ПОМПИ, БУТИЛКИ, КОНЕКТОРИ, МАРКУЧИ, РЕЗЕРВОАРИ, КОМПРЕСОРИ, МАНОМЕТРИ - как, откъде и всичко за високо налягане.

Kameno Karp

Редовен Потребител
Напразно се косиш колега. Искренно се надявам да сме били полезни на колегите на които им предстои да се сблъскат с тоя проблем. За теб е ясно.
Такааааа ... От както съм монтирал компресора и след доста помпене,днес реших да отворя филтъра и да видя на какво дередже е силикагела. Няма нито едно оцветено зрънце. За сведение,силикагел оставен на открито,доста бързо позеленява. Сепаратора го дренирам след всяко помпене.
Докато умувах как най-добре да направя филтриращата система,доста помпих но не дренирах сепаратора. Тогава имаше позеленяване на силикагела,но пак горната 1/3 - 1/4 не беше оцветена. Филтрите са си филтри,но според мен,сепаратор е задължителен.
Когато съм помпил без сепаратор,силикагела се оцветяваше за нула време.
 
Последна промяна:

Compball

Новодошъл
Здравейте, откъде мога да си намеря винт за клапана за обезвъздушаване на помпата? Проверих в няколко железарии, но била ситна резба и трудно да се намери…4DA3C77F-F602-494D-974E-2CC15D7111CF.jpeg
 

dberov

Редовен Потребител
Казах аз че ще стане като темата на Хатсан.
Почва се...не се чете а се пита за нещо писано и то в последните странички.
 

Валката

Потребител
Почнах да шетам и да сглобявам но сепаратора е от Йонг хенг
Дали ще върши същата работа?
Също тръбите където излизат от степените са различни
 

Attachments

  • 20230611_201045.JPG
    20230611_201045.JPG
    360.9 KB · Прегледи: 43

roskokn

Потребител
Върши много добра работа,сменя се холендъра на компресора за да стане тръбичката,може да се наложи да се разпробие малко вътрешно за да застане пружината на клапана.
 

Валката

Потребител
Също свалих маркуча за пълнене и се уплаших има корозия по резбата незнайно от къде ?
Не е работил!
 

roskokn

Потребител
Ето снимка на холендъра които се сменя.
 

Attachments

  • IMG_20230611_222103.jpg
    IMG_20230611_222103.jpg
    742.5 KB · Прегледи: 52

Валката

Потребител
Аз мисля че по лесно ще е да сменя този на сепаратора и да си направя серпентина
Самата дебела тръба играе ли роля?
 

roskokn

Потребител
Ако ползваш тръбичката която е със сепаратора,холендъра там си е ок. и няма нужда от смяна,ако слагаш серпентина,да този е по лесен за смяна.Аз се отказах от серпентината защото сепаратора с тръбите от и до него охлажда идеално,след 30мин работа тръбата към 2ра степен се държи спокойно с ръка.Внимаваи с уплътнителните шаиби на холендъра на сепаратора,при мен са 2 и играят и ролята на дистанционни,иначе холендъра забива вътре в серпентината.
 

roskokn

Потребител
От магазинче за хидравлични и пневматични части е,малък местен специализиран магазин,нямат online търговия.Не го намерихме лесно,двете резби са различни ходих с оригиналния холендър и новата тръбичка.Ако не го намериш никъде пиши на лично в петък мога да отида пак и да ти намеря.
 

Валката

Потребител
Така имам дилема стария китайски маркуч на станцията го занесох да го сменят и сега виждам това
 

Attachments

  • IMG_20230616_230527020.jpg
    IMG_20230616_230527020.jpg
    93.6 KB · Прегледи: 62

emci74

Редовен Потребител
Като цяло не е препоръчително, но ще изкара. Тестван е на над 350 бара, трябва да пише колко.
 

The PuNiShEr

Редовен Потребител
Става ли въпрос за маркучи за пневматиката, работя с тази фирма.
Продуктите им са италиански , работно налягане 630 бара.
Маркуч с дължина 50 см. излиза около 50 лв. с накрайниците и карбоването, тоест вземаш готов продукт и ползваш !!!

 

Kameno Karp

Редовен Потребител
Точно там предположих,за това писах ,че имат И 600 баров маркуч. Тоя не издържа 300 бара. Поне при мен не издържа.
Resizer_16869869371291.jpg
 

Mutata

Потребител
Така имам дилема стария китайски маркуч на станцията го занесох да го сменят и сега виждам това
Кофти работа! Можеш да го ползваш само ако пълниш пушката изключително бавно, но въпреки това не е препоръчително. Въздуха влиза в пушкато през клапан с много малка пропускливост, и с едно малко по бързо отваряне на крана на бутилката, тези 250 бара ще ги прескочиш. Най-добре им направи рекламация, и да ти го сменят с какъвто трябва. Оригинално за тази цел се слагат маркучи издържащи на 600 бара.
Добре е да ти сложат и предпазната пружина около маркуча, тя е не само да го държи в случай че започне да се раздува или се сцепи, но и донякъде го пази от падащи върху него предмети.
 

Mutata

Потребител
Ти да видиш, сега реших да хвърля едно око и на моите маркучи. Маркучите на помпата и на допълнителния филтър са на 630 бара работно (W.P. 630 Bar. B.P. 1600 Bar. Made in Germany) обаче на маркучите на зарядната станция и на компресора не пише нищо:oops::oops::rolleyes:
 
Последна промяна:
Нагоре