FX Airguns или как се прави шведска тройка-аз, тя и вибратор (саундмодератор)

SEPULTURA

Редовен Потребител
По принцип ,монтирах huma V2 air port-а на моя Maverick 600mm,6.35 преди повече от седмица.

И да - тествах го,
нооо нещо не ми харесаха резултатите, та за това не съм писъл за тях хаха. :D
Не знам до колко мога да ги зачета за адекватни. защото замервах на температура 1-2С.
- Скоростите с оригиналния трансфер порт със слъг 2.14гр измервани пролетно време на 20+: 297-302м/с
- Скоростта с humaa V2 ,но при +1-2С беше : 296-299м/с
Има няма 20 градуса разлика (и повече може би) в измерванията.
Та по пътя на логиката,щом скоростта с huma v2 почти се е запазила в тоя клинч, би трябвало да има прираст при по-топло време. Ще пробвам пак в някой по-топъл ден, поне +15С да е. В затворено пространство нямам как да тествам.

Ето малко снимки на процеса на монтажа на huma V2.
Оригиналния порт е намазан с лепило,но с малко нагряване с пистолет с топъл въздух, тръгва да се развива много лесно.

Съветите ми са:
-При махане на стария порт премахнете о-ринговете,защото има вероятност да се прецакат при нагрването.
-Да намажете с малко locttate порта и стоманения преходник за него при завинтване. Но не прекалявайте,че после трудно се развива, ако се наложи да си върнете стария порт поради незадоволителни резултати.
-Намажете всички о-рингове на новия порт с силиконова смазка.
- Сложете нещо на инструмента с който ще развивате оригиналния порт за да го зашитите от надраскване и нараняване на отвора,аз ползвах текстилна лента за кабели,има я в практикер.Ползвайте кръглия отвор,а не правоъгления.
-При затягане на стоманентото тяло към черната тръба може да се наложи да проложите малко сила с инструмент.При мен остана около 1мм недозавито и го завих докрай с малък тръбен ключ,като увих детайла с парче вътрешна гума от кола/колело,за да не го надраскам. Не искаше много усилие да се дозавие,но на ръка не става.
В никакъв случай не ползвайте инструмент пъхнат в месинговата част (huma v2),защото ще счупите тънката част по средата на отвора!

Направиха ми впечетление 2 неща:
1. Хума порта е по дълъг
2. Хума порта има о-ринг на на входа за цевта (лайнера)

Пробем,който се появи с новия трансфер порт е ,че пълнителя влиза с усилие/съпротивление.
Като е пъхната цевта в пушката и болтовете ,които я застопоряват не са затегнати, пълнителя влиза без проблеми - супер мазно.
Но като се затехнат болтовете, се появява съпротивление при слагане на пълнителя.
Пробвах да затегна болтовете заедно с пъхнат пълнител. Целта ми беше ,така да си остане нужната хлабина между пълнителя и цевта и като затегна всичко да е ок. Но..х*й, пак влиза трудно. :wall:
Та теорията ми за проблема e, че диаметъра на отвора на порта, който влиза в пълнителя е или по-голям (не го премерих, домързя ме пак да разковачвам всичко) или самата цев слиза малко надолу при затягане на болтовете и такa се измества отвора спрямо канала на пълнителя.
Кажете при вас дали го има това с пълнителя,като монтирате портовете?

400825194_347315554570818_5805964916149643626_n.jpg
400855499_267885522934516_3341423011497967139_n.jpg
411582444_864048062135516_4273477700357112022_n.jpg
400604560_362445686329657_1886731590688924588_n.jpg
385538371_644501120970717_5527068017055931522_n.jpg
375013542_301631182859432_330697474142008001_n.jpg
393143735_899146858382142_4946194920925765805_n.jpg409345084_1104827630963553_570592989778768145_n.jpg
 
Последна промяна:

SEPULTURA

Редовен Потребител
Вече ги правят един детайл с прехода
Оригинилания е така - един цял месингов детайл на по-новите партиди Маверик
За това освен хума v2 port-a се наложи да купя и стоманения преходник. По старите Маверици са с 2 отделни части и така ще купиш само хума порта за 50-60лв,а в моя случай олекнах със 100 за двете неща.

Пише си ги тези неща при поръчаката - да провериш с какъв трансфер порт си и дали ти трябва и стоманения детайл.
 

du6ata

Редовен Потребител
По принцип ,монтирах huma V2 air port-а на моя Maverick 600mm,6.35 преди повече от седмица.

И да - тествах го,
нооо нещо не ми харесаха резултатите, та за това не съм писъл за тях хаха. :D
Не знам до колко мога да ги зачета за адекватни. защото замервах на температура 1-2С.
- Скоростите с оригиналния трансфер порт със слъг 2.14гр измервани пролетно време на 20+: 297-302м/с
- Скоростта с humaa V2 ,но при +1-2С беше : 296-299м/с
Има няма 20 градуса разлика (и повече може би) в измерванията.
Та по пътя на логиката,щом скоростта с huma v2 почти се е запазила в тоя клинч, би трябвало да има прираст при по-топло време. Ще пробвам пак в някой по-топъл ден, поне +15С да е. В затворено пространство нямам как да тествам.

Ето малко снимки на процеса на монтажа на huma V2.
Оригиналния порт е намазан с лепило,но с малко нагряване с пистолет с топъл въздух, тръгва да се развива много лесно.

