МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S510 / S410 / S400 /EV2 / Twice Mk и др.

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Малко мътна ама се вижда къде е болта.

 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

ИИИЗЗЗНННЕЕЕНННАААДДДАААА
не дойде АА S400

DANNY написа:
Англичаните рекламират нов модел Air Arms S400F :eek:
Тук на страница 38-ма от августкия брой на списанието:
http://forum.airguns.bg/index.php?topic=1431.75

Та значи отварям и какво да видя :eek:
Air Arms S400F

На пръв поглед веднага видях разликата вижте я и вие....
ПЪРВО надулника е различен.... и странно много добре модерира звука ;)
ВТОРО има "гайка" от цевта към цевната кутия, всъщност е част от цевната кутия.
ТРЕТО спусъка е "обзаведен" с пружинка и не се кенделка както го описвате по-напред

Естествено пуснах и десет изстрела :rambo:... показанията на комброто бяха от 233,7 до 234,6 с JSB 0.547 - 15J

п.п. ограденото с червено е гайката която купих от Англия с мисълта че си купувам AA S400. Странично има шестограмно болтче с което се монтира.
 

Attachments

  • PA280108.JPG
    PA280108.JPG
    79.6 KB · Прегледи: 194
  • PA280109.JPG
    PA280109.JPG
    91.8 KB · Прегледи: 199
  • PA280110.JPG
    PA280110.JPG
    70.1 KB · Прегледи: 158

DANNY

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Честито!
Добре дошъл в Клуба!
Много да те радва! И много железа да застреляш! :winner:
:cheers:

Спусака е като на АА -S510
Явно нашия модел не го произвеждат вече.
Аз когато я взех моята ми даваше доста по-висока скорост. В порядъка на 245, 246, 247 метра.
Божо ме съветваше тогава да и натегна пружината /да стой заредена/ една нощ и тогава се пооправи. С течение на времето си слезе до 240м/с
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

shstanchev написа:
На пръв поглед веднага видях разликата вижте я и вие....
ПЪРВО надулника е различен.... и странно много добре модерира звука ;)
ВТОРО има "гайка" от цевта към цевната кутия, всъщност е част от цевната кутия.
ТРЕТО спусъка е "обзаведен" с пружинка и не се кенделка както го описвате по-напред

Интересно в приклада дали имат разлики ;) ;) ;)... в начина на захващане :crazy: :crazy: :crazy: или в самия болт :lol: :lol: :lol:

П.П. И червея на съмнението почна да те гризе :D
 

DANNY

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

valens1968 написа:

Гледам тази снимка и снимката на Станчев с пружинката от химикалка.
Чудя се, дали не може да се комбинират двете неща.
Дали да не сложа пружина и в средата стоперен болт като на Валенса. ???
 

andro

Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Без приклад ли ти я пратиха?Само железа си снимал.
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

andro написа:
Без приклад ли ти я пратиха?Само железа си снимал.

Понеже си харесах един приклад... Писах на БАР-овците дали може да си купя AA S400 без приклад. Отговорът беше положителен.
Да може... и ми приспаднаха 60паунда от цената.
 

valens1968

Редовен Потребител
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

DANNY написа:
Гледам тази снимка и снимката на Станчев с пружинката от химикалка.
Чудя се, дали не може да се комбинират двете неща.
Дали да не сложа пружина и в средата стоперен болт като на Валенса. ???

Може, що да не може. Аз си сложих пружинка да натиска спусъка назад и този вариант по ме кефи.
 

Attachments

  • Изображение0102-1.JPG
    Изображение0102-1.JPG
    71.1 KB · Прегледи: 121
  • Изображение0103-1.JPG
    Изображение0103-1.JPG
    89.5 KB · Прегледи: 116

DANNY

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

valens1968 написа:
DANNY написа:
Гледам тази снимка и снимката на Станчев с пружинката от химикалка.
Чудя се, дали не може да се комбинират двете неща.
Дали да не сложа пружина и в средата стоперен болт като на Валенса. ???

Може, що да не може. Аз си сложих пружинка да натиска спусъка назад и този вариант по ме кефи.

