Моят автомобил.

stelibg

Потребител
Горкият "Лукойл"

Да, горките. Преглеждах си едни сметки. Класически - избор между дизелов и бензинов автомобил. Нали знаете, колко километра на година, каква е разликата в цените на автомобилите, разликата в разходите. И накрая опираме до това за колко време "ще се избие" цената от дизеловата кола.
Та значи сметките са от 27 ноември миналата година. Цената на бензин А95H е била 2,36 лв. за литър, а на нафтата - 2,57 лв. за литър. Сегашните цени са съответно 2,63 и 2,68.
Преди 2-3 седмици Локойци пуснаха една смешна графика, с която обясняваха, как работят на загуба, продавайки бензин. Излиза, че ноември миналата година са работили с цели 25 стотинки загуба на литър. :rambo:
ГОРКИТЕ ТЕ! :'(
 

big_dragon

Редовен Потребител
Къде е Сиса?

Проблемата е следната. Мен ме изгониха от клуб Порше поради неприлично държание и сега няма къде да питам. Имам 3 въпроса. 1. Някой да е крал скоро Mercedes ? "А" класа? Трябва ми електрониката 2. Кога ще оправят
пътищата? 3. Къде е Сиса?

Разяснявам.
Имам зелен москвич, дванайстак. 73-а производство...
Но всичко по него е тунинг. Малко ме дразни бордовия компютър, който ми говори на френски, защото е от Рено Лагуна 2.2 TDI, 96-a и постоянно ме
пита дали се ебавам като наливам бензин на дизелова кола щото нямал база данни за друга. Седалките ми са Recaro. Подгряващи. Имам модифицирани катапулти от МИГ-21. Климатроникът и DVD системата за car
theatre ги бях вързал на един бушон и отначало гореше, но сега го оправих. Съраундът в колата е THX, последното на Лукас, след DTS.
Рисийвъра ONKYO е в багажника, имам 8+1 колони Таной .
Задният мост отначало го бях направил по идея на Ситроен, понеже французите знаят как да правят коли, но когато я паркирам на неравни терени и колата след изгасяне клекне ниско се удряше в земята и ми трошеше сините неонови лампи по шасито (справка "Бързи и яростни")
Затова сега съм го сменил със заден мост на мерцедес, А класа, и затова ми трябва електрониката по управлението му. Това по първия въпрос.

Второ. Пътищата. Абе оправете ги, общинари и други твари.
Дупките са изкривили шенкела на предницата. Той е предава изкривяване с 3 градуса. През няколко връзки градусите се увеличават и накрая през хидравликата волана ми е на 90 градуса завъртян. Както карам и колата
почва да се държи странно. Понеже върви напред, а компютъра засича 90 градусово завиване на волана праща сигнали към ABSa все едно колата се занася и е неуправляема... И той се включва. Първо блокира предно дясно, после задно ляво колело. Колкото и да натискам педала за газта
оборотите падат и колата спира, сама си пуска аварийните и праща по GPS-a авариен сигнал до сервиза на АЗЛК в Байконур. Така не може да се кара по тези пътища !

Освен това наскоро ходихме със Сиса на една гонка. След като ги накъсах на две коли разстояние останалите и рекох да я повозя по магистрала.
Карам и изведнъж някаква яка дупка. Краш датчика е някакъв пиропатрон, който се включи, осемте еърбега се издуха и дясната седалка катапултира. Едвам спрях, защото карах с около 250 км/ч и пътя беше станал като нишка. Спирайки се заех да прекъсна аварийните радио сигнали, защото няма нужда от пътна помощ. Тогава се сетих за Сиса.
Нямаше я. Дожаля ми като си представих как се е изстреляла на 40 м височина пристегната за катапулта и е наблюдавала отдалечаващия се зелен москвич.

Та по третия въпрос.
Някой да е виждал Сиса?
Трябва ми седалката обратно.
 

lynx

Редовен Потребител
Ъъъъъъъ, кой беше Ауди-фен в нашия форум? ??? :eek: ;) :-X
 

Attachments

  • 2c3ddf4bf13852db711dd1901fb517fa.jpg
    2c3ddf4bf13852db711dd1901fb517fa.jpg
    246.3 KB · Прегледи: 64

usera2

Потребител
Имам въпрос към разбиращите. Майстор смени ангренажния ремък и ролка на един автомобил и след това не може да запали. Двигателя си върти нормално на стартер, не се чува никакво тракане или странни шумове. Единствено само дето не наляхме антифриза, идеята беше само да запали за секунди, но не ще :( . Майстора казва, че не е от ремъка, но аз започнах да се съмнявам. Та въпросът ми е има ли вероятност да не иска да запали от неправилно зацепен ремък при положение, че не се чува тракане на клапани или нещо друго или да търсим другаде причината?
Ако има значение става дума за едно минибусче Daewoo Damas. което е с двигател на тико, карбуратор.
 
