Газови пружини за пневматични пружинни пушки.

Grifcom

Потребител
Резбата е цолова 3/8 .А може и така:
 

Attachments

  • Pu396.jpg
    Pu396.jpg
    193.5 KB · Прегледи: 258
  • Pu394.jpg
    Pu394.jpg
    199.7 KB · Прегледи: 222
  • Pu398.jpg
    Pu398.jpg
    245.3 KB · Прегледи: 263
  • Pu399.jpg
    Pu399.jpg
    235.9 KB · Прегледи: 231

geniya

Потребител
Някой знае ли кои О-пръстени са по-добре да се сложат на болта на тапата на ГП.Имам 2 вида зелени масло устойчиви и черни масло устойчиви.Купих ги от железарията, като ми казаха, че черните са по-хубави.Дайте съвет, че довечера ще лепя тапата и край. ;)
 

mitaka101

Потребител
Лично аз ползвам черните, но може зелените да са още по-добри :)
Преди да лепиш - обезмасли повърхностите със спирт, осигури по тях грапавини за захващане на лепилото (надери с едра шкурка) и осигури поне две десети хлабина между детайлите за да имаш непрекъснат слой лепило отвсякъде. И не помпай на повече от 140бара - лепилото НЯМА да издържи.
Успех!
 

The_Incredible

Потребител
Привет колеги. Имам едно запитване към знаещите и практикуващите лепенето с "течен метал" колеги в този форум... Та с какво лепите тапите? Вариантите са няколко! Течна стомана на Бизон и Престо течен метал, това са вариантите, за които аз знам. Лично съм сравнявал характеристиките на двете лепила и Престото е с по висока крайна якост ако не се лъжа(все пак го дистрибутирам, продавам и ми е познато 140N/mm ). И един конкрете въпрос към Mitaka101 140бара е предела на кое лепило. Предварително благодаря! Поздрави!
 

geniya

Потребител
Към Mitaka101, направил съм и резба и лепило като резбата е доста хлабава, но като завия докрай хваща яко. Отделно слагам и течен метал Bizon мисля, че е 170N.Сложих от черните О-пръстени и залепих.Резбата на тапата е дълга 19мм, така че мисля няма да има проблем и 200бара да и лепна. ;)
 

mitaka101

Потребител
Течна стомана на Бизон
- с това лепило съм пробвал - 2 ГП. До към 130 бара нямаха проблеми. След замерване на скоростта се оказа, че ми трябва още сила и като напомпах на около 140 бара едната ГП изплю тапата. Другата я последва в името на потвърдения експеримент. Все пак манометрите на помпите на Хацан не са с фини деления и може да има някакво отклонение +/- 5 бара.
Тъй като налягане 130 бара не ме удовлетворява - потърсих друг начин за затваряне на ГП, изключая заварка и стигнах до мисълта за завалцоване. Там предела е на доста по-високи атмосфери. Но не се лъжете за порядъка на това пределно налягане от руските форуми - има доста дезинформация, по-точно самореклама.
Друг извод, който направих за себе си от експеримента с разлепването на тапите е, че налягането в заредено и незаредено положение на ГП, напомпена до 130 бара е по-малко от 10 бара, което /имайки в предвид неточността на манометъра/ пак си е по-малко от 10%. Говоря за стъблото /стержен/ с диаметър 8мм.
направил съм и резба и лепило като резбата е доста хлабава, но като завия докрай хваща яко. Отделно слагам и течен метал
Теоретично си на прав път, надявам се че резбата не е отхлабила прекалено стената на амортисьора. Ако пък я е изтънила прекалено - ще се похвалиш :)
Вземи някои елементарни мерки за безопасност като я помпиш - сложи ГП-то и част от маркуча в нещо метално и яко - например ... цилиндъра на разглобена пушка. Постави помпата в страни от отвора на цилиндъра и сложи някакво препятствие пред него - например камък. Помпай малко повече и после леко спадни преди да сглобиш.
Успех!
 

Иван Димов

Потребител
geniya написа:
Към Mitaka101, направил съм и резба и лепило като резбата е доста хлабава, но като завия докрай хваща яко. Отделно слагам и течен метал Bizon мисля, че е 170N.Сложих от черните О-пръстени и залепих.Резбата на тапата е дълга 19мм, така че мисля няма да има проблем и 200бара да и лепна. ;)

Като направиш резбата на цилиндъра със дебелина на стената 1-1.2мм.,колкото са обикновенно,колко според теб ще е надеждна изтънената от резбата стена,на това голямо налягане?
 

geniya

Потребител
Съгласен съм, че при направата на резбата е възможно изтъняване на стената доста.Но стругаря знаеше какво прави защото е правил и друг път, и ми каза че няма стандартна резба за този размер на който аз исках и ми направи някаква нестандартна резба.Каза че "само надрасках стената на цилиндъра, колкото да кажеш че има резба".И наистина като вкарвах стержена стопера запъваше в резбата.Маааалко го хванах на шмиргела около 0,2мм и мина през резбата.Днес намалих дължината на тапата тъй като стержена нямаше достатъчен ход само с 1мм и бойния зъб не хваща :wall:, и се наложи да я отвъртя.Хванах ГП на менгемето здраво и с тръбния ключ яко развивах тапата, да ама не.Лепилото си каза неговото отношение.Наложи се яко да нагряваме с горелка докато отпусне лепилото, като направо се увъгли и тогава се разви.Като гледам с какъв зор излезе мисля че няма да има проблем и 180бара да я напомпя.Знам ли ??? все пак ми е първата газова пружина, надавам се стане.В момента я напомпиь на 2кг. и държи ;), ама са 2кг, не 65+.Като не добре с BIZON с другото ще е по-добре ли?Как беше???
 

