G10
Новодошъл
Проблема не е самов осммицата а в некъдърно сглобеното и конструктивно сбъркано пушкало.Особенно при по дългите цилиндри като на бт-то при напомпване се забелязва иьвиване на цилиндъра като банан което води чрез осмицата допреместване и на цевта.С този проблем се боря дълго време и твърдя че имам успех.Направих плътна осмица с по 0,05 мм хлабина м/у детайлите която е сцепена отдолу и стяга всичко с болт м5.Отначало я монтирах в самия край на цилиндъра но резултата не беше добър понеже там се оказа най голямата амплитуда наизтумбачването.Преди да се откажа напълно се сетих и поставих осмицата на заводското и място и нещата си дойдоха на мястото.Явно и турчина го знае затова осмицата не е в края като на повечето не турски пушки.Условието за успех обаче е предварително пушката да е тунингована и да прави поне 20 истрела в плато кал25 с 2,1 скорост около 280м
точно от такива отговори се нуждаех....което ме кара единствено и аз да модифицирам осмицата.....но както сподели колега,ако махна осмицата,и после да редя “тежести“,а и да търся къде точно им е мястото на цевта,ми се струва твърде несериозно....махам 1,слагам други 2 или 3.......а и си нямам никаква идея,на Флаш-а колко добре е укрепена цевта към кутията....Това са 2 контролни истрела на 55 метра като прицелната точка е първият истрел. Истрелите са направени в 2 различни дни след напомпване на пушката което е доказателство че нещата са се получили.Преди модификацията на осмицата тези резултати бяха не бъзможни.Извинявам се че пушката е бт 65 но мисля че отговаря на повдигнатия от колегата G10 въпрос.
Благодаря на всички колеги с мненията си и опита си.