FreeMan
Редовен Потребител
Днес смених всички о-пръстени.
Имаше колеги питащи къде, как и какъв.
Това са всичките о-пръстени - брой, размери и местоположения.
Английското описание на жълтурите не обясняваше достатъчно добре.
След разглобяване или пипане на бойния клапан обикновено не се натяга достатъчно пружината, която подава под натиска на ударника и надтича.
Новия клапан на Светльо
размера на пръстена на бойния клапан от страната на редуктора
...на цилиндъра
това явно е набито - единствения несвален детайл.
... на редуктора
... на цевта
свалянето става с внимателно хващане на месинговия детайл и отвъртане на болтчето с права отверка. О-пръстена си заслужава да се смени. Този от хубата върви по-мазно и вярвам ще е по-траен. Вътре имаше и някакви спекли се смазки. Полирането на стрежена също е жалетелно.
Важно! Дългите болтове се подбиват при стягане - опират в оста на петлето. При отвиването разбитите се прецакват от повредената вече резба на болта. Не пренатягайте. Най-добре скъсете малко болтчетата и обработете началото на резбата.
полиране на стреженчето и полиамида + натягане малко на пружината прави по-плавно движението и спира теча.
Пищака стана още по-приятен, ще видим какво ще покаже като скорости, консистентност и точност след тестове навън.
Имаше колеги питащи къде, как и какъв.
Това са всичките о-пръстени - брой, размери и местоположения.
Английското описание на жълтурите не обясняваше достатъчно добре.
След разглобяване или пипане на бойния клапан обикновено не се натяга достатъчно пружината, която подава под натиска на ударника и надтича.
Новия клапан на Светльо
размера на пръстена на бойния клапан от страната на редуктора
...на цилиндъра
това явно е набито - единствения несвален детайл.
... на редуктора
... на цевта
свалянето става с внимателно хващане на месинговия детайл и отвъртане на болтчето с права отверка. О-пръстена си заслужава да се смени. Този от хубата върви по-мазно и вярвам ще е по-траен. Вътре имаше и някакви спекли се смазки. Полирането на стрежена също е жалетелно.
Важно! Дългите болтове се подбиват при стягане - опират в оста на петлето. При отвиването разбитите се прецакват от повредената вече резба на болта. Не пренатягайте. Най-добре скъсете малко болтчетата и обработете началото на резбата.
полиране на стреженчето и полиамида + натягане малко на пружината прави по-плавно движението и спира теча.
Пищака стана още по-приятен, ще видим какво ще покаже като скорости, консистентност и точност след тестове навън.