Само за един возещ се не си струва. Гъзотоплещи постелки бол. Хич няма да ми е кеф да влизам в обгазен гараж сутрин. Има доста ако също. Ако не е автомат, трябва колата да я оставяш само на ръчна спирачка, изключена от скорост(а ако забравиш
). Ако не следи напражението на акумулатора, може да те остави без ток при два, три опита да запали в много студено време.
Аз си пускам отоплението на седалките даже само на минимум и то само за 2-3 минути, след това започва да духа топло от парното, защото има ел. нагревател в него.
Има дори доста по-евтини варианти - ел. водни нагреватели на 220 V. Включваш в контакта и цяла нощ поддържа двигателя топъл(е чак като поизстине, тогава почва), така че като запалиш сутринта, парното веднага духа топло.