Моето видео

dilom08

Редовен Потребител
Можеш ли да се сетиш с какви съчми са стреляни видео 6 и 8. вижда се че не летят добре. А на другите полета на съчмата е добре.
 

go_panch

Потребител
dilom08 написа:
Можеш ли да се сетиш с какви съчми са стреляни видео 6 и 8. вижда се че не летят добре. А на другите полета на съчмата е добре.
На видео 1,2,3 и 4 стрелях с JSB 1.17. Другите са с 1.03. Реално 1,2,3 и 4 са последните по хронология, защото забелязах, че 1.03 се клати при изстрел. Нито оптиката, нито настройките на пушката са барани след смяната на чашките.
fatalen написа:
Кажи дистанция, резолюция и скорост на снимане!
Дистанцията е 50 - 52м (това съм го написал). Разделителната способност е 224х168 при 420кадъра/секунда. Апарата е закрепен на оптиката (вижда се и отката на пушката).
 

ilian

Потребител
Първи опити за стрелба на 100м+в доста приличен ветрец ;)
Мисля,че БТ-то има доста голям потенциал,за сравнение с предишния ми асан на това разстояние за да уцеля мишената при такива условия, трябваше да се целя поне 10-15см срещу вятъра а сега не съм излизал от мишената :yahoo:
http://youtu.be/FZz3hW28wko
 

azzaro

Потребител
Браво Робич :bravo: !!! Това май са първите нефабрично многозарядни пушки в сраната :yahoo: ! Само на БАМ-а не ти ли е малко дълъг дотиквача ???
 
A

Anonymous

Гост
Колега, клипа с въртящият куршум които си пуснал е истина.Току що го гледах в ловци на митове и се оказа истина.Невероятно. :eek:
 

big_dragon

Редовен Потребител
TeXHo написа:
Доста време се чудих в коя тема да го пусна това, и реших да е тук. Ако има по-подходящо място, моля някой да го мръдне.

Видео демонстрация, как да сметнем кинетичната енергия на проектила ;)
Археология...
Още по рано са смятали и със сметало (абакус).
Сега вместо да си включа калкулатора на телефона и да умножа масата по скоростта на квадрат и да раздела всичко на две, ще трябва да си изровя сметачната линийка и да я нося с мен на стрелбите... :crazy:
 

TeXHo

Потребител
big_dragon написа:
TeXHo написа:
Доста време се чудих в коя тема да го пусна това, и реших да е тук. Ако има по-подходящо място, моля някой да го мръдне.

Видео демонстрация, как да сметнем кинетичната енергия на проектила ;)
Археология...
Още по рано са смятали и със сметало (абакус).
Сега вместо да си включа калкулатора на телефона и да умножа масата по скоростта на квадрат и да раздела всичко на две, ще трябва да си изровя сметачната линийка и да я нося с мен на стрелбите... :crazy:
Аз вместо да натисна бутона на Комброто, трябва да си играя с линийката. Само си представям, ако го направя на някое международно състезание, как ще гледат :crazy:
Изрових линийката случайно и реших да пробвам, дали не са и паднали батериите ;)
 

ininia

Потребител
ФТКС
:offtopic:Аз все още помня как се работи със сметачна линиика. ;)
А този който демонстрира е слаб сметач.Цялата операция може да се извърши с едно преместване на шибъра и едно на прозорчето,ама трябва да знаеш и как се работи с реципрочната скала. :)
Между впрочем логаритмичната линийка е едно върхово изобретение.И няма нежда от батерия и зареждане. :D
Все още я пазя - за всеки случай.Както си пазя чертожната маса и рапидографите,Макар от години да чертая на аутокад и солидуъркс.
И ми е много чудно инженерите,които завършват днес (като моята внучка - и то със сребърен медал!), как биха решили елементарен въпрос ако изведнъж се окаже,че нямат под ръка компютър?
 

big_dragon

Редовен Потребител
ininia написа:
....
И ми е много чудно инженерите,които завършват днес (като моята внучка - и то със сребърен медал!), как биха решили елементарен въпрос ако изведнъж се окаже,че нямат под ръка компютър?
Ако е внимавала в час, просто по-бавно...
 

ininia

Потребител
ФТКС
Драго,лошото е,че в час им обясняват само как да ползуват готовите методики-програми и хал-хабер си нямат от анализ на проблема!
А така инженер не се става!
 

big_dragon

Редовен Потребител
ininia написа:
Драго,лошото е,че в час им обясняват само как да ползуват готовите методики-програми и хал-хабер си нямат от анализ на проблема!
А така инженер не се става!
И не само инженер, Бай Иване...
Въпреки че не сме в подходяща тема за този разговор, ще продължа с още един пост. Вероятно ще е интересно за някои колеги.
Още във средните векове, когато са се появили първите университети, в тях не са се преподавали конкретни умения, а начина да се търсят отговори. От тук произлиза и етимологията на думата университет - Универсално, универсализъм, общо и т.н.
http://bg.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D0%BD%D0%B8%D0%B2%D0%B5%D1%80%D1%81%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%82
Обърнете внимание в таблицата на класацията, кой се признава и кой не е общопризнат университет.

Логиката която се следва при образованието е следната:
- Грамотност (основно образование);
- Професионализъм (занаят, "хляб в ръцете", гимназия, средно образование и т.н.);
- Универсализъм (Университет , теоретична подготовка, помагаща за решаване на проблеми не решавани до момента, а не вече програмирани в "компютъра" или решени на друго място).
 
Нагоре