Моят автомобил.

dberov

Редовен Потребител
Всичко си е баш така и лошото е че хората го знаят но са се смирили и плащат.
Аз и маслото си купувам от Германия, за парите които струва тук 10 литра със съмнителен произход си купувам 15 литра оригинал.
А частите поръчвам от Япония + ДДС а ако е нещо скъпо и + мито пак ми идва по евтино. Купих джипката със сменен съединител и на първата зима замина, тоя го поръчах от Япония и вече 5 или 6 години карам с него без кахъри. Та освен че ти режат главата с цени ами и качество колкото да излезе на ход от сервиза.
 

Attachments

  • 20180314_124058.jpg
    20180314_124058.jpg
    327.8 KB · Прегледи: 30
  • 20180314_123929.jpg
    20180314_123929.jpg
    377.8 KB · Прегледи: 32
  • 20180314_124009.jpg
    20180314_124009.jpg
    213.7 KB · Прегледи: 33
  • 20180314_124027.jpg
    20180314_124027.jpg
    303.4 KB · Прегледи: 32
  • 20180314_123843.jpg
    20180314_123843.jpg
    404.9 KB · Прегледи: 30

llcoolj

Редовен Потребител
За съжаление 80-90% от автомонтьорите са кожодери. За мое щастие моят механик не е от тях :) Това са цените за твоите амортисьори във склад за авточасти в България. Цените са подобни във всички автоскладове, но може да има разлика от порядъка на 2-5%. Едната цена е за клиенти, а друга е с отстъпка за сервизи, дилъри на авточасти, автокъщи и т.н. Някой колега от Русе ако има нужда от авточасти мога да му съдействам безвъзмездно на цени с отстъпка.
 

Attachments

  • Screenshot_2024-04-03-22-14-27-876_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-03-22-14-27-876_com.android.chrome.jpg
    104.5 KB · Прегледи: 48
  • Screenshot_2024-04-03-22-13-57-118_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-04-03-22-13-57-118_com.android.chrome.jpg
    124.6 KB · Прегледи: 48

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Благодаря за предложението и не е изключено някога да го ползвам.
Понеже сега навлизам в материя, която ми е непозната, имам нужда по-скоро от съвети, а и от добър механик, който да си върши съвестно работата и да работи с обявени цени.
Много от сервизите, освен, че са палачори и след тя има повече за ремонт, отколкото преди да влвзеш в сервиза им. На предпоследното посещение, ми скъсаха кабела на антената за Keyless-а в багажника. Там е с един шибан конектор, с който си играх един ден да го разглобя и сега трябва да отделя време да кримпна две иглички, за да мога да свържа антената отново. Добре, че са 5 или 6 в колата и на тая не съм и усетил липсата още. Нямат ценоразпис за нищо. Просто те слагат на кантара, оглеждат те, каква кола караш, как си облечен и преценяват във въздуха, с коя брадва да те почнат. В една от групите на Волво има един човек, който също ми предла амортисжор на 500 лв.
Сега си подготвям новата поръчка и ето цената на моя амортисьор.
 

Attachments

  • Намоят тук цената е тази.jpg
    Намоят тук цената е тази.jpg
    178.6 KB · Прегледи: 68
Последна промяна:

ivodoc

Модератор
Модераторски Екип
Затова сме тук, за да си помагме взаимно.
Този форум не е комерсиализиран.
За разлика от предния "оръжие ком" където не можеше да се пише каквото си искаме и нямахме право да коментираме, магазини, цени, да пускаме линкове към други търговци.
Така се роди този форум, създаден от съмишленици.
Радвайте му се, докато го има.
 

O.K.

Потребител
Малко оффтопик и няма повече:
Чета ви още от стария форум, но скоро се регистрирах. През всички тези години научих много от колегите и преживявах с тях успехите и неуспехите им. Ходих като зрител в Троян и Вършец и продължавам да следя всичко с голям интерес.
На всички желая късмет и успехи!
 

Дон Мирон

Потребител
Последната една година съм на LPG през изпарител,не в течна фаза за съжаление /с дизела приключих ......бъркоча който се предлага по нашите земи навсякъде си е равно отдалечен по качество пък и по количество,което прави сравнението на цените в България и еди къде си цинично смешно и ни вкарва в режим ...мижи да те лъжем/.Не че при пропан-бутана ситуацията не е подобна...друга тема
Питането ми е някой ползвал ли е добавка за LPG какви впечатления има или информация от живия живот,защото ако слушаш разпространителите и четеш брошурите оставаш с впечатление че за смешни пари /но за сметка на това редовни/ получаваш нещо като перпето-мобиле :rolleyes:
 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Преди мнооооого години на нашета бензиностанция на газовата колонка бяха сложили табела,че слагат добавка(Хеликс ли бебеше,Хелиос ли). След извесно време колата взе нещо да не върви както трябва. Отворих изпарители и .....целия беше пълен с черна подобна на графитна смазка гняс. Скоро табелата на колонката изчезна. Нееднократно съм отварял изпарите на колите си. Преди табелата и след табелата са светели отвътре. Което и нормалното състояние на един изпарител. Това от живия живот.
Като прочетох това : "Осигурява превъзходно смазване (горен цилиндър, бутални пръстени, клапани)" и затворих страницата от линка ти.
 

