FX Airguns или как се прави шведска тройка-аз, тя и вибратор (саундмодератор)

Georgi Atanasov

Редовен Потребител
А ако решиш да си поръчваш от фх имай е предвид че може да минат няколко месеца преди да го получиш… поне при мен така се получи.
 

Вилян

Потребител
А ако решиш да си поръчваш от фх имай е предвид че може да минат няколко месеца преди да го получиш… поне при мен така се получи.
Нищо няма да заръчам, стоп машини засега. Тестове следват със слъг лайнера и Хумовския регулатор. Сложих и най-тежкото (не волфрамово чукле). Докато я сглобя малко зор видях - въздух оттук, въздух оттам. Сега всичко е яко стабиларка (пу-пу).
Това, което съм го писал за клапана и номерата не е точно така. От диаграмата, която имах, са пропуснали една нула в серийните номера (т.е. не е 101759, а 1010759). Най-доброто и точно обяснение, което намерих (впоследствие) е тук, дано на някой му влезе в работа (или по скоро да не му влезне..):
1713866799607.png
1713866823881.png

Писах и на FX де, интересно но отговарят на мейли...
Но все пак искам да ви благодаря пичове, че обръщате внимание и сте готови да помагате :cheers:
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
UPgrade на Maverick VP с 700мм heavy liner.
Тъйкато никой от колегите правили такава манишулация не е споделил никави снимки и инфо,кое и как,реших аз да отделя време за това.

Нужните неща за преминаване към по-дълга цев на FX пушки:
1 700mm heavy liner 1:16 от @shaman
2 Удължител за тръбата в която влиза цевта от @The PuNiShEr
3 3D принтиран удължител за шрауда
- поръчах го от тук :

Така,значи инсталирането на лайнера не мина без доработка хаха.
Първо карбоновата тръба НЕ влиза в удължителя за тръбата на цевта. Моята карбонова тръба е за цев 600мм (тоест дълга 500мм) и я натиках в оригиналната тръба на цевта. На останалата част на цевта навих малко текстилено тиксо за да може да се уплътни и при удължението. Получи се стабилно,ще видим на практика как е като се оправи времето. Удължението го намазах с loctite 243 за да не се развие случайно при развиване на шрауда,че няма вадене после :D

3D принтираното удължение за шрауда е по принцип за FX impact MKII и би трябвало дължината му да ОК и за Maverick-a,ама не е.
Оказа се че е около 20мм по късо и не стига до края. Не е,кой знае каквъ проблем. Всъщност се нанизва много плътно на цевта и няма начин да мръдне от самосебе си. Важното е ,че покрива цевта и се слива с шрауда,като не остава празно место между шрауда и пикатини релсите,което ще ме дразни всеки път като погледна пушката :D


1.jpg11.jpg12.jpg7.jpg13.jpg14.jpg15.jpgUntitled.jpg3.jpg2.jpg
 
Последна промяна:

SEPULTURA

Редовен Потребител
Днес имах време да пробвам как е новия (.25) 700 хеви лайнер 1:16 и резултатите от към точност с ZAN 2.27грама (35гейна) и HN 2.20 грама (34грейна) са отлични. Стреля ги супер точно. На 80м пет от пет 9 волтови батерии - "всичкото туш" :D Доволен съм от лайнера от към точност. :sniper2:
Обаче нямам прираст в мощността. Даже имам спад.
С 600мм цев и регулатори 170/150 ,тежкия чук и пружина на хума + оригиналния дотиквач на FX (не пинпроб) ,мощността беше 97-99J. Сега е сменен само лайнера с 700мм,всичко друго е както преди и мощността е към 90J или казано ZAN 2.27 грама ги срелям с 280м/с.

Въпросът ми е,какво да разръчкам в конфигурцията за да докарам по-висока скорост - към 300м/с да кажем?

Колегите,които са с Maverick sniper с 700мм и калибър 6.35,да кажат на какви налягания и с каква карантия докарват тази скорост? :rolleyes:
Ще ми спестите време от експерименти,защото ще пробам първо вашите настройки.
 
Последна промяна:

Вилян

Потребител
Г-н Кавалера, какво мислите за Волфрамовия чук ? ;) Не ги разбирам, но може би няма въздух, а Елвис още не е излезнал от сградата (както казват по американските форуми.. ) и оттам няма прираст. Тъй като мозъка ми има способност да пази всякаква излишна информация, малко от описанието на волфрамовия чук:

This is particularly useful with longer barrels (700mm & 800mm) as the longer the barrel, the more desirable it is to have the valve stay open (ideally to just before the slug leaves the barrel).
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Г-н Кавалера, какво мислите за Волфрамовия чук ? ;) Не ги разбирам, но може би няма въздух, а Елвис още не е излезнал от сградата (както казват по американските форуми.. ) и оттам няма прираст. Тъй като мозъка ми има способност да пази всякаква излишна информация, малко от описанието на волфрамовия чук:

This is particularly useful with longer barrels (700mm & 800mm) as the longer the barrel, the more desirable it is to have the valve stay open (ideally to just before the slug leaves the barrel).
Ами знам,че е за по-големи налягания,примерно 170-180 бара. Но преди да харча пак пари за глупости,ще изчакам да видя какво ще кажат колегите с Maverick sniper 6.35,защото имам някакъв спомен ,че пушките им са по 115J+ без волфрамов чук и налягане към 130-150 бара (по смътен спомен)
 

emci74

Редовен Потребител
Започни от 130 бара и постепенно вдигай.
Щом си с тежкия ударник би трябвало да отваря достатъчно дълго клапана, но доколкото разбрах не си с волфрамов, който е двойно по- тежък .
Ангел @ Amfo може да каже най- точно, защото неговия сетъп е почти като твоя, но той не стреля с толкова тежки слъгове.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Днеска с почти цяла кутия ZAN .25,2.27гр (35грейна) повече от 285м/с не можах да докарам и това си е. Налягането го въртях от 120 до 150 бара. И наистина нямам нерви вече. Аз ли бъркам някъде или пушката не може повече ,не знам...

