ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Laferrari63

Редовен Потребител
Така, първата, която отворих не изглежда окей май. 925435BA-34F3-4CE0-BF4C-8A5CCCA4D58D.jpeg1AC0F372-5AB9-483D-AD5A-535144732C26.jpeg

Това е чисто новата глава, която сложих вчера за първи път.
 
Последна промяна:

Kameno Karp

Редовен Потребител
Добре дошъл в отбора. Точно като при мен. Започна да помпи. Май веднъж докара до 300 бара и до там. Както някъде напред ти писах,ако тия клапани не работят,прелива от пусто в празно. Засмуква от първата степен и нагнетява пак към нея,защото към бутилката е направило вече някакво минимално налягане,което не може да преодолее. Въздуха върви по пътя на най-ниското съпротивление.
 
Последна промяна:

Laferrari63

Редовен Потребител
Разгеле… Огромни благодарности на Никола, че ме светна за всичко. Полирай шайбата, полирах леглото, полирах и клапаните. ВОАЛА! Заработи по-добре от заводски :lol: . Напълних 9Л от 0 до 300 бара на 3 пъти за 53 минути. След това напълних и 0.7Л чрез зарядната станция с 2 манометъра. Много ми хареса! Напълних 0.7Л от 0 до 300 за 4.50 мин. Горе долу при 6Л ще бъде минута и малко на 10 бара. Нормалното за компресора.

56728DF5-68D5-46A8-9A71-7A0CC553FE56.jpeg

Напълних пистолета веднъж до 200 бара от 150бара и падна на 270 бара. Доволен съм.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Един колега току що ми се обади и ми каза нещо много логично и умно. Неговия спирал понякога ту на 50бара, ту на 100. Сложил е по дебела клингеритена гарнитура под цилиндъра, за да може компресията да е по-малка и хода на буталото в горна мъртва точка съответно да е по-малък. Така пружините, които са на клапаните успяват да затворят, иначе компресията била много голяма и се налагало през месец да го отваря и прави.Споделям го, защото никой тук още май не го е правил. След като е сложил по-дебелата гарнитура повече не бил го правил. Мисля да експериментирам на моя. Явно пружините не са толкова корави.
 

bistreshkiq

Потребител
Разгеле… Огромни благодарности на Никола, че ме светна за всичко. Полирай шайбата, полирах леглото, полирах и клапаните. ВОАЛА! Заработи по-добре от заводски :lol: .
Добре де!!! това означава че и трите глави с които си пробвал трябва да се полират(а те нови ебаси).....????
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Явно има различни партиди. Идвали са ми със златна глава и с оранжева глава. Може и да има разлика в качеството, или просто каръщина.. Доста колеги си ги ползваме вече доста време и проблеми има рядко. И да има са малки... Докато работи ел. мотора няма как компресора да не може да се поправи. Частите са без пари...
 

shaman

Редовен Потребител
Ей, родих се :)
Понеже ми останаха парчета от вибро изолационната гума като обличах чашкоуловителя:

реших да ги сложа на компресора..
Без майтап - това работи :)
Вече не се налага да го държа или връзвам като го пусна, а и шума намаля драстично:


IMG_2692.JPG
 

Tripnotik

Потребител
Благодаря на Калоян за цялото отделено време ,момчето ми докара новият компресор до вкъщи, отдели време да го тестваме и да напълним бутилката, вече всичко е наред :)
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Няма за какво да ми благодарите! Чувствах се адски гузно и това беше единствения правилен вариант за мен! Бих помогнал с каквото мога. Гледам има доста хора, които напоследък са пуснали такива компресори. Интересно ми е дали биха ги заменили и изобщо дали биха обърнали внимание на клиента поне с елементарни инструкции.. Аз официално заявявам, че бих се заел да помогна с ремонта на всеки един такъв!
 

Tripnotik

Потребител
Няма за какво да ми благодарите! Чувствах се адски гузно и това беше единствения правилен вариант за мен! Бих помогнал с каквото мога. Гледам има доста хора, които напоследък са пуснали такива компресори. Интересно ми е дали биха ги заменили и изобщо дали биха обърнали внимание на клиента поне с елементарни инструкции.. Аз официално заявявам, че бих се заел да помогна с ремонта на всеки един такъв!
Повечето няма да го направят според мен
 

Mutata

Потребител
Няма за какво да ми благодарите! Чувствах се адски гузно и това беше единствения правилен вариант за мен! Бих помогнал с каквото мога. Гледам има доста хора, които напоследък са пуснали такива компресори. Интересно ми е дали биха ги заменили и изобщо дали биха обърнали внимание на клиента поне с елементарни инструкции.. Аз официално заявявам, че бих се заел да помогна с ремонта на всеки един такъв!
Здравейте колега. Засега компресора ми е ОК и се държи добре, но в случай че нещо по него се прецака ще мога ли да разчитам на вас за доставка на части по Еконт? Става въпрос за Туксинг от най-елементарните с малката глава, като този във вашето видео (с медната серпантина) с който допълвате 6 литрова бутилка от 250 до 300 бара.
 

Христо.

Потребител
Ей хора! Ще ме подлуди този компресор! Отворих го на съставните му части. Няма деруги по леглото на главата, смених и цилиндъра с нов, ново бутало, нова биела, нови сегменти. Включвам го ей сега и пак вдига 80-90 бара???? Защо!? Може ли проблема да е в ел. мотора или мотовилката или нещо друго. Няма какво повече да сменя по него. Иначе старите сегменти изглеждат окепазени както и цилиндъра. @Kameno Karp дай някакви насоки , пълни супер бързо до 70-80 бара и директно спира и забива там.
Здравей, имах и аз този проблем не можах да полирам успешно клапана и леглото и накрая сложих тефлонова втулка между тях и си реших проблема за сега работи
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Може ли снимка на въпросната втулка, интересно решение. Пак ли пълни толкова бързо? Това може да спести доста главоболия.
 

Laferrari63

Редовен Потребител
Шайбата предполагам е със същия отвор в средата? Как има място за тефлоновата шайба и за металната, и да има достатъчно ход да отваря и затваря. Интересно…
 
Нагоре