ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Mutata

Потребител
Според мен - при 031 след втората степен въздуха излиза директно към маркуча, а при 022 имаш сепаратор, което си е голям плюс...
Има ли начин този сепаратор в пълен комплект да бъде доставен допълнително? Говоря за покупка от България, от някой който внася части и периферия за тия компресори (ако има такъв)

П.п. Във високото налягане все още не смея да пипам. Признавам си шубе ме е да го правя аз, та дори и да е от Д16Т
 

Валката

Потребител
Аз и още един колега сме поръчали отделно сепаратора от Йонг хенга но трябва да намериш линка назад
също има малко преправяне
 

koki_84

Потребител
Аз не мога да намеря Йонг Хенг от европа с нормална доставка все са някви к9смически цени и май ще е Tuxing 022
 

koki_84

Потребител
Интересното което видях в спецификацийте (structure) и на двете марки Tuxing i Yong Heng пише на едното booster pump а на другото е Air pump. Някой запознат отностно разликата? Или не е проблем?
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Гледам,компресори с два сепаратора. На първата и на втората степен. Не че нещо пречи( въпреки,че е безсмислено),ама сложили сепараторче на първа степен за 20 лв и вдигнали цената на компресора с 200 лв.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Това е 2 класа над китайците. Който го вземе, да каже после отзиви. 300 бара, монофазен - 2,2 kw. Намален е, ама цената му пак е солена.
 

Attachments

  • 20230626_055457.jpg
    20230626_055457.jpg
    246.1 KB · Прегледи: 69

Sax

Потребител
Ники,същият като моя,същата марка,само че е с електродвигател.Нали пълниш при мен-отзивите ти ги дай.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
За мен е номер 1. Затова и го качих. Пълни 12 литрови бутилки на 310 бара, без да се замисли. При всяка среща с мен, му идват на гости 2, или 3 бутилки по 12 л. И така, вече няколко години.
 

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
Това е 2 класа над китайците. Който го вземе, да каже после отзиви. 300 бара, монофазен - 2,2 kw. Намален е, ама цената му пак е солена.
При запитване за доставка даже е по евтин от въпросната фирма....4350 ми бяха вкарали оферта преди месеци,ама има 80 евро доставка Ники.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Ице, аз, няма да си купя, докато Гошо ме търпи и зарежда. Но исках да покажа, нещо по-различно от жълтурковците.
 

OldMan

Новодошъл
Здравейте група! Моят компресор Tuxing TXES031 моднат със серпентина има малък проблем,а той е следният: Пълни само до 180 бара и спира т.е. изключва се сам. Натискам ресет бутончето и пак тръгва,но след 30сек пак се изключва?!? Какъв може да е проблема и евентуално решение ? Загрява до 58'c.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
И моя се самоизключваше произволно. Махнах бутона и го свързах директно. Вече всичко е наред. Вътре има една биметална пластина,която изключва. Категорично не се е загрявала,че да изключва. Явно нещо от вибрациите е изтървало копчето.
Ако изключи по загряване е невъзможно веднага да натиснеш бутона и да тръгне. Трябватда се охлади пластината,да си върне първоначалната форма и чак тогава можеш пак да включиш.
Това е бутона. Биметалната пластина е моста между двете крачета.
Resizer_16879486645391.jpg
 
Последна промяна:

lynx

Редовен Потребител
Тия биметални пластини понякога правят проблеми, дори и фирмените. И аз имах сходен проблем със стартиращ бутон на ел. косачка за трева. Изключваше се когато си реши, два пъти я носих за ремонт в представителството. Всичко и преглеждат и казват, че машината е наред. Реших и аз да "шунтирам" механизма за пускане с биметалната пластина и всичко заспа. Сега машината работи перфектно, само дето трябва да и сътворя някакъв бутон за старт/стоп за по-удобно ползуване.
 

Ичи Геки

Редовен Потребител
Това е един от проблемите на компресорите Туксинг. Бутона с биметалната пластина прави проблеми от вибрациите. Доста нерви и време бях похабил, докато разбера какъв точно му е проблема, че изключва, дали оттечка, дали късо, дали температура - проблема се оказа единствено вибрацията на самия компресор. Проблема се решава или ако копчето се изкара да виси свободно и да не понася вибрациите или под компресора да се подложи нещо меко което да обира същите. Друг сериозен проблем е платката на автостопа. Ако спре да се пуска компресора е хубаво да се шунтира и премахне.
 

Mutata

Потребител
Колеги, днес най-сетне ми остана време да пусна компресора за проба. Компресора е Туксинг с малката кратуна, най-простото изпълнение. Аз съм добавил само серпантина (медна тръба ф6х1мм, 11 навивки на ф40мм) и подобие на сепаратор. Казвам подобие, защото е с много малък обем, около 2 кубически см., има само вход, изход и пробка за дрениране на фекалиите. Исках да взема дурал от Ангел Стоилов и да го направя на фрезата както трябва, но поради лични причини не успях да се сдобия със заготовка и ползвах друго.
Относно самата работа, загрява адски бързо, при това без да е под товар(с отворен разтоварващ клапан). За около половин минута стига 50 градуса, при околна температура 28 градуса. За около 30-35 секунди работа, серпантината в горната част се нагрява до положение че трудно се пипа с ръка. В долната част направо изгаря. В пробката на "сепаратора" се събраха около 2-3 капки чиста вода, без следи от масло. Пак повтарям че всичко това се случва без да нагнитява, с отворен разтоварващ клапан. Нормално ли е това според вас?
 

Mutata

Потребител
Да като го разглобиш ще разбереш защо
Изкажете се по-конкретно колега :) Аз го разглобих целия преди да го пусна, именно за да го почистя от "пробното пускане" на Китайците. Почистих абсолютно всичко, стружките и остатъците от съмнително масло в картера, мизериите и котлените камънаци около всичките му клапани, както и мизериите около сегментите на втора степен. Налях му компресорно масло на Хадо исо 100.
Исках да го пусна да порабори 10-15 минути без товар за да се напаснат чаркалъците, ама като видях каква температура вдигна за половин минута, бях принуден да го спра.
 

Валката

Потребител
Тая китайска железария хич не я щади
Пълни ли с нея нещо ?
Напълни ли я? Ако да значи е добре само гледай да не мине 70 градуса препоръки на производителя не знам какво става ако прегрее едва ли нещо хубаво
моя лично не иска да минава 65
Първия път моя загря всичко дори картера сега е добре
Провери си потока на водата може да не е нещо на мястото
 
Нагоре