Моят автомобил.

MAD MAX

Модератор
Модераторски Екип
Да е жив и здрав моя невероятен автомобил! :yahoo: Днес в една чутовна дупка на Главен път София-Варна счупих джанта и гумата се пръсна при близо 180-190 км/ч - изобщо не ми трепна дори волана. :yes:
 

Слави

Модератор
Модераторски Екип
ФТДМ
MAD MAX написа:
Да е жив и здрав моя невероятен автомобил! :yahoo: Днес в една чутовна дупка на Главен път София-Варна счупих джанта и гумата се пръсна при близо 180-190 км/ч - изобщо не ми трепна дори волана. :yes:

Прави курбан Макс! И спри да караш колата си като за Ф1 :bastun:
 

TeXHo

Потребител
MAD MAX написа:
Да е жив и здрав моя невероятен автомобил! :yahoo: Днес в една чутовна дупка на Главен път София-Варна счупих джанта и гумата се пръсна при близо 180-190 км/ч - изобщо не ми трепна дори волана. :yes:

Да си жив и здрав, радвам се че не е имало последствия! Да са живи и здрави инженерите, които толкова добре са направили колата :cheers:

На мен личния рекорд ми е 3 счупени джанти от едно изпълнение. Не го пожелавам на никого!
 

didarai

Редовен Потребител
Колеги!Как стои въпроса с издаване на бележка за наличие на катализатор?Преди отивах в сервиз и ми издаваха за 2 лв.После май някаква глупост голяма измислиха,та аз от тук трябва да ходя в Шумен за смешна бележка.Така ли е или аз нещо съм недоразбрал?
 

usera2

Потребител
Сигурно всички са чували от опитни шофьори, че ако ти се скъса ремъка на генератора и водната помпа можеш да се прибереш като го замениш с дамски чорап или чорапогащник от онези прозрачните. Звучеше ми като виц, но наскоро се убедих, че си е 100% истина :) . Така се стекоха обстоятелствата, че трябваше да опитаме с чорапа или да нощуваме на пътя. Виждаше ми се много афиф работата с този чорап, та първо се опитах с други подобни въжета, ластици, но не става. Само чорапа стана така, че възела да не пречи на свободното движение. Тези чорапи са уникално здрави, така минахме над 40 км, а сигурно можеше и повече да изкара :) . Чорапа се намества на един кат без да се усуква и се прави здрав възел /един път ни се развърза/, че опитахме с два за по-здраво, но не става - излизат, а един се оказа достатъчно здрав и нямаше никакви проблеми с възела. Майстора който сложи новия ремък беше много учуден, той не беше виждал такова изпълнение.
 
A

Anonymous

Гост
Някъде бях срещнал съвет, вместо завързан с възел възел крачол от чорапогащник, да се ползва ластика му, навит около себе си заедно част от "плата" под него. "Навит около себе си" - както са навити презервативите. Така няма възел. Ама какъв е шансът жената с теб да има талия, отговаряща на разстоянието между ролките ???
 

mdinkov

Редовен Потребител
. Така няма възел. Ама какъв е шансът жената с теб да има талия, отговаряща на разстоянието между ролките
избираш първото по второто в зависимост от тово кое ще си вземеш първо ,кола или жена :yahoo:
 

Иван Димов

Потребител
Понеже имам двадесет години стаж в К.К Албена,та веднъж автобуса скъса ремък по пътя,на водната помпа и започна да кипи.Шофьора направи същото с нов чорапогащник ,взет от една колежка(от чантата и,не сме я събували... ;)).Автобуса се прибра в Добрич благополучно.После разбрах от шофьора,че до смяната му с ремък,не бил и помръднал.Можело е още да се кара с него.
 
A

Anonymous

Гост
Ей, здраво нещо били чорапогащите. Ама няма как, за жените само най-доброто ;)
 

Alamo

Потребител
Става номера с чоропогащника на някой модели и марки, ама при други........скъса ли се един ремък заминава двигателя :wall:
 

lynx

Редовен Потребител
Затова и на някои по-умни коли този ремък е заменен с верига от векове насам.
Но някои производители имат съществен интерес да се получават по-чести аварии, за да си продават частите.
 

mdinkov

Редовен Потребител
Затова и на някои по-умни коли този ремък е заменен с верига от векове насам.
Но някои производители имат съществен интерес да се получават по-чести аварии, за да си продават частите
Спора е отдавна ,веригата е по тежка и по шумна ( при съвремените купета шума не е фактор ) ремъка е по лек и двигателя развърта по бързо ( няма спортна кола с верига ) . Ама при съвремените коли всичко се обърна наопаки , веригата я направиха като консуматив трябва да се сменя и при това доста трудоемко . Въоще при съвремените коли взеха да изчисляват много точно ресърса на компонентите и това въобще не е в интерес на потребителите . Нямам предвит мнага скъпи и луксозни модели разбира се .
 

lynx

Редовен Потребител
mdinkov написа:
Спора е отдавна ,веригата е по тежка и по шумна ( при съвремените купета шума не е фактор ) ремъка е по лек и двигателя развърта по бързо ( няма спортна кола с верига ) . Ама при съвремените коли всичко се обърна наопаки , веригата я направиха като консуматив трябва да се сменя и при това доста трудоемко . Въоще при съвремените коли взеха да изчисляват много точно ресърса на компонентите и това въобще не е в интерес на потребителите . Нямам предвит мнага скъпи и луксозни модели разбира се .
mdinkov , недей да мислиш все едно че работиш като автомонтьор.
Ние сме потребители на автомобила и ни интересуват други фактори.
Състезателните автомобили са 0,1% от автомобилите в света и нашите автомобили нямат много общи черти с тях.
Там целта е да изкара до края на състезанието, а не е да се кара много безпроблемни километри и т.н.
Разликата в пробега на един нормален ангр. ремък и ....верига е ясна.
Едно е да скъсаш ремък на баир в планината и в последствие да купуваш нов двигател, а ако успееш да накараш кола с верига евентуално да прескочи зъб, погрома и ефекта ще е съвсем различен.
Това, че веригата се сменя трудоемко не е проблем за нас потребителите.
Ние купуваме колата за да ни служи и вози, а за ремонтите има кой да мисли и трудоемкото е грижа само и единствено на тези които ще поддържат колата.
Не забравяй и за фактора "надеждност" и "такса спокойствие", моят избор е веригата :)
 
Нагоре