A

Anonymous

Гост
Има. При някои двигатели клапаните не могат да ударят в буталото - няма да има тракане. Друга възможност, но малко вероятна - ако е махал кабелите на свещите, да ги е наредил погрешно.
 

barbaron

Редовен Потребител
usera2 написа:
Имам въпрос към разбиращите. Майстор смени ангренажния ремък и ролка на един автомобил и след това не може да запали. Двигателя си върти нормално на стартер, не се чува никакво тракане или странни шумове. Единствено само дето не наляхме антифриза, идеята беше само да запали за секунди, но не ще :( . Майстора казва, че не е от ремъка, но аз започнах да се съмнявам. Та въпросът ми е има ли вероятност да не иска да запали от неправилно зацепен ремък при положение, че не се чува тракане на клапани или нещо друго или да търсим другаде причината?
Ако има значение става дума за едно минибусче Daewoo Damas. което е с двигател на тико, карбуратор.

Ангренажния ремък е много лесен за смяна (от човек който знае какво прави). Има белези - спазват се и готово. Ролката не участва в евентуалното разбутване. Ако е разменил 2-3 зъба, дори и да не са защитени - то няма шансове да бъдат засечени от буталата. Основна грешка при подмяна на Аремък е прескачането на 1-2 до 3 зъба при натягането на ремъка от въпросната подменена обтягаща ролка, което се оказва фатално при центровката (както на дизел{нафтова помпа}, така и на бензин{искроподаващия механизъм}). Щом е майстор - то трябва да има турбоскоп за проверка на искроподаването в случая - нека да го закачи и нещата ще станат ясни. Ако няма - търси друг майстор и не плащай на тоя! Желая ти успех!
 

praetorian

Редовен Потребител
usera2 написа:
Имам въпрос към разбиращите. Майстор смени ангренажния ремък и ролка на един автомобил и след това не може да запали. Двигателя си върти нормално на стартер, не се чува никакво тракане или странни шумове. Единствено само дето не наляхме антифриза, идеята беше само да запали за секунди, но не ще :( . Майстора казва, че не е от ремъка, но аз започнах да се съмнявам. Та въпросът ми е има ли вероятност да не иска да запали от неправилно зацепен ремък при положение, че не се чува тракане на клапани или нещо друго или да търсим другаде причината?
Ако има значение става дума за едно минибусче Daewoo Damas. което е с двигател на тико, карбуратор.

Чак па да не може да запали....Ако не е правилно зацепен ремъка, ще трещи, ще приплюва, ама ще позапали.Или ще изкриви клапаните в буталата веднага.Освен, ако няма защита някаква де.Но чак толкова да е объркал центровката, не ми се вярва.То все едно да обърнеш пушката с цевта към теб и да стреляш ;) :crazy:.Сега си мисля:ако има датчик, който следи за нивото на антифриза и прекъсва подаването на ток към делкото/разпределителя, възможно е и от него да е.Налейте за всеки случай антифриза и пробвайте.Вижте и да не е прекъснато захранването към бензиновата помпа, ако е електрическа.
 

barbaron

Редовен Потребител

usera2

Потребител
За малко да си изгоня майстора, оказа се, че няма турбоскоп ;) . Всъщност наистина ремъка беше избягал някой друг зъб, но момчето си разбира от работата и го оправи. Просто го сменя на на слаба дневна светлина и фенер и не е видял добре като го е стягал.
 

andi

Редовен Потребител
Днес и утре на писта "Дракон" до пловдивското село Калояново има "Тайм атак" и дрифт шоу .
Който има гуми за хвърляне и иска да си дигне адреналина може са участва . Или да зяпа шоуто .
 

staif

Редовен Потребител
Здравеите колеги.Дайте съвет с какъв вид боя е удачно да се боядиса двигател( за предпочитане-черен гланц)като се има в предвид че трябва да е термоустоичива и маслоустоичива?
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Белчев Моторс разработва въздушен автомобил http://www.chambersz.com/news/8165-belc ... -avtomobil За нас е автомобил с двойна употреба хем те кара хем зарежда пушката ;) ;) ;) може да стане и хит сред пневматичните среди ;) ;) Не че и в момента метана не се използва по същия начин :)
 

sir John

Редовен Потребител
ФТКС
Не е зле ;). Остава и повечко компресори да се навъдят и всичко ще е ОК :)

Искам да питам по-запознатите с автомобили 4Х4.
По какъв начин ще се отрази на използването на 4 еднакви гуми(летни), но две от тях са с малко по-малък грайфер?
Разликата в дълбочината на грайфера е от порядъка на 1-1,5 мм.
Благодаря предварително на отзовалите се!
Поздрави и успешна седмица!
 

ангел иванов

Потребител
Пацо ако задвижването е постоянно зацепено,ще ги свалиш със същата разлика в грайфера.Износването е едно и също и при четирите.
Се си мислех че предните ще се търкат повече,ама не.Откак навлязоха масово тез джипки се така им ги сменям и балансирам,нямам клиент
с кола с постоянно активно 4х4 с разлика в износването.Какъв размер са ти гуменките? :cheers:
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Само гледай да са с еднакъв диаметър на всеки мост!
 
Нагоре