Продължение на:
«
Отговор #31 -: февруари 13, 2011, 10:51:45 »
На предната страница съм пуснал едни снимки как се маха
задтилъка на АА s400.
...рязъне, подменяне и т.н.
Днес пак свалих моя оригинален задтилък без да трябва да го режа.
От което съм много доволен.
Както казъх бях забелязъл, че на самия задтилък /моя/, на гумата, има отбелязъни едни кръгове.
Предположих, че те са точно над болтовете, че
там е кухо с различна плътност и затова се различават от другата част на гумата.
Натиснах с една кръстата отверка и точно това се и оказа. Пробих гумата точно над главите на винтовете.
С леко разклащане на отверката напипах каналите на главата на винта. Бавно с премерен натиск, за да не разваля каналите на главата, ги развих.
Задтилака се свали.
Винтовете останаха вътре в гумата. Но щом ги натиснеш на нещо твърдо главите и се показват и с клещи се издърпват много лесно.
Предварително си бях подготвил едно подложно пърче от дурал. На което в долната част има ухо с отвор за слагане на кука.
Подложното пърче фиксирах към приклада с
4 бр. винтове
3мм за дърво. Бях и направи и фрезенк за главите, да ненадигат задтилъка.
Отдавна си мисля за евтин вариант на кука.
Това ми се стори най-доброто решение. Идеята я взех от тази снимка:
Ето и сниките как протече всичко
оригиналния винт
това е дистанционата подложка с отвора в който с резба ще навия кука.
Така ще се монтира
Фрезенковите отвори
Наложи се подмяна на оригиналните винтове с по-дълги.
Дебелината е
5мм но дължината я забравих. Ако решите да предприемето подобно действие лесно ще разберете дължината.
Със силен натиск на отверката отново успях да вкарам главата на винта в гумата.
Гумата е доста плътна и не е много лесно да провреш главата или да я извадиш без инструмент и сила.
Фиксиран задтилък, липсваму само куката.
Куката мисля да си я направя /да ми я направят/ нещо възможно най-семпло.
Нещо подобно на тази. Обикновено дуралуминиево /фи/ с една тапа накрая.
Искам да мога да я навивам и развивам.