Зависи от дебита и пътя на въздуха до бутилката.при Руси с Yong Heng-a бутилката е вряла
Няма да е добре,даже бих казал че ще е опасно.Но.....от друга страна водолазните бутилки които се пълнят от професионални мощни компресори които ги пълнят за 3-4мин в продължение на десетилетия как оцеляват.Писах Ако си моднете китаеца да пълни за 1 минута......etc.
Дали са останали читави или не...Затова се изискваше на 10 години да минават водна проба, сега ако не се лъжа вече на 5 години срока и въпреки че за тия години поне от форуна не съм чул някой да е пострадал от бутилка, според мен е добре човек да си направи водната проба че тя белята веднъж става.Няма да е добре,даже бих казал че ще е опасно.Но.....от друга страна водолазните бутилки които се пълнят от професионални мощни компресори които ги пълнят за 3-4мин в продължение на десетилетия как оцеляват.
От това че във втора степен ще постъпва охладен,следователно по плътен,демек повече количество въздух което ще бъде компресирано към бутилката за един работен такт..За същия ефект се поставят кулерите на турбо двигателите.Е от де ша са пръкне това по-бързо зареждане
Точно така,ама то от кекав дебит към нормален пак си е вдигане....или по скоро оправяне на дебита.Демек от кекав, го правиш малко по-читав.
Ама няма как да надскочиш теоретичния му дебит, без да променяш работен обем, обороти, степени на сгъстяване.
Сравнението за кулерите на автомобилите и охлаждането на въздуха преди втората степен е малко неточно според мен. Турбината нагнетява въздух с някакъв постоянен и непрекъснат дебит, който е горщ и запълва строго определен обем в цилиндъра на двигателя. Съответно за да има повече кислород за горенето, въздуха трябва да се охлади, по студен повече въздух за еденица обем. Как стоят нещата при компресора обаче, междинен охладител на въздуха между първа и втора степен ще донесе полза единствено за по малкото топлинно натоварване на втората степен. Няма как според мен, това да увеличи дебита, защото във втората степен постъпва порция въздух от първата степен, която също е строго определена от обема на цилиндъра на първата степен. За да се увеличи КПД-то трябва да се мисли за увеличаване на поцията въздух подавана от първата към втората степен. Или както каза колегата Пеко, 6 литра кофа трябва...От това че във втора степен ще постъпва охладен,следователно по плътен,демек повече количество въздух което ще бъде компресирано към бутилката за един работен такт..За същия ефект се поставят кулерите на турбо двигателите.
Не изглежда никак зле.Ето как го е направил някой,попаднах на снимката в алито докато ровех за малък радиатор...