gogan64
Потребител
Колега.или пружината е за смяна. или е разбито леглото на щифта!
Правилната дума за хатсана е ОПТИМИЗАЦИЯ а не форсиране!
А именно -поносим откат.комфортно зареждане и добра точност!
Тези неща ги постигам по следния начин-
Редукция на трансверпорта на 3 мм!
полиране на челото на цилиндъра!
преработване на заключващия щифт
полимерен сегмент
Малко силикон в багажника
олекотяване или утежняване на буталото /според конкретния случай/
газовата пружина на 70 -80 кг!
Резултата излиза на хроното
Правилната дума за хатсана е ОПТИМИЗАЦИЯ а не форсиране!
А именно -поносим откат.комфортно зареждане и добра точност!
Тези неща ги постигам по следния начин-
Редукция на трансверпорта на 3 мм!
полиране на челото на цилиндъра!
преработване на заключващия щифт
полимерен сегмент
Малко силикон в багажника
олекотяване или утежняване на буталото /според конкретния случай/
газовата пружина на 70 -80 кг!
Резултата излиза на хроното
Attachments
-
IMG_20180928_152817.jpg177.5 KB · Прегледи: 166
-
IMG_20181004_190400.jpg143.4 KB · Прегледи: 165
-
IMG_20190202_082502.jpg164.6 KB · Прегледи: 167
-
IMG_20190210_111111.jpg251.2 KB · Прегледи: 162
-
IMG_20190205_191546.jpg282.8 KB · Прегледи: 160
-
IMG_20190214_070325.jpg306.4 KB · Прегледи: 160
-
IMG_20190206_114804.jpg383 KB · Прегледи: 161
-
IMG_20190214_190030.jpg222.8 KB · Прегледи: 167