поддържал.
Нищо подобно! Някога беше така, но остана в миналото тази ... концепция... :(
Просто, алчните и лукави авто-производители, точно са изчислили и заложили на своите модели на колко пробег, какво да дефектира. Ти, ако щеш в два официални сервиза я обслужвай въпросната кола!
Изстрадан, горчив, личен опит... :(
 

t.marev

Редовен Потребител

emci74

Редовен Потребител
Нищо подобно! Някога беше така, но остана в миналото тази ... концепция... :(
Просто, алчните и лукави авто-производители, точно са изчислили и заложили на своите модели на колко пробег, какво да дефектира. Ти, ако щеш в два официални сервиза я обслужвай въпросната кола!
Изстрадан, горчив, личен опит... :(
Съгласен съм с теб за новите коли,но тук става въпрос за кола на 10-15 г., което ще рече , че отдавна е изкарала заложения софтуерно период на живот.
 

bgbul

Редовен Потребител
За БМВ или добро или добро. Да не е дизел. Да не е с двоен ванос или да не е над 3000 кубика. Класика за младежи е Е46, но много "джедай" взеха да го карат и пада реноюето. Ако е баварец да е 6 цилиндрово. 2.0 или 2.8 бенз. Лесно се газифицира. Евтина поддръжка,икономично, вървежно. Питай всичко за BMW. Синът ми е много навътре в марката и ...ако говориш с него ще вземеш БМВ. Имахме 1.8,. После 2.0 и сменихме двиг. с 2.8. Сега имаме 2.5 дизел Е39 и тройка бензин 2015г. не знам F ли се водеше.
Та...само БМВ. Ти попита. Извинявай!
 

didarai

Редовен Потребител
За БМВ или добро или добро. Да не е дизел. Да не е с двоен ванос или да не е над 3000 кубика. Класика за младежи е Е46, но много "джедай" взеха да го карат и пада реноюето. Ако е баварец да е 6 цилиндрово. 2.0 или 2.8 бенз. Лесно се газифицира. Евтина поддръжка,икономично, вървежно. Питай всичко за BMW. Синът ми е много навътре в марката и ...ако говориш с него ще вземеш БМВ. Имахме 1.8,. После 2.0 и сменихме двиг. с 2.8. Сега имаме 2.5 дизел Е39 и тройка бензин 2015г. не знам F ли се водеше.
Та...само БМВ. Ти попита. Извинявай!
Интересуват ме БМВ единичните .
116 , 118 и некви дизели има по 140+ коня .
След 2005 мисля беше фейслифта .
 

praetorian

Редовен Потребител
Много калпави двигатели.Смахнато измислено окачване- конзолата на предния мост се държи на две алуминиеви планки.....Нямам добри наблюдения над модела.Същите скапани двигатели ги слагат на иначе хубавите Пежо 308.
 

didarai

Редовен Потребител
БМВ и Мерджана ся па проблем , че със задно зимата . Алфа 147 предложих , но ми я отхвърлиха като "калпава кола " . Аз нямам наблюдения над алфите , та за тва и не се застъпих , да няма после " Видя ли ? Кат ти казахме за алфата "
Нещата клонят към Голф 5 1,9тди . Ся намерих и няколко аудита А3 със същият двигател , но и за тях нищо не знам кое как .
 

joro_ihr

Редовен Потребител
За мен аудито и голфа са еднакви(може би с лек превес на аудито като изработка на детайлите по интериора), мерцедеса ми е лидер, а бмв-то предвид основните им ползватели(за какъвто ти го взимаш) са с изтормозени диференциали, карета, кардани и мотори(ако можеха да говорят) и те така.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Евгени, не разбрах учи ли, студент ли е?
Самостоятелно ли ще я ползва, сам ли ще я поддържа, сам ли ще я издържа?
Щото с един лист и химикал, ако направиш годишните калкулации, дали ще ги одобри семейният бюджет??
Преди няколко месеца и аз бях пред такъв труден въпрос - какво да бъде?
Листа помогна много....
Сина ми сам предложи да постегнем една от старите ми коли - деветнайсет годишна Мареа , 1,8 бензин/газ, минала през какви ли не перипетии, но от как е кола, винаги е поддържана безкомпромисно и само от мен-първо като служебна а след 2004 като лична.
Ползва я само за из града и на училище ходи с нея, даже винетка не и е платил. С уговпрката, че срещу спестените пари за купува ето на друга кола, ще ползва за пътувания извън града някоя от семейните.
Та идеята е, ако имате семейна кола, една друга малка, с ниски разходи и за предпочитане не нов внос...
Кола карана 3-4-5 години тук, потдържана от предишен собствени, решил да я смени с по-нова.
Аз съм пристрастен и бих препоръчал бензинова Импреза или Форестър, на газ.
 
Последна промяна:

didarai

Редовен Потребител
Евгени, не разбрах учи ли, студент ли е?
Самостоятелно ли ще я ползва, сам ли ще я поддържа, сам ли ще я издържа?
Щото с един лист и химикал, ако направиш годишните калкулации, дали ще ги одобри семейният бюджет??
Преди няколко месеца и аз бях пред такъв труден въпрос - какво да бъде?
Листа помогна много....
Сина ми сам предложи да постегнем една от старите ми коли - деветнайсет годишна Мареа , 1,8 бензин/газ, минала през какви ли не перипетии, но от как е кола, винаги е поддържана безкомпромисно и само от мен-първо като служебна а след 2004 като лична.
Ползва я само за из града и на училище ходи с нея, даже винетка не и е платил. С уговпрката, че срещу спестените пари за купува ето на друга кола, ще ползва за пътувания извън града някоя от семейните.
Та идеята е, ако имате семейна кола, една друга малка, с ниски разходи и за предпочитане не нов внос...
Кола карана 3-4-5 години тук, потдържана от предишен собствени, решил да я смени с по-нова.
Аз съм пристрастен и бих препоръчал бензинова Импреза или Форестър, на газ.
Всичко това е много правилно и покриващо и моята логика . Точно заради това форд КА не беше баш много шега .
Е ....младежа (ученик , скоро ще изкара книжка) се изказа , че "по-добре никаква , отколкото такава " Разбира се , че едно време за такава , аз можех само да си мечтая , ама случаят вече явно не е такъв . Та , ако беше само от бюджета , друго нямаше и да види (до 2500 лв . нещо ...да върви) , но се намесиха и .....други фактори и бюджета скочи + силата на моето мнение ....намаля ... :D
Та ...ще се ползва основно в града , до училище ( под 100 км на месец , със сигурност) и той няма да плаща нищо разбира се . За поддръжката ....въпросът е спорен :D:D .
 
Нагоре