Разглеждайки снимките , стигнах до извода , че няколко са причините за инцидента .
1. Пукнатината в корпуса е стара . По-тъмните участъци са отпреди и са "окислени" , а светлите са държали целоста на корпуса до последно .
2. Шийката на резбата не е оформена с нужното вътрешно закръгление в основата , от където и тръгва пукнатината ( по принцип не е фатално , защото корпуса не трябва да е подложен на регулярно натоварване в тази зона )
3. Уплътнението между корпуса и капилярката не издържало , от който теч е произтекла и аварията .
1. Пукнатината в корпуса е стара . По-тъмните участъци са отпреди и са "окислени" , а светлите са държали целоста на корпуса до последно .
2. Шийката на резбата не е оформена с нужното вътрешно закръгление в основата , от където и тръгва пукнатината ( по принцип не е фатално , защото корпуса не трябва да е подложен на регулярно натоварване в тази зона )
3. Уплътнението между корпуса и капилярката не издържало , от който теч е произтекла и аварията .