Моят автомобил.

barbaron

Редовен Потребител
какво е "авторепаратура" да не би да иде от auto + rapair ?Нещо като авто-реставратор? Както и да е... идеята (начина) е доста хубав и си струва да се опита... Аз също много се дразня когато ми слагат новите баланси, без да махнат старите като хората...
 
Последна промяна:

ангел иванов

Потребител
Със плясмлясова стъргалка,съжалявам че мангала дет ме зарежда с материали ще минава чак след 10 дена щях да ти взема 1.И със ситна шкурка става също, Павка.:cheers:
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
При мен всички остатъци от лепила и тиксо ги махат с един разтворител. Много е добре, не уврежда боята или гумените уплътнения но е скъп, доста летлив и иска съхранение в херметичен съд.
 

pikaso

Потребител
Авто репаратура идва от auto repair, но както и да е....
Другият начин за който се сещам е че има един спрей на 3M който разтваря двойнолепещата лента без остатък. Тя пък мирише много приятно на портокал
 

Niki

Редовен Потребител
Какви са тия лепенки от тежестите,да не би да искаш да кажеш следите от тежестите!Водна шкурка,грунд,съответната боя и лак!
 

Niki

Редовен Потребител
Навярно става въпрос за лепещите се тежести,защото има и друг тип тежести!
 

Dominus

Редовен Потребител
Скалъпих това за 5 мин.
75245830189c56d127c2ab0a9febe574.jpg

Помогна много. След това зачистих с парцал и обезмаслител. Стана работата. Обезмаслитела сваля остатъците, но само ако е тънък слой.
 

sevdaka80

Редовен Потребител
Предстои ми закупуване на лек абтомобил, Ауди А3 2005/06 ТДИ та въпроса ми е кои мотор да избера, кои е с по малко проблеми 1,9 77 kw или 2,0 103 kw Aвтомобила ще бъде по сервизна книжка от първи собственик на около 170 000км. до 200 000км.
 
Последна промяна:

sts1969

Редовен Потребител
Севди, говорих с моя майстор (авер). Ако и двата двигателя са комънрейл...то тогава са еднакви по надеждност, тоест са капризни и искат хубава нафта и филтри. Ако 1.9 е от по-старият модел (не е комънрейл) то тогава е за предпочитане, но е малко вероятно за модел 2005г. да е със стар модел двигател. Ако и двата са комънрейл, препоръчва ти да избереш по-мощният 2.0 поне ще върви повече :D Но има един много важен момент, когато сменяш ангренажи и тем подобните консумативи, вътре в картера има един привод за маслената помпа...ЗАДЪЛЖИТЕЛНО го сменяш и този привод, било някакво шестограмче по негови думи, защото ако превърти от износване...белата ставала голяма. Това се отнася за двигател 2.0 и щом той ми го казва...значи се е случвало доста често :cheers:
 

sir John

Редовен Потребител
ФТКС
Ако е същият 2,0 ТДИ, който ВАГ групата слагат на фолксваген (примерно тюран) - всеобщо е мнението, че не е най-доброто немско инженерно решение. Прочут е с прекомерната консумация на масло - ок. 2+ л. на цикъл. Ако това не те притеснява...действай.
Аз бих избрал 1,9, но пък там турбината е недоклатена и е почти консуматив. Животът на фабричната е ок. 120 - 150 К. км., на следващите - по-малко. Говоря по наблюдения върху фолксваген от тези години.
Успех
 

old shatterhand

Потребител
1.9 e в пъти по-надежден, докато 2.0 си имат проблеми с глави и дюзи, капризни са по принцип към БГ нафта и само проблеми . По-стария 1.9ТДИ за който говори е помпа дюза 131к.с. , железен двигател с много евтина подръжка. По принцип 2.0 са пословично проблематични мотори.
 

sevdaka80

Редовен Потребител
Карах 6 год А3 2002 1,9 тди 74kw комънрейл никакъв проблем,продадох я на 180 000км.
 

