didarai
Редовен Потребител
За звездите.........да,всички са така.Смени ги със шестограмни да ти е мирна главата.
Беартрап-а не трябва да контактува по принцип.Той е като подсигуровка ако "А" и "Б" "изтърват и би трябвало при спускане първо той да се "отключи" и тогава да се разединят "А" и "Б"(за това е дълъг хода).За настройката....с винта,по-добре е да се направи при разглобен спусък,за да виждаш колко контактна площ остава и дали ти се струва сигурно или не.Тегавоста на спусъка идва изцяло от силната пружинка на блейда.Ако я замениш с по-мека или намериш начин да я махнеш без да ти "клапче" блейда, тегавоста му изчезва и става нормално....приятен.
Беартрап-а не трябва да контактува по принцип.Той е като подсигуровка ако "А" и "Б" "изтърват и би трябвало при спускане първо той да се "отключи" и тогава да се разединят "А" и "Б"(за това е дълъг хода).За настройката....с винта,по-добре е да се направи при разглобен спусък,за да виждаш колко контактна площ остава и дали ти се струва сигурно или не.Тегавоста на спусъка идва изцяло от силната пружинка на блейда.Ако я замениш с по-мека или намериш начин да я махнеш без да ти "клапче" блейда, тегавоста му изчезва и става нормално....приятен.