ininia написа:
Драго,лошото е,че в час им обясняват само как да ползуват готовите методики-програми и хал-хабер си нямат от анализ на проблема!
А така инженер не се става!
И не само инженер, Бай Иване...
Въпреки че не сме в подходяща тема за този разговор, ще продължа с още един пост. Вероятно ще е интересно за някои колеги.
Още във средните векове, когато са се появили първите университети, в тях не са се преподавали конкретни умения, а начина да се търсят отговори. От тук произлиза и етимологията на думата университет - Универсално, универсализъм, общо и т.н.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82
Обърнете внимание в таблицата на класацията, кой се признава и кой не е общопризнат университет.
Логиката която се следва при образованието е следната:
- Грамотност (основно образование);
- Професионализъм (занаят, "хляб в ръцете", гимназия, средно образование и т.н.);
- Универсализъм (Университет , теоретична подготовка, помагаща за решаване на проблеми не решавани до момента, а не вече програмирани в "компютъра" или решени на друго място).