Незнам как точно се изразявам но съм забелязал как хората не ме разбират ,явно грешката е в мен , това което исках да кажа е , веригата на съвремените коли е разчетена за около 150 000 км. ( някои ремъци също изкарват толкова ) а смяната на ремък е далеч по евтина от на веригата . от това правило прават изключения само скъпите лимузини които са сравнително малко като масовост . нямам предвит колите от 90-те години ( на миналия век )mdinkov , недей да мислиш все едно че работиш като автомонтьор.
Ние сме потребители на автомобила и ни интересуват други фактори.
Състезателните автомобили са 0,1% от автомобилите в света и нашите автомобили нямат много общи черти с тях.
Там целта е да изкара до края на състезанието, а не е да се кара много безпроблемни километри и т.н.
Разликата в пробега на един нормален ангр. ремък и ....верига е ясна.
Едно е да скъсаш ремък на баир в планината и в последствие да купуваш нов двигател, а ако успееш да накараш кола с верига евентуално да прескочи зъб, погрома и ефекта ще е съвсем различен.
Това, че веригата се сменя трудоемко не е проблем за нас потребителите.
Ние купуваме колата за да ни служи и вози, а за ремонтите има кой да мисли и трудоемкото е грижа само и единствено на тези които ще поддържат колата.
Не забравяй и за фактора "надеждност" и "такса спокойствие", моят избор е веригата
там е друга бира както му се вика .