Kameno Karp
Редовен Потребител
Аз моя го усещам,че е за смяна само по спада на скоростта. Никакъв теч на въздух не чувам и не усещам.
При мен се отчупи малко парченце от Хумовската пружина,застана на спусъка,бях на полето и си стрелях,добре че си нося подвижна работилница в колата,за 10 минути бях отново в стрелкова позицияПреди малко разглобих пушката и се оказа,че има проблем.
Хумосвкият чук се бе заклещил доста здраво в сребристата част. Извадих го трудно и то с нагряване. Хумовксата пружина някакси му е подбила края в който го настиска и се е получила грапавина,заради която чука е заседнал. По прнцип трябва да се движи свобдно в сребристата част. Също така от някъде изпадна отчупена малка част от хумовската пружина.
Аман от боклуците на хума.
Всичко ,кото съм купил от тях за тая пушка е боклук,чукове,прижини,дотиквач,трансфер порт V2...
Полирах чука и сега се движи свободно,сменин и прубината с нова,ама пак хумовска,само такава "Tuning"пружина имам в момента.
От къде мога д си купя натегната (тунинг) пружина различна марка от хума?
Смених и вътрешният о-ринг на цевта,където влиза дотиквача. Извадих дотиквача и нанизах о-ринга на него и си имаше видима хлабина. Оригиналния о-ринг е 6.35 x1.27 дебелина. Аз обаче сложих 6.35х1.5 и сега о-ринга уплътнява отлично дотиквача. Слъговете минават напред без проблем,но не минават назад Ако се наложи да ги вадя ,най вероятно ще излязат заедно с о-ринга или пък като се поизноси след някакво време ,ще почнат да минават хаха
Та в крайна сметка открих някакви нередности по механиката,които са вече отсранени и тези дни ще има пак преразход с стрелба на слъгове за настроики
View attachment 116854View attachment 116853View attachment 116852View attachment 116851View attachment 116850
Чувал съм от стари хора, че с Фхксовете така ходели да стрелятдобре че си нося подвижна работилница в колата,за 10 минути бях отново в стрелкова позиция
Въпрос на принцип е постигането на високата скорост. Ако не е рентабилна,винаги може да бъде намалена,нали? А и лайнера кой съм взел е проектиран за стелба на тежки слъгове с висока скорост.Аз нямам такъв модерен ФХ,стрелям с Босс.Наскоро вдигнах скоростта на 300 м/с и групата на 50 м. стана 2 см.Набъвзо я намалих на 250 м/с и всичко си е почти в един калибър.Пиша това защото не мога да разбера каква е тая мания за гонене на високи скорости.
Та до колегата на който пушката му стреля отлично с 280 м/с за какво му е да си вкарва таралеж в гащите.
Нали целта е като се примериш някъде да улучиш там!
Нормално е да падне мощността.По-дългата цев иска повече мощност.Ако пушката ти е била настроена да затваря клапана преди да излезе проектила от 600мм цев то при 700мм цев клапана като се затвори рано и проектила няма да може да се засили толкова.Днес имах време да пробвам как е новия (.25) 700 хеви лайнер 1:16 и резултатите от към точност с ZAN 2.27грама (35гейна) и HN 2.20 грама (34грейна) са отлични. Стреля ги супер точно. На 80м пет от пет 9 волтови батерии - "всичкото туш" Доволен съм от лайнера от към точност.
Обаче нямам прираст в мощността. Даже имам спад.
С 600мм цев и регулатори 170/150 ,тежкия чук и пружина на хума + оригиналния дотиквач на FX (не пинпроб) ,мощността беше 97-99J. Сега е сменен само лайнера с 700мм,всичко друго е както преди и мощността е към 90J или казано ZAN 2.27 грама ги срелям с 280м/с.
Въпросът ми е,какво да разръчкам в конфигурцията за да докарам по-висока скорост - към 300м/с да кажем?
Колегите,които са с Maverick sniper с 700мм и калибър 6.35,да кажат на какви налягания и с каква карантия докарват тази скорост?