Съветите ми са:
-При махане на стария порт премахнете о-ринговете,защото има вероятност да се прецакат при нагрването.
-Да намажете с малко locttate порта и стоманения преходник за него при завинтване. Но не прекалявайте,че после трудно се развива, ако се наложи да си върнете стария порт поради незадоволителни резултати.
-Намажете всички о-рингове на новия порт с силиконова смазка.
- Сложете нещо на инструмента с който ще развивате оригиналния порт за да го зашитите от надраскване и нараняване на отвора,аз ползвах текстилна лента за кабели,има я в практикер.Ползвайте кръглия отвор,а не правоъгления.
-При затягане на стоманентото тяло към черната тръба може да се наложи да проложите малко сила с инструмент.При мен остана около 1мм недозавито и го завих докрай с малък тръбен ключ,като увих детайла с парче вътрешна гума от кола/колело,за да не го надраскам. Не искаше много усилие да се дозавие,но на ръка не става.
В никакъв случай не ползвайте инструмент пъхнат в месинговата част (huma v2),защото ще счупите тънката част по средата на отвора!

Направиха ми впечетление 2 неща:
1. Хума порта е по дълъг
2. Хума порта има о-ринг на на входа за цевта (лайнера)

Пробем,който се появи с новия трансфер порт е ,че пълнителя влиза с усилие/съпротивление.
Като е пъхната цевта в пушката и болтовете ,които я застопоряват не са затегнати, пълнителя влиза без проблеми - супер мазно.
Но като се затехнат болтовете, се появява съпротивление при слагане на пълнителя.
Пробвах да затегна болтовете заедно с пъхнат пълнител. Целта ми беше ,така да си остане нужната хлабина между пълнителя и цевта и като затегна всичко да е ок. Но..х*й, пак влиза трудно. :wall:
Та теорията ми за проблема e, че диаметъра на отвора на порта, който влиза в пълнителя е или по-голям (не го премерих, домързя ме пак да разковачвам всичко) или самата цев слиза малко надолу при затягане на болтовете и такa се измества отвора спрямо канала на пълнителя.
Кажете при вас дали го има това с пълнителя,като монтирате портовете?

View attachment 112746
View attachment 112743
View attachment 112745
View attachment 112742
View attachment 112740
View attachment 112739
View attachment 112741View attachment 112744
Шестограмите къртят най доброто е е wera
 

Бай Колю

Редовен Потребител
Модераторски Екип
Боклук малък нещастен
Пикочо щи еба майката нещастна
Смотаняк
Колега, забавляваш ни, но почваш да нарушаваш т.2 от правилата на форума:
Дръпни ръчната малко.
 

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
Мисля,че е време някой от модераторите да го прати в почивка за по дълго време тоя,че той няма да се махне сам както обеща.
В началото на историята беше забавно,после стана банална,купил си нещо което не може да настрой и всички му виновни,а виновния той,че не знае и не може нищо и занимава целия форум с тоталните си глупави постове.
 

Airguner

Потребител
В началото на историята беше забавно,после стана банална,купил си нещо което не може да настрой и всички му виновни,а виновния той,че не знае и не може нищо и занимава целия форум с тоталните си глупави постове.
Чета последните 2-3 дена цялата сага с на Малин FX. Коментарите на човека, че изглеждаха все едно е паднал от някое дърво на африканска държава , няма да коментирам. Относно тази пушка , shaman го е написал на предната страница в коментар #3139 , така че проблема и няма да е само от настройки. Надявам се Малин за в бъдеще, ще се научи (както и всички съфорумци), че тука подобен груб език не се толерира, още повече срещу марката FX , която е издигната в култ в тази тема.
 

emci74

Редовен Потребител
Надявам се Малин за в бъдеще, ще се научи (както и всички съфорумци), че тука подобен груб език не се толерира, още повече срещу марката FX , която е издигната в култ в тази тема.
Не искам да прозвучи като заяждане, но би ли споделил с нас, с кой пост в темата е издигнат Фх в култ?
Основно проблеми и решения на проблемите се коментират в темата.
От време на време някой нов собственик, силно впечатлен от марка я хвали, ама то след Хасан или Вулкан(примерно :) ) няма и как да не се впечатли.
 

Павката

Редовен Потребител
Ами то от Вулкан/примерно/какво да се впечатлиш-купуваш и стреляш.Не е като да дадеш четири бона и след това да сменяш цеви ,трансферпорт,втулки,ударници,пък единия регулатор на еди колко си,пък другия ,ха сега търкалото на ударника на колко,ама с колко грейна слъг,че нещо скоростта над 290м.с не ще...Абе кръжок сръчни ръце.Щом сте щастливи с FX-радвайте им се ,че след година -две бая поправки и смяна на О-пръстени се задават...Не закачайте Вулкан ,той е за простолюдието!
 

emci74

Редовен Потребител
Вулканът е култов и беше сложен майтап да стане.
В подкрепа на написаното от Павката прилагам и снимков МАТРЯЛ
Подготвил съм се за годишния технически преглед.20231127_143830.jpg20230920_154925.jpg
....Скоро ще събера още един Импакт от демонтирани части.
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Не искам да прозвучи като заяждане, но би ли споделил с нас, с кой пост в темата е издигнат Фх в култ?
Основно проблеми и решения на проблемите се коментират в темата.
От време на време някой нов собственик, силно впечатлен от марка я хвали, ама то след Хасан или Вулкан(примерно :) ) няма и как да не се впечатли.
:D :D :D :popcorn::baraban:
 
Нагоре