Моят автомобил.

lynx

Редовен Потребител
peko написа:
:sleet: :yahoo: It's SUBARU time! :verycold: :yahoo:

"Колкото ти е по-добър джипа, толкова по-далеч ходиш да търсиш трактор, като закъсаш" (Народна мъдрост) ;) :cheers:


It's Kamina + svinsko & vinsko time! ;)
tumblr_msz9m5rS2h1sctiaro1_500.gif
 

barbaron

Редовен Потребител
абе поговорката си е вярна много даже... при мене само дето трактор не съм викал.... до сега, ама ми се пада няколко пъти откакто го имам все да рина, докато му освободя мостовете от снега... даже за последно преди 2 дена пред офиса на главната... Забих го в една нарината и замръзнала преспа от снегорин и увиснаха "на сухо" и 4-те... и 6х6 да беше - все тая....


Имам се за голям герой със него и ми се случва да надценявам възможностите на тиранозавъра(нисан терано 3.0DI) - за това си плащам с лопатата :-[

ама си е друго на 50см над земята и на 4х4...
 

gggenata

Потребител
Да се похваля че се сдобих с ново оборудване към Пушката :D
Много е готино и Практично за хобито :rambo:

Хюндай Теракан
032652020-big.jpg

032652019-big.jpg
 

bgbul

Редовен Потребител
gggenata написа:
Да се похваля че се сдобих с ново оборудване към Пушката :D
Честито! Със здраве да го караш и много безаварийни километри и радости.
Чета тази тема и ми е интересно. Чета всички теми, но в другите съм незнаещ (без опит).
За тази да споделя личен опит:
Карам БМВ от 10 години. Различни.
БМВ е начин на усещане на шофирнето. Разхода не се гледа много много, но в България си е важен (заради ниските доходи). Та за това се обсъжда.
Аз съм на 47 и нямам предпочитания за марка. Карал съм и Трабанти, Волги, Талбот,(не сте го чували сигурно младите), Фордове, Голф, Фиат и последните 10 години БМВ и джипове. Крал съм и дизел и бензин, крал съм на ОЛИО, на Газ и на метан.
Като извод за мен:
1.Градското - икономията не се гледа и не е водещо при избор на кола (освен на метан). Просто колата винаги е студена и икономия практически няма. Само се заблуждава човек, ако засича градското.
2. Извънградското - то се ползва рядко (с изключения разбира се), но колкото по-дълги са курсовете толкова по-важно е какъв е разхода. Едно е да пътуваш 3 пъти до морето и обратно, друго е да пътуваш 10 пъти до Германия или до Атина примерно. Това имам пред вид.
3. Колата се избира по зовът на сърцето. Дори като седнеш на място трябва да ти е кеф. Като чуеш звука на двигателя трябва да се усмихваш. И като качваш приятели трябва да ти е хубаво. Така мисля аз.
Това го виждам в очите на моите синове. Те се кефят на колите си (БМВ 328 и БМВ 540). Чувството е важно, а не марката или разхода. Защо го казвам:
Защото БМВ 328 (193 коня) харчи вероятно доста, но когато има желание - слага се метанова у-ба и разхода става 12 лв/100 км градско и 9 лв/100 извънградско. И 5 литра бензин на месец за сутрешно палене.
Защото БМВ 540 (4.4 - 293 коня) - слага се метан и харчи 20 лв/100 градско и 12 лв/100 извън. И 10 л бенц на месец за сутрешно палене.
За БМВ 318 няма какво да пиша. На дълго под 8 лв/100 и 10 лв/100 градско. И 3л бенц на месец за паленето.
За джиповете - положението е същото, но на ГАЗ пропан/бутан. Въпрос на мерак.
Дизела(по-рано някой се оплка)
БМВ - 525 дизел (не ТДС, а комън рейл) градско е около 6/100, извън града е около 5/100.
БМВ - 525 ТДС под 9 ......не става.
БМВ - 520 дизел - около 9 градско и около 7 извън. Там икономиите са с по-етино гориво, но нямам данни за такова.
Хубава тема за колите. Както казах - аз предпочитания нямам, но БМВто ми е за смяна. С какво да го сменя дето да ми харчи 8 лева/100. А на метан - преди два дена направих 400 хил, сега е на 401 хил и не знам нищо за обикновената ми уредба. Просто чувството ми към тази стара, икономична и вярна кола е такова, че не мога да премълча.
За поддръжката - няма по-евтина от БМВ преди 2000 година. Личен опит. Просто е пълно с такива коли.
Стана дълго, но се надявам да е изчерпателно за тази марка. Поздрави !
 

andi

Редовен Потребител
gggenata написа:
Да се похваля че се сдобих с ново оборудване към Пушката :D
Много е готино и Практично за хобито :rambo:

Хюндай Теракан

Еии, тези Русенци и тяхното състезание , какви работи се купуват заради тях ;) ;) ;)

Безаварийно да я ползваш за това за което си я взел . :cheers:
 

barbaron

Редовен Потребител
Попаднах на едно интересно ППС, което не знам как да го нарека, но е уникално... Използването на верига го прави достатъчно добро за всеки сезон. Достатъчно добра машинка за оране, разходки, снегопочистване... Мисля, че едно такова може да се продава много много лесно - стига да се намери кой да го предложи на пазара (производител или вносител)

MTT-136 (My track technology)
 

Alucard

Редовен Потребител
ФТКС
Не разбирам хора където си купуват скъпи или мощни коли и после газ,метан,бензин,олио и т.н.
Продал си апартамента да кара лъскава кола пък после тиксо,тел пироно и върбов клин.
Сега карам Шкода Октавия 2000г 1.6 101к.с РС мотор и съм доволен и бих казал доста здрави колици.
С нормално каране 5.5л. 100 извънградксо.
 

leopardars

Потребител
barbaron написа:
Попаднах на едно интересно ППС, което не знам как да го нарека, но е уникално...

