ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Kameno Karp

Редовен Потребител
Павка, а на Хил трябва ли да се купи инсталира
или сепараторът е достатъчен?
Това нещо е безбожно скъпо защото се казва Dry-Pac Pro. На практика си е тръба пълна с моликулярно сито и отгоре малко оцветяващ се от влагата силикагел. При мен всичката влага се отделя в сепаратора и силикагела ми,вече няколко месеца не се е оцветил. За мен покупката на тая цена е оправдана само ако си фен на Хил и искаш всичката периферия да е Хилска. Всеки китайски филтър би вършил същата работа. А тя е на практика никаква. Но пък носи успокоение и за това е хубаво да го има. Ей така,за душевен мир. :D
 
Последна промяна:

shaman

Редовен Потребител
Всеки китайски филтър би вършил същата работа. А тя е на практика никаква. Но пък носи успокоение и за това е хубаво да го има. Ей така,за душевен мир. :D
Точно това си мислех и аз...
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Почти ме нави! А с шумът как е, тераса френдли ли е?
Ами бръмчи малко повече от едноглавия, но пък за 5-6 минути не е проблем. На терасата ще е супер, в стаята не става, мирише кофти след това…
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Аз двуглав компресор ще си взема от Калата, няма да е тези дни, но.......... всичко с времето си. Обмислям и система с охлаждането и на масло и на водата, с охладител от автомобилната индустрия. Когато настъпи момента ще споделя и идеята за системата на охлаждането.
 

shaman

Редовен Потребител
Една (дизайнерска :D ) кутия от стириопор или фибран,мисля драстично ще намалят шума.
И задължително антивибрационна подложка.. Направо се родих откакто използвам такова нещо !
Иначе трябваше да връзвам двуглавия звяр, че се разхождаше по пода където си иска.
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
А тайна ли е,защо искаш да охлаждаш маслото?
Ми Ники, като при колите. Охлаждаш ли двигателя в режим на работа , не се създават грижи с него породени от прегряването. От прочетеното по темата за компресорите и от техническото ми мислене стигам до извода че някой ден ще имам двуглав компресор с изработване и интегриране на охлаждаща система (вода и масло) . За водата нещата са ясни, коментирани са серпентини и прочие. За маслото ще направя система която ще изсмуква масло от картера което вече е с висока температура от работата, ще стига до радиатор с охладителна перка, и после се връща в картера охладено. Скоростните кутии (автоматичните) на колите имат такива радиатори, поставени до другите радиатори, но размера е много по-малък ( примерно 20х30 см). Замисъла е в картера винаги да има входящо масло със значително по-ниска температура.
 
Последна промяна:

Kameno Karp

Редовен Потребител
Предположих,че такава ти е логиката,амаааа ... Тук общо с двигатела на колата няма. Виждал ли си как става мазането в тоя компресор? 99,99% от маслото си стои в картера и не помръдва от там. Другия 0.01% става на маслена мъгла и тя маже основния и биелния лагер и цилиндъра на първата степен. За разлика от ДВГ,тук маслото не мие и не охлажда,само маже. Цилиндъра на първата степен загрява корпуса под него. Корпуса загрява маслото,което си стои на дъното. При много продължителна работа,пак успявам да си задържа ръката на картера,та едва ли маслото вдига повече от 50-60°С. Това за масло което си запазва свойствата при до около 300°С е нищо. За да достигне маслото критична температура,компресора отдавна трябва да се е разтопил! Пък за охлаждането на главата : ако имаш възможност,вържи го към чешмата. С промяна на дебита,можеш да го нагласиш да работи на каквато температура желаеш. Аз моя го държа някъде на около 55°С.
 

Jorom

Редовен Потребител
Ами бръмчи малко повече от едноглавия, но пък за 5-6 минути не е проблем. На терасата ще е супер, в стаята не става, мирише кофти след това…
Тия дни си чакам подаръка от Дядо Коледа: двуглав Туксинг. Моя едноглавия работи в антрето. Като помпи, си слагам една табуретка до него, и го придържам от двете страни с крака...иначе тръгва на разходка. При мен серпентината се скъса от вибрациите още на втория ден от втулката в гайката, и реших да намаля наполовина навивките на серпентината...така си карам и досега, без проблем. Двуглавия също подлежи на този мод: между двете глави.
Явно ще трябва да помисля и за кутия да му намаля шума
 
Последна промяна:

Stefan_top

Потребител
Моя го слагам на стол за му омекотя вибрациите,само че днес не е тръгнала помпата и докато се усетя вдигна 75 градуса.Помпата тръгна и смъкна веднага температурата до 50 ама......
 

Jorom

Редовен Потребител
75 градуса е на корпуса на водната риза....а колко градуса е достигнал на буталото и цилиндъра на високото налягане....
Може да се наложи да смениш сегменти
 
Последна промяна:

Kameno Karp

Редовен Потребител
Колко да е достигнала на буталото!? 100,150!? Това не е температура,която може да доведе до структурни промени в метала.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Какво за сегментите!? За тия на втората степен ли говориш? Производитела позволява работа на компресора до 85°С
 

Jorom

Редовен Потребител
За тия на втората степен
Колегата да си прецени има ли отрицателна промяна в помпенето на компресора след случката, и ако има, може да си смени сегментите...това е елементарно.
Буталото на втората степен се маже със силиконово масло, аз ползвам Лидълското
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Съмнява ме да им е станало нещо. Ако нещо се е случило с тях,то вече се е случило и компресора няма да помпи. Ако компресора помпи,значи проблем няма.
 

Jorom

Редовен Потребител
Абе то и моя помпеше, но след като му оправих проблема с клапана на високото налягане, консумацията на компресора падна от макс 2100 вата, на макс 1700, а колко по- бързо помпи....няма сравнение....иначе че бръмчеше и помпеше до 220 барапреди ремонта, помпеше!
 
Нагоре