Наистина е сложничко, както каза Стайф.
Първо - времето. Зависи от смолата и от температурата. Ако ползваш полиестерна, стяга за броени минути. Тази на Оргахим (за съжаление точно цехът им за смоли изгоря неотдавна) желира за 10-ина минути и след още 5 е на камък. А епоксидна без загряване в пещ може и на 24 часа да отиде. При бавно втвърдяване ще трябва и вакуумна помпа. При голяма площ доста време ще отнема полагането на отделните слоеве. Това ще забави производството, дори да се ползва бързосъхнеща смола. Нещо повече - ако се ползва такава, ще трябва да се забърква нклк пъти по време на полагането, защото ще се втвърдява преди да са положени всички слоеве стъкломат. Може би все пак епоксидна смола и пещ за загряване е твоят вариант. Ще има достатъчно време за работа, а загряването до 60-80 градуса ще намали времето за втвърдяване до 4-6 часа, но ще има допълнителни разходи (пещ, помпа, торби за вакуумирането и още консумативи)
Правенето на повече от една матрици ще е много трудоемко. Матрицата е най-трудната част. Макар че може да се направят още матрици по първата изработена кабина. Но евентуални дефекти при изработката й ще се мултиплицират в новите матрици. При всички случаи изработката на първата матрица е голяма играчка и ще ти трябва човек с опит. Принципът е да се изработи макет на това, което искаш да получиш в крайна сметка и по него да отлееш частите на матрицата. Както описваш кабината, ако е с проста заоблена форма без ръбове, матрицата ще трябва да е поне от 3-4 части. Правилото е, че в една част не трябва да има успоредни повърхности, иначе няма да извадиш детайла от матрицата. (при малки детайли може да се ползва силиконова матрица и там това правило не се спазва - матрицата е гъвкава и детайлът се вади лесно, но това не ти върши работа)
Хубаво е да знаеш, че смолите се оцветяват много добре, което може да ти спести боядисването на готовите кабини. Аз съм много доволен от железноокисните пигменти, особено черното - съвсем малко количество дава много наситен и дълбок цвят.