Моят автомобил.

go_panch

Потребител
От миналогодишното двудневно състезание в София, когато валя дъжд и таратайките бяха заточени долу се замислих да си купя нов FT аксесоар. Не че ми беше особено необходим, но сега не се ядосвам, че колата закача отдолу, че не мога да слизам до беседката и не се притеснявам ако завали дъжд на поляната.20150725_140609.jpg
 

buff

Потребител
Някой ползвал ли е подобен модул?
http://olx.bg/ad/prodavam-moduli-za-dnevni-svetlini-ID1u8Pd.html
Надежден ли е? Има ли проблеми някакви след монитраненто му?
Замислил съм се да си монтирам нещо такова.

За тези незнам, но аз карам с такива http://drl.viewbg.net/cardrl - s.htm

Вече 5 години ползвам такива без проблем на моята кола, монтирал съм такива и на колата на родителите ми преди две години, познати също карат с такива от години и нямат никакви проблеми. Имат представител и в Русе, т.е можеш да си ги закупиш от тук, дават и гаранция. Монтират ги на много места в града. Аз специално съм ги монтирал на дългите светлини. Палят само тях на 30% като можеш, ти да си задаваш на колко процента да светят. Голямо удобство са.
 

Dominus

Редовен Потребител
Да, устройството е същото. То всъщност една и съща схема циркулира из нета и всеки си я кръщава както иска.
 

papata

Новодошъл
За тези незнам, но аз карам с такива http://drl.viewbg.net/cardrl - s.htm

Вече 5 години ползвам такива без проблем на моята кола, монтирал съм такива и на колата на родителите ми преди две години, познати също карат с такива от години и нямат никакви проблеми. Имат представител и в Русе, т.е можеш да си ги закупиш от тук, дават и гаранция. Монтират ги на много места в града. Аз специално съм ги монтирал на дългите светлини. Палят само тях на 30% като можеш, ти да си задаваш на колко процента да светят. Голямо удобство са.

Аз ползвам същото от години. Монтирах го когато влезе в сила закона за задължителни къси светлини. Крушки не съм сменял. Има плавен старт. Направил съм го на дългите на 40%. Взех модула с опцията "Изпрати ме до вкъщи". Направил съм я на 30 сек. Сега не се преспъвам в тъмното като се прибрам :)
 

Propar

Потребител
Аз ползвам същото от години. Монтирах го когато влезе в сила закона за задължителни къси светлини. Крушки не съм сменял. Има плавен старт. Направил съм го на дългите на 40%. Взех модула с опцията "Изпрати ме до вкъщи". Направил съм я на 30 сек. Сега не се преспъвам в тъмното като се прибрам :)
И аз ползвам такъв модул на БОРАТА , но го свързах към халогените . Така по ми харесва , а и крушката да изгори е по евтина от основните ми .
 

Dominus

Редовен Потребител
Взех си модулчето. Остава да локализирам точките на свързване. За сега се чудя само от къде да хвана 12V след контактния ключ. Ще го монтирам в кутията с предпазители в двигателния отсек.
 

lynx

Редовен Потребител
До чистачките със сигурност отиват 12v през контакт.
С уреда ще откриеш в двигателния отсег поне още 2-3 места с 12v след контакт. Дано отпред имаш табло с бушони и релета, там е урожая.
 

papata

Новодошъл
По-добре модулчето да се намира в купето. Има звуков сигнал при включване и изключване, който няма да се чува. А програмирането му също е със звукови сигнали.
 

Dominus

Редовен Потребител
Веднъж като го програмирам мисля да не се занимавам с него. Не ми се ще да дърпам кабели напред, назад. От него искам да ми светне ЛАМБИТЕ на 20-30% и толкова.
Колата си ме изпраща до в къщи.
 

Dominus

Редовен Потребител
След 1час мерене на кабели, букси и предпазители локализирах местата на свързване. Вече имам супер дневни светлини. Модучето е супер. Малко се зачудих как се програмира, но накрая се роди [emoji3]
9f863b100d8aafa65bc91adaf4d31f74.jpg

Така исках да го натикам при компютрито, че да не е като гаражно лайно.
c7492a49b0c19766f67a825b2516c99f.jpg

Ето как светят на 20%
Фронтално
d444cdc6ee566f3864dd5b8af414e932.jpg
Крушката отснрани
7521f0203935200798da1c6b0070b314.jpg

И разликата между дневни и дълги
079cce1989e971dcb5ca06ab6fdaedf5.jpg
20b32bb21e8cf93dcda52e1dfc5168de.jpg

Страхотна джаджа за парите си. Как не съм се усетил на време? Измъчих се да търся разни лед, мед и олед из ибея, а те българчетата я направили.
 

Милко

Редовен Потребител
ФТКС
Имам въпрос относно избор на кола.Ще помоля ако някой има преки наблюдения над дадените автомобили да каже плюсовете и минусите.
Спрял съм се на два модела а именно- пасат 5,5 1,9тди 131 коня 00-04г. или ауди А6 1,9тди 110 коня 99-04г. и двете с ръчни скорости 5 или 6 степенна зависи какво ще изпадне.
Знам за по капризното окачване и на двете коли но все пак са си големи и тежки коли и по нашите пътища нормално да страдат.Знам също и за 131коня че е помпа-дюза и е малко по капризен но това не е проблем.
Общо взето ме интересува като ходя да гледам коли на какво да обърна внимание и някакви дребни работи които да гледам.
Не съм бос по темата просто искам да чуя мнения на хора които са карали такива коли и знаят от първа ръка какво може да им стане.
Благодаря предварително на всички.:cheers:


ПП.2.5тди не е вариянт както и бензиновите ;) искам кило и деветстотин печка.:-[
 

vencibull

Потребител
Абе някой да знае на vw бийтъл от къда да бръкна та да сменя скапаните мигачи над калника??!
 

CaMyPau

Редовен Потребител
ФТКС
ФТДМ
Опасявам се че е зад подкалника... Сваляш гумата и след това подкалника.. Поне така пише в два форума.. Може и да греша. Ако така трудно се достигат си купи първо диодни крушки и тогава сменяй. Вечни са.
 

vencibull

Потребител
Бахти колата човек, едвам намерих части, сега тряя да сваля гумата за да си сложа мигача... Мерси за инфото колега
 

vencibull

Потребител
На повечето които съм виждал мигача просто се държи с щипка за калника, не знам вие кви коли карате :D
 

petkof

Редовен Потребител
Бахти колата човек, едвам намерих части, сега тряя да сваля гумата за да си сложа мигача... Мерси за инфото колега
Искрено ти съчувствам.Мой познат,който харесва малки двуврати коли имаше такава и едва я издържа една година.После я смени с Pontiac Solstice.
 
Нагоре