ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

luft9waffe

Редовен Потребител
няколко години пълни на цялата русенска група бутилките с Колтри.
Същото това колтри беше купено ново в Русе 2009 и 2-3 години пълни почти всички бутилки.После обиколи Бг два пъти и Гошо май го взе от Ямбол.Явно здраво и добре обслужвано.
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Може и да не е копие. Щом казваш,че са едно към едно,като нищо да излизат от една линия и само накрая да се брандират според желанието на заявитела!
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Дори има и вариант с бензинов мотор на Honda. Според мен скъпите им модели може да бъдат качествени, но кой знае... Трябва някой луд да тества с компресор на Туксинг за 3000 лв :D

П.П Мога да го вкарам на 2500 лв с доставката.

6B06817C-A176-4393-B3F6-93DAE776AC9C.jpeg
 

harry_cool

Потребител
https://targettalk.org/viewtopic.php?t=62631 Виж третия пост -на края му има две диаграми,втората е ценната.4-степенна не съм сервизирал,но като помня борбата с 3-степенната...Мн.сериозни фиксатори за резби,яко нагряване и здрав бой.После при сглобяването-целият,не евтин комплект пръстени само заради един-този на високото налягане . Накрая пак е задължително да се ползват подходящи фиксатори по резбите.Накрая получаваш работеща помпа,но при мен и двата пъти изкара г/д 2пъти по-малко цикли от оригиналната сглобка т.е. 4-500(180сс 100-200бара)
Благодаря друже, разглобих я. Имаше фиксатор само на онзи месингов шип, който влиза в стъклените топчета. Всичко друго беше без фиксатор, но добре затегнато. Това е първото разглобяване на помпата. Доста по-различна е от 3-степенната. О-пръстенът на 3-тата степен изглежда здрав, но помпата беше бая затъпкана с грес и всякаква гняс. Предполагам, че това е проблема. Като я сглобя ще разбера :)))))
Благодаря още веднъж!
 

Sax

Потребител
Засега и аз съм се спрял на Колтри-то. Мисля, че е достатъчно надежден. Отзивите и за него са много добри, а и нашият Гошо, няколко години пълни на цялата русенска група бутилките с Колтри.
Произведен е 2008 г.До сега се е счупил веднъж клапана на 4-та степен.От бай Иван-IVODOC взех парче лента от банциг и направих клапана и това е.Вчера ми звъни синът и казва че нещо е станало,но като се прибера в БГ ще го оправям.
 

Gadnqra

Редовен Потребител
Произведен е 2008 г.До сега се е счупил веднъж клапана на 4-та степен.От бай Иван-IVODOC взех парче лента от банциг и направих клапана и това е.Вчера ми звъни синът и казва че нещо е станало,но като се прибера в БГ ще го оправям.
Благодарение на теб и твоя компресор, съм направил ужасно много пушки. Благодаря от сърце!
 

slavev

Редовен Потребител
Здравейте ! Имам нужда от помощ или майстор . :)))) Вчера започнах да пълня пушката и още при самото начало стрелката на манометъра тръгна нагоре , но не спря , както обикновенно при изравняването на налягането с пушката а продължи нагоре до към 300 бара . Чу се звук , като изгърмяване нещо , като скъсан о-пръстен ( така го чух, не знам дали е пръстен :))) ) . и компресора вече не може да напълни пушката . Работи , има някакво налягане в накрайника но не пълни бутилката . Та някакъв съвет да ми дадете ? :)))))) До сега ( около две години ) работеше безпроблемно . Компресора е китайски , от сините с два болта (винта ) за разтоварване на налягането ( от ляво и от дясно ) .
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Някъде назад в темата имаше снимки дори. Тия компресори имали нещо като предпазител за свръх налягане. Едни тънки медни пластинки. При повишено налягане се късат и се освобождава налягането. С една глава,Калоян ми беше пратил такива,ама аз тогава ги помислих за някакъв боклук и ги изхвърлих всичките.
 

slavev

Редовен Потребител
Благодаря за отговора . С от , къде дойде това свръхналягане ??? Да не се повтори отново ? Трябва да кажа , че компресора не беше пускан от седмица и беше към 1-2 градуса трмпературата .
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Дали клапана на пушката не е отворил,дали нещо по маркуча е било запушено ....или е имало конденз който е замръзнал и е станал като тапа.

Ако не се лъжа,Шамана ги беше качвал ламаринки. Сега ми стана любопитно,къде стоят,че не съм ги срещал в компресора.
 

slavev

Редовен Потребител
Пушката е ок , понеже след това я напълних с този на 12 v. в колата . А този предпазен клапан външен ли е ( вижда ли се без разглобяване ) ? Ровя се в темата , но не намирам още коментарите или снимки .
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Преди доста месеци ги видях снимките на тия ламаринки. Ама то освен снимка и обяснение,че са "предпазители" нищо друго няма.
 

valcholakov

Редовен Потребител
Такива медни пластинки има в тялото на бойния клапан на Крал Армс под месинговия болт за изпускане на въздуха, ф8,8 и дебелина 0,35 мм които трябва да се пукат на 260-300 бара
Ако и в компресора има подобно нещо ремонта ще е лесен.
 

slavev

Редовен Потребител
Благодарв за бързата реакция на Павел ( шаман) . Компресора отново е в боя . :)))))))
Хубав ден на всички !
 
Нагоре