rashko написа:
Колеги, предстои ми закупуване на нова кола.
Насочил съм се към Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 6 степенна скоростна кутия 2005 г.
Някой имал ли е впечатление от модела ?
Приемам и препоръки за други марки и модели, но за BMW и Mersedes,
забравете.
Идеята е джипа да е икономичен и проходим.
Колко си готов да прежалиш джипа?
Ако го прежалиш, да не ти е мъка за боята, да не ти е мъка за по-честите ремонти, както и да не ти е мъка за изцапаните с кал ръце - е тогава всеки джип става много проходим.
Колко километра ще навърташ на ден?
С Витарата е малко уморително дълго пътуване. Но зависи дали си свикнал с по-луксозно пътуване или не.
Не видях какъв е бюджета, но като добър джип за твоите условия ми се струва
Митсубиши Паджеро спорт 3000 куб. бензин. С газова харчи около 12-13 газ. Как вози и колко е проходим ще ти хареса.
Митсубишито паджеро от снимките по-горе знаете ли колко харчи с умната си пета дюза?
Който го има нека сподели, но под 15-18 дизел няма да му повярвам.
Повечето съвременни джипове имат блокаж в задния диференциал. Това е голям плюс. Избирай с такава екстра - LSD диференциал (лимитед слип диференциал).
Проходимостта и дългите пътувания по асфалт са изключващи се заради различните гуми.
Офроуд грйферите са шумни и тежки за дълъг път.
Асфалтов грайфер не става за в гората. Ще изглеждаш като субарото на клипа по-горе.
Идва компромиса с гумите и съответно по-слаба проходимост и по-шумни гуми по асфалт.
Ето защо според мен проходимостта е за тези, които наистина познават границите на своя джип.
Всеки джип е проходим, АКО има и бавни скорости. Каквито нямат субарото, нито санта фе и подобни - хонда, фрилендър, рав 4 и други.
Такива неща. Дано са ти полезни.
Успех с избора!