dp1962bg

Потребител
ФТДМ
Момчета с тия лепила си играете на руска рулетка. Не се заблуждавайте по имената им "Течен метал, течна стомана и т.н.". Мисля, че за залепване на тапата са неподходящи. Ако стане нещо с тапата когато ГП е в пушката най-много да изсъска и да изпусне, но ако изхвърчи тапата недай си боже извън пушката може да стане беля. Не зная какво печелите от това, че лепите тапите. За мен най-надеждна и проста е заварка на аргон или CO. При положение, че за обслужване е неободимо да може да се долее масло когато трябва, това може да стане през отвора на клапана, защо тапата да трябва да е разглобяема. Освен това ако К маншета в предната част сдаде багажа хвърляш цялата ГП и друга. На моята съм направил така, че клапана се завива отвън на тапата. Развиваш го, изпускаш, слагаш масло, завиваш, помпиш и това е. Тапата е заварена.
 
A

Anonymous

Гост
Колега, една скица дали ще може на клапана. Може и ние да "откраднем" някоя идея.
 

dp1962bg

Потребител
ФТДМ
Ето скицата. Не съм дал всички размери, но мисля че е ясно. Ако се наложи тапата може да се извади като се пристърже заварката на струг и може да се монтира на друга ГП.
 

Attachments

  • Tapa GP.jpg
    Tapa GP.jpg
    61.7 KB · Прегледи: 422

didarai

Редовен Потребител
:bravo: Дидо.Подобна е и моята идея.Само че позиция 7 да е с резба ,а на мястото на 6 да се навива преходника за напомпване.Всъщност съм драснал скицата с размери ,но остана на работа,а сега излизам и нямам време да я пусна.Тези дни може да я постна.В последния си вариант позиция 7 е с голям диаметър(външен) и има вътрешен отвор с резба в който да се навие (и после махне) преходника.Клапана го мисля нормален.....със струговано тяло и пружина зад него(както го пуснах на предишната схема).
 

dp1962bg

Потребител
ФТДМ
Детайл 7 е с резба, а дет.6 контрира против саморазвиване от вибрациите и ударите. Който иска може да си направи експеримет дали дет. 7 няма да се саморазвие в следствие на ударите.
 

didarai

Редовен Потребител
dp1962bg написа:
Детайл 7 е с резба, а дет.6 контрира против саморазвиване от вибрациите и ударите. Който иска може да си направи експеримет дали дет. 7 няма да се саморазвие в следствие на ударите.

Мда.Също мислех и такъв вариант.Сега прочетох и обяснението в страни от скицата(сутринта нямах време).На практика точно същата идея имах и аз.Ще видим.Може и клапана да е абсолютно същия.Напред в темата имаше колега с тапа на резба и със силиконова лента.Каза ,че работела без проблем.С лента или с фиксатор за резба може би няма да се саморазвие. ???
 

dp1962bg

Потребител
ФТДМ
Нали идеята е да може да се развие за да изпуснеш ГП . Ако я фиксираш как ще изпускаш?
 
A

Anonymous

Гост
dp1962bg написа:
Момчета с тия лепила си играете на руска рулетка.
И мен ме съмнява цялото това лепене , но за науката бих направил жертва ;) защото ми дойде тази идея.
NewPicture1.jpg


За пояснение:На тръбата се пробиват отвори за да може лепилото да излезе през тях.
 

didarai

Редовен Потребител
dp1962bg написа:
Нали идеята е да може да се развие за да изпуснеш ГП . Ако я фиксираш как ще изпускаш?
През клапана.До него ще има винаги достъп без да развиваш нищо.Но то и на твоята е така.Развиваш стопорния винт и изпускаш.

carex написа:
dp1962bg написа:
Момчета с тия лепила си играете на руска рулетка.
И мен ме съмнява цялото това лепене , но за науката бих направил жертва ;) защото ми дойде тази идея.
NewPicture1.jpg


За пояснение:На тръбата се пробиват отвори за да може лепилото да излезе през тях.
Това е другия вариант за който мислех.Тапата хваната с 4 болта (стандартно както си се прави) и залята(и болтовете) с течен метал.Като Дидо обаче и аз мисля,че една добре и спокойно изпълнена заварка без страх,че ще прецака уплътненията (щото ги няма още там) + възможността да се обслужва ГП ако има проблем през външен разглобяем клапан е по-сигурния и добър(лесен) вариант.Единствения проблем може да е в неправилно(некадърно) изпълнена заварка.
 

Grifcom

Потребител
Виждам че купонът тече и искам да питам:
защо всички ползвате стержен 8мм и гоните 140АТМ за 70кг, а не ползвате стeржен 10мм при което за същите 70кг са 90АТМ
 
A

Anonymous

Гост
Grifcom написа:
Виждам че купонът тече и искам да питам:
защо всички ползвате стержен 8мм и гоните 140АТМ за 70кг, а не ползвате стeржен 10мм при което за същите 70кг са 90АТМ

Защото разликата в налягането при свито (заредено) положение и при разпънато (освободено) положение е по-малка, заради по-малкия обем за същата дължина на стържена.
Ако е по малък от 8мм пък ще трябва по голямо налягане за да се постигне същото усилие. :)
 
Нагоре