Не те разбрах. Снимките са кофти.
Обясни по-подробно, че ме заинтригува!
Аз по прицип също искам да натиска назад, но не намерих подходящото място в което да я закача. :pardon:
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

И тъй като нямам още приклад и оптика, все пак реших да направя тестове за плато. Първият ден след като публикувах поста си със снимките, буквално се изнервих от показанията на комброто и бях решил че пушката задължително ще е със редуктор колко и да не ми се ще. При около 165 бара стреляше със 234м.с. а при 145бара скоростта подскачаше неравномерно от 242 до 255м.с. :wall:
НО... нещата си дойдоха на мястото.
Първо смених чашките. Тестовете правих с едни некачествени ЖСБ-та ... хвърлих ги и си набутах "читава" кутия.
Второ заредих пушката вчера към 9:00 и я държах заредена до около 16:00 т.е. около 7часа с цел да "изморя" малко пружината на ударника.
РЕЗУЛТАТА... повече от задоволителен. Почти чуден! Пушката има страхотно 16J плато от 150-120бара, като прави 50-55 изстрела в коридор от 3м.с. Поради малката разлика в наляганията, смятам за първите тестове дори да не освобождавам цевта от осмицата.
Не съм отварял пушката, не съм отварял и пломбата на дросела и чашките не са теглени. ВСИЧКО Е ОТ КУТИЯТА :exclaim:
 

Attachments

  • Scan2.JPG
    Scan2.JPG
    1.3 MB · Прегледи: 143

DANNY

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Браво! :bravo:
Много прилично плато.
Мото се въртеше приблизително към 70-75 изстрела от 160 до 110 бара.
Твоето е леко скъсено но пък доста добро като скорости.
Мислиш ли за редуктор?
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

DANNY написа:
Браво! :bravo:
Много прилично плато.
Мото се въртеше приблизително към 70-75 изстрела от 160 до 110 бара.
Твоето е леко скъсено но пък доста добро като скорости.
Мислиш ли за редуктор?

Не!
Колкото по-просто толкова по-добро.
Напълно достатъчни са ми 50-60 изстрела в плато, колкото е и най-дългото ФТ трасе.
А и колко лесно се помпи :pumping: до 150бара ^-^
 

lynx

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Много е добре! Супер! :yahoo:
Засега можеш да си стреляш така, платото е учудващо равно за нова пушка.
Имай предвид, че сега е студено. Като се стопли изстрелите ще станат повече, а и пушката още ще се стабилизира.
Ако по-натам ти се прииска да удвоиш броя на изстрелите с едно зареждане, редуктора се монтира за 1 ден.
:cheers:

П.С. Я кажи нещо повече за кекавите ЖСБ? С новия етикет ли са? :eek: :-\
 

njatanasow

Редовен Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Не!
Колкото по-просто толкова по-добро.
Напълно достатъчни са ми 50-60 изстрела в плато, колкото е и най-дългото ФТ трасе.
А и колко лесно се помпи до 150бара

Поздравление за пушката и за решението да си я оставиш така (без редуктор)
Не ти трябва нещо което може да ти създава проблеми при положение че имаш достатъчно изтрели в много добро плато :bravo:
 

Termina4

Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Наслаждавай се на приятната стрелба с хубавицата :bravo:
Ако решиш да я истискваш, назад в темата е писано много-доста кадърни хора има, които ще ти помогнат в това начинание! И аз не съм фен на редукторите-минах през този период :p
Намалянето на разхода ще ти донесе повече истрели в плато и по малък откат при стрелба :)
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Termina4 написа:
Намалянето на разхода ще ти донесе повече истрели в плато и по малък откат при стрелба :)

от 150 до 120 бара 50изстрела от 215кубика цилиндър... на мен ми се струват добре като разход!? Не ми се рови из пушката, да се заигравам с ударната група и БК-то. Най-вероятно има място за оптимизация. НО!... това ми е първата пушка която стреля ей тъй от кутията. Ако и на мишена се получи добре, просто "вервайте ми" докато не се наложи аварйно разглабяне, само ще стрелям :rambo: и няма да пипам.
 

Milen

Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Станчев, не пипай пушката, ами само стреляй и се кефи! На моя Аръм ( калибар 5,5) съм пробвал с освободена цев и оригинално хваната на осмицата. Резултата е че много бързо възстанових заводския и вид с осмицата. По отношение на слагането на редуктор - още един пит не пипай пушката! Пак ще си в коридор от няколко метра. Единствено изстрелите ще бъдат повече и едно главоболие повече. Моя съвет е да постреляш малко в заводския и вид и тогава реши! Понеже аз стрелям все от маса, оставям вързан цилиндъра на пушката с бутилката постоянно! Резултата е коридор от 1 м/с за около стотина изстрела, като от изстрел до изстрел разликата клони към нула. Единствената интервенция която съм и направил е смяна на пружината на спусъка с по-мека. Но и без това може! Намери с кои чашки стреля най-добре и се кефи. Въздуха на планетата още не е на привършване! Пуцай смело! :cheers: :cheers: :cheers:
 

go_panch

Потребител
Re: МОДЕЛИТЕ НА Air Аrms S410/S400/EV2/Twice Mk и др.

Някой може ли да ми каже колко е обема на цилиндрите на АА 510 TC. Най-вероятно е двойно на стандартната 510 но и това не мога да намеря къде го пише.
 
Нагоре