Не може да тръгне веднага, иска да загрее предварително, няма гъвкавост (оборотите са сравнително постоянни). А КПД-то им е съизмеримо с това на бензиновите двигатели:A Stirling engine cannot start instantly; it literally needs to "warm up". This is true of all external combustion engines, but the warm up time may be longer for Stirlings than for others of this type such as steam engines. Stirling engines are best used as constant speed engines.
Power output of a Stirling tends to be constant and to adjust it can sometimes require careful design and additional mechanisms.
Compared to an internal combustion engine of the same power rating, Stirling engines currently have a higher capital cost and are usually larger and heavier. However, they are more efficient than most internal combustion engines. Their lower maintenance requirements make the overall energy cost comparable. The thermal efficiency is also comparable (for small engines), ranging from 15% to 30%. (а ние говорим за малки двигатели)
The_Incredible написа:Mazda 6 за тези пари може да се намери. Но въпросът тук е да ли в тези пари влизат регистрация, обслужване, данъци, винетки, каско? Или сумата е определена за ажтомобила. За тия пари може да кара разкошна Alfa 166( моля колеги, които са предубедени към марката да не го приемат лично!), а защо не някой японец. Renault за малко пари предлагат доста екстри. Успех
ivodoc написа:На мой близък му предстои закупуване на автомобил втора ръка.
Прекара вече няколко през ръцете си, но все нещо не му допадаше.
Имаше Ситроен С1, Нисан Примера, Сеат Ибиза, Ауди А4, Хонда CR-V. Сега кара Рено Лагуна.
Критериите му са да не е джип или ван, да има визия, да не е малка за да е по-комфотна возията,
но да не е комби (и да не е ритната отзад), да е пъргава и тапицерията де е с кожа.
Понеже е карал и дизел и бензин и при сегашните цени и качество на дизела, като че ли клони към бензинов мотор.
Вземайки предвид желанието колата да е пъргава с по-голямо купе, вероятно мотора трябва да е поне 100тина+ коня,
но да не се залита на мощности от над 120.
Разхода на бензин да не превишава 8 при комбинирано каране.
Ценовия лимит е около 7000лв, евентуално до 7500.
Марките коли, които е карал се изключват от класацията. VW, Пежо, Опел и Фиат също.
Желанието му в момента клони към японските марки.
От тях, коя според вас е за предпочитане?
Аз потърсих малко с чичко Гугъл, порових се из няколко форума, но не съм на ти с материята, когато става дума за автомобили.
Попаднах на това Mitsubishi Carisma , но не съм в час .
Затова ми е нужен съвет от хора с опит .
Благодаря.
легасито - да,но двулитровия мотор е доста рядък.и тромав.масово легасито е 2.5 литра 156кс.peko написа:Legacy 2.0 или Impreza 1,6 на LPG, но Легасито е по-комфортно.
И друга кола повече няма да търси. Гаранция! Само ще сменя с по-нов модел.
А тук сьм сьгласен.макар че има и минимален шанс за кьсмет.е ако има време за тьрсене де.peko написа:Ами моето професионално мнение е, че проблема в избора се поражда от бюджета.
Просто за тези пари трудно ще излезе нещо читаво.
Ами тогава и намери една 2.0 Импреза, ще и завиждат доста млади и стари момчетии.иска "мъжка"кола.
Налиpavloff написа:Щом иска да си купи кола да търси - Мерцедес.