Явно останах недоразбран, но така става, когато се изказвам лаконично:
Качеството носи своята цена, брандът също. Качество плюс бранд и хоп цената по две. Отдавна марките залагат надживяване на продукта + 1,2 години.
1. Бош - няма кой да ги бие в иновации, сервиз, гаранционна политика, цени. (разчитат на история и продават успешно)
2. Хилти - всичко много хубаво, но защо трябва да си оставя машината само в техен сервиз без право на “личен избор”? ( не разбирам ценовата политика и до ден днешен)
3. Макита - от години са на Българския пазар и все нещо има за доизкусуряване.(то не бяха японци на визити тук, то не бяха смяна на персонал)
4. Девалт - сравнително нова марка, залагаща на няколко здрави продукта във стратегически сегменти (евала на регионалния мениджмънт за това) другото е плява.
Райдер, Спарки, Елтос, Парксайд, Бюджет и още незнайни куротресини, ИСТИНАТА Е ЕДНА - машината не се плаши от работа, а от от лоша подръжка. НО, когато машината е сглобена от трици - иди доказвай на себе си, че не си си забил поредния “дебел”, купувайки си нещото...