Не исках и не съм се доверявал на чужбински майстори и производители на редуктори, защото смятам, че с нищо не сме по-кьопави от тях, че да разчитаме повече на техните умения и възможности.
След като редуктора на
AirArms EV2 ми изигра лоша шега на състезанието в Стара Загора, намерих нерви да се заема сериозно с ремонта и вникване на конструктивните проблеми и решението им.
С изработен специален инструмент благодарение на
BADTORO и микроскопа, с който ми услужи колегата
ТехНо, както и предишните писпособления, като стенд и разни дрънкулки си отремонтирах проблемния редуктор. Изхождайки от опита, който имам с тези редуктори съм да кажем сигурен, че този ще ми служи дълго и безотказно.
Полиамида, както и затварящия ръб на буталцето са шлайфани до почти перфектен вид под увеличение Х100.
Само ще вметна, че ако някой иска наистина безкомпромисно работещ редуктор от този тип за ниски мощности, вероятноста да си го направи "на коляно" е малка и въпрос на късмет и налучкване.
Повърхностите шлайфани на шкурка 2000 при увеличение Х100 изглеждат ужасяващи и аз не бих разчитал повече на случайността да отремонтирам отново без необходимите инструменти, приспособления и помощни средства.
Прикрепям видеоклип с нагледно действащ отремонтиран редуктор. Стрелката и след 1 и след 1440 минути си седи на същото място.