soundmax

Редовен Потребител
ФТКС
Преди мнооооого години на нашета бензиностанция на газовата колонка бяха сложили табела,че слагат добавка(Хеликс ли бебеше,Хелиос ли). След извесно време колата взе нещо да не върви както трябва. Отворих изпарители и .....целия беше пълен с черна подобна на графитна смазка гняс. Скоро табелата на колонката изчезна. Нееднократно съм отварял изпарите на колите си. Преди табелата и след табелата са светели отвътре. Което и нормалното състояние на един изпарител. Това от живия живот.
Като прочетох това : "Осигурява превъзходно смазване (горен цилиндър, бутални пръстени, клапани)" и затворих страницата от линка ти.
Потвърждавам написаното от тебе, повече от 14 години карам на газ. Като си взех последната кола и веднага и сложиш газова и на нея, но след година някъде почнаха странни проблеми, и се оказа проблема същата тая гняс която се бе набира на всякъде. Тогава зареждах предимно в Петрол ( преди около7 години се развива случката), и след като газаджията ми показа за какво става въпрос там спрях да зареждам ( тяхната газ се водеше с добавки). След смяната на бензиностацията и веригата разбира се вече 150 000 км проблеми нямам.
 

rivan

Редовен Потребител
За да нямате проблеми с газта, а и с всички останали горива, не зареждайте никога, когато видите цистерната да пълни резервоара на бензиностанцията. Хубаво е поне 2 часа след това. Утайките от резервоара се вдигат и ако не изчакате да се утаят, преди да заредите, става мазало. Преди време ми монтираха ГУ, колата , на която монтираха преди мен, отиде да зареди, за да направят настройките. Не ще да работи и не ще, като отвориха филтъра и изпарителя, вътре беше мазало, мръсотия и някаква бяла гняз. Това още на първото зареждане на чисто нова уредба, току що монтирана. Оттогава като видя цистерна на бензиностанцията и директно подминавам. Та имайте го предвид. По време на соца имаше табелки "утаява се", скоро не съм виждал такава.
 

Дон Мирон

Потребител
По време на соца имаше табелки "утаява се", скоро не съм виждал такава.
По времето на соца графита във филтрите се измерваше със шепи,сега на не знам си колко хиляди км. я има малко прахоляк я няма,съотношението м/у пропана и бутана си едно към гьотере според това делник ли е или празник и дали вълците ще вият на пълнолуние,а не дай си боже да попиташ някой газаджия какъв е коефициента между теглото и обема на газта цирка е плен за налягането с което се пълни в бутилките просто не ми се говори,на газаджиите още по малко

 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Бензиновата система се нуждае повече от профилактика и почистване при монтирана LPG.
Доста често се карат на резерва, със светеща лампа на бензиновия резервоар. Това вреди и на бензиновата помпа и на дюзите.
Добре е през 4-5000 км да се напълни поне наполовина резервоара, да му се сложи добавка за почистване на бензиновата система и да караш само на бензин, докато го изгориш.
 
Последна промяна:

llcoolj

Редовен Потребител
Бензиновата система се нуждае повече от профилактика и почистване при монтирана LPG.
Доста често се карат на резерва, със светеща лампа на бензиновия резервоар. Това вреди и на бензиновата помпа и на дюзите.
Добре е през 4-5000 км да се напълни поне наполовина резервоара, да му се сложи добавка за почистване на бензиновата система и да караш само на бензин, докато го изгориш.
Добавка за бензин никога не съм слагал за последните 170 хиляди километри изминати с ГИ, но автомобила гледам да има винаги минимум 30 литра бензин в резервоара. Бензинова помпа или бензинови дюзи не съм сменял до този момент. Всичко е много индивидуално до автомобила. Сменям двата филтъра на ГИ-то на 10-12 хиляди километра и това е.
 

rivan

Редовен Потребител
Карам на газ от2003 г. Мое мнение е, че колкото по-близо са разположени бензиновите инжектори до цилиндъра, толкова по-бързо спичат, респ. повече трябва да се кара на бензин. На опела, ДВГ Z12XEP спичаха след1000-1500 км. След опела съм карал два VW, две хонди и с тях никога не съм имал проблеми с бенз. дюзи. Само паля на бензин и след около 1 км, като достигне температурата си прехвърлят на газ. За около 1 млн км съм сменил една рейка, един изпарител, няколко маркуча и много филтри. Никога не съм слагал добавки или система за смазване на клапаните. Като цяло по-новите автомобили са по-непригодни за газифициране.
 

mdinkov

Редовен Потребител
По времето на соца графита във филтрите се измерваше със шепи
Това не е графит а корозия от медната тръба , сега при пластмасовите тръби това го няма . А по време на соца карахме само с медни тръби .
 

Дон Мирон

Потребител
Това не е графит а корозия от медната тръба , сега при пластмасовите тръби това го няма . А по време на соца карахме само с медни тръби .
 

Дон Мирон

Потребител
Това не е графит а корозия от медната тръба , сега при пластмасовите тръби това го няма . А по време на соца карахме само с медни тръби .
За тръбите си прав,за графита......просто като такова го виждахме/химически най вероятно е друго определението/...................и толкова.
ОТНОСНО корозията/Корозията е химично или електрохимично разрушаване на метални повърхности под действие на външна среда (атмосферен кислород, киселини и други).Съоръженията, за които се очаква да работят в корозивна среда, се проектират така че да изискват минимална антикорозионна защита или са преоразмерени така, че корозията да не оказва сериозни промени в механичните им свойства./
Пластмасовите тръби със специален полиамиден съполимер са устойчиви ......да де ама много от старухите си джиткат със бакър а корозия ....по рядко.
Все ми е на акъл че .....................а бе туй сега газ ли е................ а на времето каква газ имаше........разсипаха я тая държава:wall:
 
Нагоре