подкрепям с 2 ръце!petkof написа:Въздушните филтри да се сменят на не по-вече от 10 000 км.,защото у нас е доста прашно.Смяната на въздушния филтър с нов увеличава притока на кислород с въздуха, което подобрява горенето в цилиндрите, като за постигане на определена мощност е нужно по-малко гориво и по-бързо се преминава на по-висока/икономична предавка/.Сумите за филтъра и смяната се изплащат от икономията на гориво за под половината му пробег.
njatanasow написа:Колкото до БМВ ,имах едно на 18000 километра 2000 куб. 163 коня автоматик,с най малкото купе
Очаквах да гори малко но нееее.Под 9 трудно падах и то без да го натискам.Ако го настъпиш те "заболява" главата ако гледаш моментния разход.Освен динамика нищо друго
barbaron написа:подкрепям с 2 ръце!petkof написа:Въздушните филтри да се сменят на не по-вече от 10 000 км.,защото у нас е доста прашно.Смяната на въздушния филтър с нов увеличава притока на кислород с въздуха, което подобрява горенето в цилиндрите, като за постигане на определена мощност е нужно по-малко гориво и по-бързо се преминава на по-висока/икономична предавка/.Сумите за филтъра и смяната се изплащат от икономията на гориво за под половината му пробег.
njatanasow написа:Колкото до БМВ ,имах едно на 18000 километра 2000 куб. 163 коня автоматик,с най малкото купе
Очаквах да гори малко но нееее.Под 9 трудно падах и то без да го натискам.Ако го настъпиш те "заболява" главата ако гледаш моментния разход.Освен динамика нищо друго
За кой модел на БМВ става дума и с какво гориво, че за този разход не намирам обяснение... мотoр N47 не дава такъв разход дори и в градски условия... Такъв разход аз лично на N47 съм виждал единствено зимата с боксуване... НИКОГА не съм зареждал резервоара с такъв разход.
п.п. БМВ НЕ препоръчвам на никого!!! Това е личен избор!
Аз няма да се пробвам също и причината е, че е невъзможно... освен ако под градско не се има в предвид южната дъга...Fatalen, сигурен ли си да буквичката "N" пред номера на двигателя, или си сменял колата Но дори и "М" да е, тази кола е икономична само в извънградски условия, с изправни термостати и с галене на педала. В града ако успяваш да я свалиш под 10, си направо шампион. За Софийското нервно каране (рязко тръгване и спиране) нямам думи. В крайдунавския град подобно шофиране няма... Може би като говорим за разход е необходимо да го разделим на 4 - извънградски, градски, смесен и софийски разход...fatalen написа:Аз имам 320d с N47. Ако някой освен теб направи под 9 градско в София е негово. Ама не по компютър, а на пистолета на колонката.
barbaron написа:Аз няма да се пробвам също и причината е, че е невъзможно... освен ако под градско не се има в предвид южната дъга...Fatalen, сигурен ли си да буквичката "N" пред номера на двигателя, или си сменял колата Но дори и "М" да е, тази кола е икономична само в извънградски условия, с изправни термостати и с галене на педала. В града ако успяваш да я свалиш под 10, си направо шампион. За Софийското нервно каране (рязко тръгване и спиране) нямам думи. В крайдунавския град подобно шофиране няма... Може би като говорим за разход е необходимо да го разделим на 4 - извънградски, градски, смесен и софийски разход...fatalen написа:Аз имам 320d с N47. Ако някой освен теб направи под 9 градско в София е негово. Ама не по компютър, а на пистолета на колонката.
barbaron написа:Линкс, не знам за какво се опитваш да дракаш? Ако долавяш и доза съмнение в казаното от мен - пиши ми на лични, за да го изясни и да не се хапем излишно... С най добри чувства - да знаеш!
stelibg написа:Ниските разходи се равят така:
- дизелов автомобил
bor1968 написа:stelibg написа:Ниските разходи се равят така:
- дизелов автомобил
Дизела дава нисък разход в литри /и то май само извънградско/, а ма не и в пари. Най-тънко за джоба е на метан/пропан-бутан.
Особено пък градско и на по-къси разстояния, дизела загрява много по-бавно и повече гълта.