добри
Редовен Потребител
Колеги, нека съживим и тази тема. Пистолетите ИЖ-40 се произвеждат от 1985 до 1990. От 1990 до днес се произвеждат ИЖ-53/ИЖ-53М. Техен конструктор е Валентин Чебуков - конструктор с 30 годишен стаж в заводите „Иж Мех”. Ижевските заводи и по- рано са пускали СПП /специални пружинни пистолети/ от 1945 до 1947 година, които са били клон на немските EmGE Zenit ,
а по-късно ИЖ-ПП и ИЖ-4, на които не можах да намеря снимка. Някои данни за ИЖ 40 ход на буталота 40 мм, обем на цилиндъра 19.6 куб.см и диаметър на цилиндъра 25 мм. Усилието на спусъка е от 600-900гр. Кинематиката на лостовете и механизмите са така конструирани, че не може да се произведе изстрел по време на взвода на бойната пружина. Разликите с ИЖ 53М са почти нулеви що се отнася до компресора. Буталата са еднакви, но утяжителите и пружините са различни. Регулирането на мекия спусък го има само в ИЖ 53М.
Основните проблеми на база опита на братушките може да се разделят на две основни групи:
-естествено стареене на материалите-сляга пружината, съхнат маншетите и се разпадат, смазките се сгъстяват и др.
- неправилна експлоатация включително и неграмотен тунинг.
Що се отнася до тунинга, той се състои в следното:
-подравняване на дъното на компресора
-нов маншет
-нова пружина
-втулка на въздушния отвор
или това, което съм изложил по-горе.
И колкото абсурдно да звучи, с ИЖ 40 са извършени няколко въоръжени обира след появата му на пазара, тъй като същия прилича много на боен пистолет. За жалост не пазя материалите от руската преса.
Ваш ред е братя!
а по-късно ИЖ-ПП и ИЖ-4, на които не можах да намеря снимка. Някои данни за ИЖ 40 ход на буталота 40 мм, обем на цилиндъра 19.6 куб.см и диаметър на цилиндъра 25 мм. Усилието на спусъка е от 600-900гр. Кинематиката на лостовете и механизмите са така конструирани, че не може да се произведе изстрел по време на взвода на бойната пружина. Разликите с ИЖ 53М са почти нулеви що се отнася до компресора. Буталата са еднакви, но утяжителите и пружините са различни. Регулирането на мекия спусък го има само в ИЖ 53М.
Основните проблеми на база опита на братушките може да се разделят на две основни групи:
-естествено стареене на материалите-сляга пружината, съхнат маншетите и се разпадат, смазките се сгъстяват и др.
- неправилна експлоатация включително и неграмотен тунинг.
Що се отнася до тунинга, той се състои в следното:
-подравняване на дъното на компресора
-нов маншет
-нова пружина
-втулка на въздушния отвор
или това, което съм изложил по-горе.
И колкото абсурдно да звучи, с ИЖ 40 са извършени няколко въоръжени обира след появата му на пазара, тъй като същия прилича много на боен пистолет. За жалост не пазя материалите от руската преса.
Ваш ред е братя!