Карлсон

Потребител
Е как никой не го посъветва да не си навлича бела със среден клас дизелов автомобил за българска употреба.. Не ви ли е хрумвало че тея умните дюзи са сметнати от бай Германец с тяхната нафта, не с българската водичка дето не можете да я размразите цяла зима... Приятелю Севди, ако ще го караш автомобила там където си в момента, добре, ако ще си идваш с него и ще го търкаляш по родните дупки, според мен правилния избор е бензиновия двигател... Остави подръжката на една страна, говоря изцяло за горивото... Иначе за резервните чаркове - в рамките на 20 дни мога да ти поръчам абсолютно всичко, ама всичко което се сетиш по въпросното Ауди... Късмет в избора ти желая...
 

lynx

Редовен Потребител
Ами как що? Той купето вече си го е избрал, пита само с кой мАтор да е...? :rolleyes:
Всеки си има собствен "вкус и цвет".
Аз само веднъж съм карал такова АлУди 2,0 Д и без пътници хубаво вървеше.
Но на връщане бяхме четирима и се поизнервих, не иска да изпреварва с българската нафта :confused: а уж доста кончета има.
Отпред като сме двама и се почувствах все едно че се возя в Мини КуФар :D рамо до рамо с пасажера :)
За мен Тройката си е гиздава кола за мацки, да си гилат до Мола и да се молят да не се счупи нещо, че частите са с обидни цени :wall:
Ако купуваш оригинални части, все едно поддържаш А8 от по-новите, а всъщност се возиш на А3 o_O:D
 
Последна промяна:

Карлсон

Потребител
Рачо, да не се заблуждаваме, голяма част от българските собственици на автомобили нямат навика да обслужват колите си постоянно... Чак като изгърми нещо на пътя почват да палят телефоните... А относто частите - да оригиналните са дебели, но има и доста копия и то не китайски дето държат на нашия табиет на каране, дупки и мръсотия по пътищата...
 

old shatterhand

Потребител
Момци, като вътрешно пространство, А3 е колкото А4. Като междуосие също . A3 Спортбек (4 врати) версията си е чудесна като габарити и обем, говорим за 8Р модела от 2005 нагоре. Като цени за окачване , двигател и всичко останало е много добре и най-надеждна откъм подръжка и части, особено бензиновите мотори. 2.0ТФСИ е почти едно десетилетие редовно с награди. Ремъци и ролки за него са около 250лв, това ако е висока цена, не знам...Тва с обидните цени за частите са някакви градски легенди...Дизеловия мотор си има куп проблеми и недостатъци, особено първите поколения си имат сериозна склонност към пукане на глави. Не ми се занимава сега да навлизам в подробности и да пиша конкретните кодове на двигателите. После има една серия, която прави проблеми със Сименс дюзите, дори от Ауди имаше сервизна акция за подмяна. Като цяло А3 си е Голф като подръжка и обслужване. От около 10 години карам Ауди , задължително куатро и определено мога да кажа , че съм много доволен, като през ръцете ми са минали поне 5-6 .Просто трябва да си запознат и да знаеш какво купуваш.
 

lynx

Редовен Потребител
Трябваше да започнеш с това, че караш Ауди :) всеки си обича гарджето ;)
Сега се чух със собственика на Аудито, което споменах по-горе.
2007 год. е 2,0 ТДИ. в отлично състояние към момента.
Преди 2 год. го бяха подпрели леко в бордюр и се оказа, че единия носач е спукан...алуминиев....за боклука.
Помня, че обърнахме всички морги и магазини, удар в гредата!
Накрая купиха нов оригинален за някаква луда сума, неприятна безизходица!
Колата досега 2 пъти е била в бокса за съживяване след лошо гориво, а иначе доста и се грижат по поддръжката.
Може и да е въпрос на късмет, но определено тия коли не обичат котелното гориво и фритюрна мазнина.
 

old shatterhand

Потребител
Не карам само Ауди, имал съм и Jaguar X-type , Mitsubishi Galant, Honda , 2 броя Фиат Пунто и т.н. Като говорим за скъпа подръжка, Ягуара е сериозното изваждане. Каре с полуоската 2500лв. Оригинални носачи на Ауди съм си купувал и цялото предно окачване беше 1800лв, тва без отстъпката. Не хваля нещо ,защото карам такъв автомобил, просто искам да дам обективна информация, а не на принципа една жена каза пред блока.
Не знам защо сте търсили носач по моргите, афтърмаркет има части за тези коли наявсякъде и точно носач за Голф се намира навсякъде.
 
Нагоре