Ще помоля за помощ :
накой колега от София или Пловдив ,който има време ( и желание де )да удари едно рамо да я настрой тая пущина да плуе слъговете с 300м/с?


Ще му дойда на гости с пущиняка и бири :D

Иначе пък от към точност лайнера е 6+. Дупка в дупка ги вкарва.
 
Последна промяна:

SEPULTURA

Редовен Потребител
Щом ги вкарва в една, какво повече ти трябва! Купи си един Хасан 125 за да къртиш тухли с него и си свиркай.
Искам да стреля с 295-300м/s ,трябва да може и не знам защо не постигам тази скорост и това адски много ме дразни :D
 

Вилян

Потребител
Натяга на пружината ти е на макс и си пробвал от 120 до 150 бара, така ли да се разбира ? А като вдигаш налягането (120->150) скоростите все нагоре вървят ?
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Натяга на пружината ти е на макс и си пробвал от 120 до 150 бара, така ли да се разбира ? А като вдигаш налягането (120->150) скоростите все нагоре вървят ?
Пушката е с тежкия чук на хума (от тунинг комплекта с 2 чука,дотиквач и пружина на хума),пружина на хума и стоковия дотиквач. Хумивския pin probe е боклук,дълуг е и не влизаше пълнителя с него,абе махнах го и защото стрелях и със чашки, оригиналния ми лайнер 600мм е супер точен с чашки JSB 2.2 grama

Иначе днес тестовете бяха:
Почнах с 120 бара и болт на пружината на половина и въртях болта (натгах пружината) докато стигна макс скорост.
Максималната скорост я определям така :Запо1вам с разхлабена пружина и натягам, щом почне да пада скоростта след определено натягане на пружината - заначи това е макс скороста при това налягане и така натегната пружина. Тогава вече вдигам малко налягането,(125 бара,например) и пак пак игра с пружината и така до 150 бара.

Значи на 135 бара с едиколко си натегната пружина достигнах 283м/s
После 283м/s ги повторих с налягане 150 бара и натегната на макс пружина.
Така и не достигнах по-восока скорост от 285м/s и в кайна сметка оставих пушкана на 135 бара и 283м/с,така поне ще имам повече изстрели с едно зареждане.

По принцип знам,че трябва да се намери баланса между налягане,времето за което проектила е в цевта и времето за което е отоврен клапана докато проектила е в цевта. Ама нещо не намирам пресечената точка ,да докарам тия пусти 300м/с...

Налягания над 150 бара не пробвах,защото по пътя на логиката сега съм с по-дългха цев,съответно проектила е в нея по-дълго и ако вдигна налягането много,за да остане по дълго време отворен клапан с високото налягане,ще му трябва сериозен удар от чука,който не знам дали може да го направи. В крайна сметка може да пробвам утре 160-170 бара да видя резултат,ама има колеги,които са постигали 300м/с с Маверик снайпер .25 с 135-140бара и близки по тежест слъгове...
 
Последна промяна:

emci74

Редовен Потребител
Нещо не е както трябва, би трябвало да вдига исканата скорост без проблем с тези настройки.
Малко тъп въпрос, но трансферпорта на слъг ли е настроен?
Като за начало, зареди един слъг в цевта и я изкарай. Виж дотиквача дали вкарва слъга до края на "дупката" на трансферпорта.
 

Amfo

Редовен Потребител
Аз като сложих 700мм цев вдигна с около 15м/с . После сложих по-тежкия ударник и скоростта падна . Веднага го махнах ,защото не ми се занимаваше да си играя с налягането . Това е в 5.5 . Честно казано очаквах скоростта да се вдигне с по-тежкия ударник. От слъговия дотиквач не видях полза и съм с оригиналния . Виж слъга дали е плосък отзад, защото може дотиквача да не го вкарва достатъчно. И моя беше дълъг но го изпилих .
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
Трансфер порта е завъртян на "слъг" още от изваждането на пушката от кутия след покупката.
@Amfo с оригиналния дотиквач,който е за чашки и слъгове съм и бута всичко до края.
PXL_20240427_133501504.jpg
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
И от мен един малко тъп въпрос. Да не ти е за смяна О пръстена на цевта? Тоя в който влиза дотиквача.
 

SEPULTURA

Редовен Потребител
И от мен един малко тъп въпрос. Да не ти е за смяна О пръстена на цевта? Тоя в който влиза дотиквача.
Преди 3-4 седмици махнах huma V2 трансфер порта от цевта и О-ръстените по оригиналния трансферпорт изглеждаха наред,защото трябва да ги махна,че за да сваля трансверпорта трябва да го нагрея за да се разлепи loctate-a. Но не пречи да го сменя с нов.
Също така,ако се е насрал би трябвало да се усеща теч на вуздух от към пълнителя при изтрел,а такова нещо не съм забелязал.

Други идеи?
 
Нагоре