ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

glavanov55

Редовен Потребител
Колеги, чакам компресор от по горе посочените китайчета.
Те идат без масло а в описзнието гледам че трябва масло l-mh 46'
Ako някой зае от къде да го купя моля да пише.Поздрави бате ви Данчо!!!
 

lynx

Редовен Потребител
Напиши означението в Гугъла, продава се на много места и е доста евтино.
Има и по 4 лева/литъра, това е ако не ти се дават много пари за масло.
А и не вярвам компресорчето да събира много голям грамаж масло.
https://www.google.com/search?q=l-mh+46&oq=l-mh+46&aqs=chrome..69i57&sourceid=chrome&ie=UTF-8
 

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Показва резултати за MHL, а не l-mh 46.
MHL е чисто хидравлично масло, целта на което е не да маже,
а да служи като носител на налягането в хидравличните системи.
Маслото на компресор развиващ 300+ бара налягане, трябва да има свойството поне да не се самозапалва при това налягане.
Ползва се някаква супер синтетика, която да притежава определен вискозитет при високи температури и други качества :
https://www.coltri.com/en/products/397/coltri-oil-157-1l/
С това "масло"MHL, може само да изпрати компресора в отвъдното.
По спомен, 1 л. масло за такива компресори е от рода на 60-80 лв.
Попрочети тук,може да попаднеш на полезна информация.
https://www.scubaboard.com/community/threads/nitrox-compressor-oil.403437/
Ето маслото за Колтри-тата:
https://www.divestock.com/coltri-sub-synthetic-oil-157-1l
 

glavanov55

Редовен Потребител
Иво ,споделям разсъжденията ти за маслата въпреки че мхл има своите
мазителни свойствз защото налягането в системите примерно 300 бара
се създават от хидравличнни зъбни или лопатъчни помпи коит също искат мазане но там количеството масло е голямо
и има какво да се разруши и какво да остане.
Аз не бих налял в хусварната си примерно лт от бг а наливам марково и тя ми служи вече дълго време.
Затова и събирам мнения и съвети от патили хора .Поздрави от бате Данчо!!!
 

DimitarV

Редовен Потребител
Нокъде не срещнах в спецификации или описание на компресорни масла, че е за 300 бара налягане.Не това е важното. Има си стандартизиране на качествата. Масово китайските компресори им дават ISO 46 .Следващия клас е ISO100. Това хадо е именно такова.А има и добавка. Ина и едно масло ROYAL PURPLE за бутални компресори, но не го намерих при представителя.Колеги в чужди форуми за възд оръжие го препоръчват. НО и то е ISO100.
 

lynx

Редовен Потребител
Когато пристигне компресора, в указанието задължително ще е посочено какво масло трябва да се налее.
Не може да знаем и какво количество ще е необходимо, засега само си гадаем и хвърляме боб.
 

glavanov55

Редовен Потребител
Най после Yong Henga пристигна!!!!
Заредил масла о вода помпим с Гошко пушкалата.
От алито бяха много коректни ,доставчика UPS също.
Работи перфектно АТ 22 го надруса от 140 бара до 200 за около 30 сек.
Утре е ред на херкулеса . Гошко вече рахатяса че вече няма да помпи херкулеса
с ръчната.Поздрави на вички Бате Данчо!!!!
 

lynx

Редовен Потребител
@glavanov55, пишеше ли в инструкцията с какво масло да го заредите?
Откъде купихте маслото? Ако може да дадете линк?
Честито за придобивката :cheers:
 

glavanov

Потребител
Поръчах я от Испания, но по тракинг тръгна от Полша.
592BGN с UPS до портата.
В инструкцията маслото е L-MH46 Anti-wear hydraulic oil (high pressure) GB 11118.1
Изрично е посочено, че може и с 5W40 engine oil.
Сложихме Fuchs TITAN GT1 5W40.
 
Последна промяна:

glavanov

Потребител
Колеги, не откривам в нета елементи за бързи връзки тип Foster на нашия пазар...
Има ли от къде, или да поръчвам от вън?
 

emci74

Редовен Потребител
Имам една резервна женска бърза връзка от Петко,ако си много на зор,мога да ти я дам на същата цена.
 

glavanov55

Редовен Потребител
Благодаря и нашата е женска.Дето вика една булка от мера според мера Маж ми требе мене :)
 
Нагоре