FX Airguns или как се прави шведска тройка-аз, тя и вибратор (саундмодератор)

nikolaym

Потребител
Може регулатора да не засича спада в налягането и да не отваря и да пълни пленума . Така правиш два-три изстрела докато отвори и напълни и реално последния от тях е с ниско налягане. Така е направи ,че след всеки изстрел да виждаш стрелката на манометъра на втория регулатор да показва спад в налягането и да чуваш как се пълни пленума и се връща в зададеното налягане . Така няма да имаш големи подскоци в скоростта . Предполагам даже ще се удивиш колко постоянна скорост е способна да държи . На 5-6 изстрела може един да има 2-3 метра в секунда разлика най-много.
Днес я пратих на Адаша Gadnqra
Аз немога да се справя с нея а и явно ще има някакъв проблем по механика
 

luft9waffe

Редовен Потребител
На старите Краунове, Дриймлайни е със Low/Medium/High,
И на още по-старите Гладиатор МК1 е така.Преди много години ,като излезе моделът си зададох точно този въпрос и логиката ми беше точно като твоята.Една статия ми попадна от англичанин,който беше хронографирал и преброил изстрелите при 3-те мощности-9,12 и 16 дж. .177.Броя изстрели -500,450и400.По-късно ,за 1-2 години притежавах МК1 и установих ,че броят изстрели се вдига с към 10% при преминаване от висока(45j) към средна (35) мощност.
 

Вилян

Потребител
По-късно ,за 1-2 години притежавах МК1 и установих ,че броят изстрели се вдига с към 10% при преминаване от висока(45j) към средна (35) мощност.
Хм, това не мога да си го обясня. Как се увеличава броя изстрели при условие, че въздуха, който се употребява е един и същ обем ? В единия случай просто той отива по-пълноценно за засилване на проектила (при по отворен трансфер порт), а в другия случай е просто преразход .. И в двата случая няма как да се върне въздуха назад в пленума, веднъж 'издухан' през клапана :) Говорим за всички други настройки едни и същи -натягане пружина, налягане регулатор и т.н.
 

luft9waffe

Редовен Потребител
Хм, това не мога да си го обясня
Аз също.Не намерих някакво обяснение в нета освен твърдение,което мисля че е част от статията.Но във форума,може би, има все още притежатели на модела.
 

Attachments

  • Screenshot_20240129-223106.png
    Screenshot_20240129-223106.png
    271.5 KB · Прегледи: 40

Вилян

Потребител
Но във форума,може би, има все още притежатели на модела.
То за този модел да се пише тук е малко като във форума на Мерцедес да питаш за 'А'-класата на жената, докато другите коментират да си вземат ли нови керамични накладки за 6.3 AMG-то ... :lol:
 

DGman

Редовен Потребител
.. И в двата случая няма как да се върне въздуха назад в пленума, веднъж 'издухан' през клапана :) Говорим за всички други настройки едни и същи -натягане пружина, налягане регулатор и т.н.
Обема м-у клапана и порта /врътката/ се насища повече когато е притворен и клапана затваря по-бързо същия ефект го има и ако минеш на по тежки чашки и имаш няколко изстрела повече
 

petkof

Редовен Потребител
Хм, това не мога да си го обясня. Как се увеличава броя изстрели при условие, че въздуха, който се употребява е един и същ обем ? В единия случай просто той отива по-пълноценно за засилване на проектила (при по отворен трансфер порт), а в другия случай е просто преразход .. И в двата случая няма как да се върне въздуха назад в пленума, веднъж 'издухан' през клапана :) Говорим за всички други настройки едни и същи -натягане пружина, налягане регулатор и т.н.
Като прочетеш този материал и отчетеш, че въздуха макар и газ е флуид с определено тегло, картинката трябва да се изясни. Разбира се, трябва да имаш основни познания по физика, хидромеханика, термодинамика, механика на флуидите и туй-онуй.
 

Вилян

Потребител
Разбира се, трябва да имаш основни познания ... и туй-онуй.
Имаме един обем от близо 9 милиона българи. След 90-та година, без регулация (на правоток както му казвате тук) са напуснали 2.5 милиона, болшинството от които умни/кадърни. Искаш да кажеш, че парциалното количество на българите, които искат да прочетат (а и могат да разберат) препечатани академични трудове е намаляло ?
Шегата настрана -благодаря за отговора.
 

Ivan888

Редовен Потребител
Здравейте приятели. Искам да дам едно положително мнение за

Saber Tactical FX Maverick Extended TRS Picatinny Scope Rail Standard ST0044.​

Въпросното вчера го монтирах на маверика ми, заедно с 3 стягащи пръстена. Изключително втрвърдяване на системата лайнер -тръба-шрауд се получи. Аз имах леко провисване заради дебелостенната тръба в която ми е лайнера (800 mm), в момента всичко е изпънато и стабилно по канап. Надявам се да подобри точността, особено при по големите мощности. Чисто визуално си има фенове, но за мен украпването на шрауда е най голямото предимство на системата.
 

Georgi Atanasov

Редовен Потребител
Да е жив и здрав колегата Петър Тенев и все така да ни оправя пушките :)
Дреамлайн .22, цев алфа пресижън, слъг HN 30grain, .217, дистанция 90м, скорост 305м/с :)
(Долните са от прострелка, горните са интересни :)) )
DE950A8C-6748-4A96-995C-409A62A732FA.jpegF8226B05-979A-4CD8-8381-A5DABF47B4CB.jpeg
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Да е жив и здрав колегата Петър Тенев и все така да ни оправя пушките :)
Дреамлайн .22, цев алфа пресижън, слъг HN 30grain, .217, дистанция 90м, скорост 305м/с :)
(Долните са от прострелка, горните са интересни :)) )
View attachment 114245View attachment 114246
Всеки Фх заслужава такива мишени на тези дистанции, този Дриймлайн е страхотно изпълнение с тази цев, още си спомням и леко въздишам как стреляше с лекота и грация при тестовете когато бе при мен. Споменът остана траен. Тук се знае че съм привърженик и на сърце са ми Шведките, радвам се че мога да помагам на колегите с ремонт и настройки по тези пушки, съжалявам че времето ми не е много което мога да го отделя за хобито, но го отделям с цялото си внимание и респект към всеки и всяка пушка.
П.С. Един Maverick Sniper в момента е на операционната маса, слагам си ръкавичките и го почвам че чака ;)New Phototastic Collage.jpg
 
Последна промяна:

Ичи Геки

Редовен Потребител
Screenshot_20240207_131241_com.android.gallery3d_edit_7653045126957.jpg
Някой знае ли точният размер на това уплътнение на impakt m3 на първия манометър, че изпускаше оттам и искам да го сменя, да знам какво да търся. Другото е че имаше някво уплътнително лепило вътре - пише ли по инструкция какво се слага при сглобяване?
 

hristoss

Редовен Потребител
ФТКС
сега видях... 19762 X-ring 3,63x2,62 NBR 70 това е размера.. да видим къде ще го търся това...
За жалост,където съм питал в магазините за такова,не са и чували.
Намерих във Сотис имаха налични и поръчах още да имам,ама си ги чакам ....от два три месеца.
Иначе може да пробваш със такава шайба,докато намеря такива х рингове бях със нея и върши работа
 

Attachments

  • -575723271-697000311.jpg
    -575723271-697000311.jpg
    142.9 KB · Прегледи: 18
Последна промяна:
Нагоре