РЕДУКТОРИ на налягането в PCP.

lynx

Редовен Потребител
Комета Линкс, която е с пейнтболски редуктор също има такива клапанчета и пробиват лесно, но после трудно се намират такива.
Клапанът може евентуално да се замени с тапичка, ако не може да се намери подходящ за по-високо налягане.
На крана на китайските бутилки също има такова клапанче против евентуално зареждане на по-високо налягане от препоръчителното.
 

Dominus

Редовен Потребител
Колега, разгледах тех.характеристики на аналогични на твоите пружини. Много слабички. При около 400N изпитват около 75% деформация. Ако правилно съм разбрал размерите на буталото то налягане от порядъка на 100-120 бара създават сила около 1200-1400N, което означава че трябва да ги слагаш минимум по три в паралел. Най-добре е да ги подмениш с подходящи. Това определено е редуктор за доста по-ниско налягане.
 

andi

Редовен Потребител
При мен 0,8мм (())(())(()) са 140бара . ()()()()()() по спомен бяха 70 или 80 бара .
Много е важно да не се променя общата дължина !!!
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Нямаш ли техн. данни за пружинките, както правилно посочи Павката, само можеш да експериментираш, но вариантите не са много. Ако нямаш повечко от тях, при това преподреждане, може да се пренатоварят и деформират някои от тях, и после да не можеш и първоначалното налягане да докараш. И ако нямаш стенд просто си е напразно ровичкане, още повече, ако не е проектиран за определените налягания които се търсят да изкара.
Ровенето в редуктор без познания, спец. инструмент за настройка и без рез. части си е като да пляскаш с пръчка в онова дето пада от на кравата дупето- може и да излезе някой бръмбар, ама в повечето случаи само се понаклепваш и умирисваш.
 

PUNISHERvw

Редовен Потребител
Сега замерих общата дължина е 14.2 доколкото виждам на шублера сега ще търся някакви шайбички ,че като ги сложа (()) ми идват къси и трябва да добавя още 4 мм.или направо по-дебели .Такова е и разстоянието до О-пръстена.
 

Attachments

  • Изображение1541.jpg
    Изображение1541.jpg
    140.1 KB · Прегледи: 71
  • Изображение1543.jpg
    Изображение1543.jpg
    133 KB · Прегледи: 69
  • Изображение1544.jpg
    Изображение1544.jpg
    138.5 KB · Прегледи: 70

PUNISHERvw

Редовен Потребител
Ето ги до колкото можах да ги снимам.
 

Attachments

  • Изображение1550.jpg
    Изображение1550.jpg
    69 KB · Прегледи: 69
  • Изображение1553.jpg
    Изображение1553.jpg
    110.1 KB · Прегледи: 66
  • Изображение1552.jpg
    Изображение1552.jpg
    120.5 KB · Прегледи: 66

Dominus

Редовен Потребител
Ами правилно съм се ориентирал. С тези пружинки ще изкараш максимум 100 бара ако са по две, но бъди сигурен, че ще им обърнеш хастара :D
Буквално ще са смачкани до откат.
По-добре е да ги смениш с нещо по-сериозно или както вече ти писах да ги редиш по три, но пък хич няма да ти достигнат.
Другия вариант е да ги слагаш по две, да ги напънеш и да почваме залозите колко време ще изкарат.
 

angelmr

Редовен Потребител
Имам нужда от малко помощ. Не съм се занимавал с разглобяване на редуктори, за това питам. На щаера имам перилски редуктор. Как да го шунтирам? Налага ми се да експериментирам с натягането на пружините и тежестта на удърника, за да намаля преразхода, това ми се иска да стрелям на правоток известно време докато намеря оптималната конфигурация и минимизирам налягането.
 

lynx

Редовен Потребител
Правиш си една втулка с два о-пръстена в крайщата, поставяш я на мястото на редуктора и шунтирането е готово.
Представи си външната стена на редуктора с пръстените в двата края и ще се сетиш как да направиш втулката, дано си ме разбрал.
Ако не зацепваш какво се опитвам да ти обясня, може някаква схемичка да ти надраскам набързо.

П.С.
Некфо таково: :)
Angel.jpg
 
Последна промяна:

angelmr

Редовен Потребител
Е за това съм мислил, ако имах нужните материали и инструменти, щях да направя точно така.
 

lynx

Редовен Потребител
Ако нямаш възможност да правиш втулка при стругар, бих ти предложил варианта да развиеш гайката на редуктора, да затваря над 200 бара(ако редуктора си го може) докато си направиш пробите.
Но после ако нямаш стенд ще има приключения, докато го нагласиш обратно на исканото налягане.
Но този вариант не е много удачен, редуктора ще служи като дюза-забавител и пробите няма да са на 100% достоверни.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
А ако го сложиш "изтърбушен" и само с външните О-пръстени да си уплътнява? Таман ще го почистиш.
Щом после ще го настройваш пак.
 

Dominus

Редовен Потребител
Ако е изтърбушен ще има връзка с отвора на резервоара. С думи прости такава конфигурация е невъзможна.
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Налагало ми се е да махам редуктора за тестове без него.
Почистих добре от вътрешна страна цилиндъра в областта на дупката на резервоара, след което намазах с хелми и залепих едно парче от вътрешна гума на автомобил добре пригладена...
 

Dominus

Редовен Потребител
Това е напълно възможно дори и да е без лепило. Достатъчно е с малко тиксо да се задържи гумата върху отвора, а въздуха ще свърши останалото. И все пак е добре гумата да е по-здравичка, че ще отнесе кило и половина натиск ако отвора е 1мм.
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
Аз затова написах "автомобилна" щото от кууло издържа до към 100-тина бара и изплющя:D
 

angelmr

Редовен Потребител
Мерси на всички за предложенията. Ще помисля как точно да се справя. Аз и без това ще трябва да отворя редуктора за да видя какво точно ми направи проблем, че от есента не ми остава време. Но настройките са по-важни.
 

lynx

Редовен Потребител
Ангеле, аз бих те посъветвал да изпратиш Перилския редуктор на Румбата-Скандало да ти го рециклира, ако пожелае разбира се.
Този тип редуктори имат някои тънки моменти.....
Така ще спестиш доста време, нерви и пари а и впоследствие ще си сигурен, че всичко е прегледано и тествано.
 

5ko

Потребител
След доста навлюдения върху Перилските редуктори ......решението е да се изхвърли по възможност по далече....да не го намери някой.... ида се помоли Скандало да направи нов.
 
Нагоре