Mотокултиватор може да се нарече :lol: :lol: :lol: . На АТВ-тата слагат вериги вместо гуми за зимата. Та едни такива вериги, ако се сложат на култиватор ще е получи нещо подобно.
 

bgbul

Редовен Потребител
Alucard написа:
Не разбирам хора където си купуват скъпи или мощни коли и после газ,метан,бензин,олио и т.н.
Продал си апартамента да кара лъскава кола ....................
Какво има да се разбира. Всеки прави това което му е приятно и изгодно. Това което някой прави за своята кола не пречи на никой друг, нито бърка в джоба на друг.
Когато започнеш да минаваш по десетки хил. км на месец ще усетиш разликата от горивото.
Когато спреш да се замисляш ДАЛИ да ходиш с колата си или да отидеш в комбина с друг значи вече си разбрал разликата от различните горива.
И последно - да караш на метан е все едно да изпълниш стандарт ЕВРО-6. Толкова вредни емисии имаш. Малко ли е?
И е измамно, че на ГАЗ е по-евтино. За единица изминат път е вярно. Но мисленето ти се променя и започваш да изминаваш много повече единици път. Личен опит.
А с горната верижна машинка - то сняг в България няма. Кога и къде да я ползваш?
 

Alucard

Редовен Потребител
ФТКС
Не съм искал да засегна някой.Не говоря за хората където си вършат работа с колите,а тези който си ги купуват да се правят на баровци :)
 

bgbul

Редовен Потребител
Едва ли някой се е засегнал. Аз не се засягам, когато мога да измина 100 км за 8 лева.
Засяга ме нашенската глупост да не изтъкваме хубавата страна на нашите успехи, а да тълкуваме подобни успехи комплексирано и неразбиращи.
1. Имаме си комплекс на "заден двор" заради робствата (700 г.) и съвременната политика на предателите (политици).
2. Имаме успехи (най-много автомобили с ГАЗ на глава от населението).А газовете (ПБ и метан) са екологични горива.
И вместо да извлечем дивиденти от това, ние се чувстваме по-лоши (тези на ГАЗ). Ето това е обидното и трябва да се промени (действам в такава посока) , но след изборите защото заради комплекса, който посочих моите действия ще бъдат изтълкувани погрешно.
Та така - гордост и самочувствие заради техническото ниво на нацията. Този форум го доказва, нали?
Грешно тълкуваш моето писане.
Поздрави!
 

mdinkov

Редовен Потребител
за тази идея съм чел преди доста години тогава небеше добра и сега не е добра , немогат да преборят лобито на автопроизводителите . пък ако някои производители от Китай и Индия примерно пуснат такъв двигател , хората няма да им повярват и пак няма да има успех .
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
ivodoc написа:

Да ама на излизане от клетката като се засече с влизащ по лентата за излизане Гоуф 2 с регистрационен номер РК кво става? СОбственика на въпросната адска машина стъпва с двата крака на клаксона и с викове "Ти кьорав ли си уеее ?!?!?!" почва да пришпорва конете на машината си. Та след като разбере че няма водач във въпросното Ауди, прЕставете си в какъв вид ще излезе то от гаража... :):):)
 

bgbul

Редовен Потребител
Много от нас са срещали автомобилите на Гугъл онези с камерите отгоре.
Аз съм ги виждал многократно. Не знаех обаче, че те се движат безпилотно над 165 000 км.
http://translate.google.bg/translate?hl=bg&sl=en&u=http://en.wikipedia.org/wiki/Google_driverless_car&prev=/search?q%3Dgoogle%2Bautomobile%26sa%3DX%26espv%3D210%26es_sm%3D122%26biw%3D1280%26bih%3D709
Има си шофьор, но той не кара, а всичко е автоматично и компютър.
http://www.trafic-bg.com/tuning_page.php?id=87
Какви ли пушки ще направят ......
 

petkof

Редовен Потребител
mdinkov написа:
за тази идея съм чел преди доста години тогава небеше добра и сега не е добра , немогат да преборят лобито на автопроизводителите . пък ако някои производители от Китай и Индия примерно пуснат такъв двигател , хората няма да им повярват и пак няма да има успех .
Идеята е реализирана преди над 10 години със сигурност върху Сааб.Тази фирма е внесла над 70% от нововъведенита в автомобилите въобще, за времето от как има автомобили, но Кьонигсег я прилагат върху техни коли като тази:
http://fakti.bg/avto/90290-pokazaha-parvia-megakar-koenigsegg-one-1
П.П.
Поправих поста,че обърках без да искам.
 
Нагоре