Аз в момента съм с подобно "подобрено" масло на колата. Въпреки препоръките да се използва само оригинално GM за модела на моята, на третия път сложих масло рекламиращо се с един куп екстри, въпроса е, че наистина накара двигателя да заработи по-тихо (дизел) и учудващо разхода падна поне с половин литър на 100, засечено неколкократно и то доста "рисково", но това е друга тема вече.ininia написа:Мангуста,аз не викам анатема на добавката.Разбира се че трябва да се провери.Но това наистина е юридическата страна на въпроса за всички реклами.
На последния риболов хванах шаран под 4 килаininia написа:.... не ви ли прави впечатление,че пише "ДО 7%" ! Това може да бъде и 0,07% !Изобщо във всички реклами винаги пише "до ...%"....
Dejmos написа:На последния риболов хванах шаран под 4 килаininia написа:.... не ви ли прави впечатление,че пише "ДО 7%" ! Това може да бъде и 0,07% !Изобщо във всички реклами винаги пише "до ...%"....
Mangusta написа:По твоята логика може да пиеш метилов спирт вместо уски...все тая за организмати
п.с: а "факта" и сравнението с "универсалният модификатор" беше нещо от сорта ..."абе аз не съм виждал..ама на мой познат са му разказвали четвърти лица как става работата..". Добавките от сорта на " молибденов дисулфид"-а и такива подобни действат и наистина удължават живота на двигателите и намалят разхода като цяло.Това е доказано от лаборатории, за чиито изследвания се плаща от медиите да оборят, а не да потвърдят факта. И правилно, ако не вземеш предвид на каква температура ще работи даденият двигател, съответно да го оборудиш с нужните филтри, масла, та дори горивни смески, не става въпрос за удължаване срока на експлоатация а направо за гарантиране на режима на работа. Така че не мисля, че генералното ти заключение относно "безполезността" и съмнението към подобен вид добавки/технологии е много правдиво.
Викате анатема преди да сте проверили дори...то си има начин, купувате, пробвате и тогава коментирате
Извинявай, но аз не разбирам какво искаш да кажеш с това?Светнала ти лампата и какво от това?tzocho написа:Понеже спора около тези продукти битува от появата им, то да споделя и моя скромен опит:
2006г. Рено19, моноинжекцион-91г. километри не помня, но германеца беше я покарал доста, а и тук в БГ беше видяла бая зор от каране и горива, та бях решил да рискувам и третирах двигателя с подобен продукт производство на QMI. Видя ми се скъпичък тогава - 65 лв. Осезаеми промени не забелязах, до момента в който не се случи следното: неделя, късния следобед на черен път в планината с дълбоки коловози удрям картера и след няколко метра ми светва лампата на маслото. Нямам обхват на тел. и изпадам в размисъл: да оставя колата и да се прибирам пеш или да рискувам и докъдето стигна. Второто надделя - с мен бяха още баща ми и дъщеря ми, които нямаше да издържат прехода. Със светеща лампа, окло 3 км. до края на черния път и още 11 км. до сервиза. Стрелката на антифриза се беше залепила в нач. на черв. зона, а скоростта която поддържах беше около 40 км/ч. В крайна сметка се разминах само с изчукване на картера. Колата я карах още година и половина след което я продадох без да съм правил някакви ремонти по двигателя. Позовавайки се на старата и изпитана поговорка "не питай старило, питай патило", оставям сами да си направите коментара и изводите.
Усещам най-малкото сарказъм.fatalen написа:Ето поредното чудо.
Само да поясня, че концепцията на всички уреди с магнитно действие е да помогне на болният орган като възтанови биомагнитното поле и съответно самият орган. Доказано е че го има и се променя според това дали даден орган е болен или здрав. Друг е въпроса доколко носенето на обикновен магнит спомага за това. Аз лично вярвам, че вулканичните камъни, които се използват за масажи все повече, вършат по-добра работа.Много хора също не са вярвали, че живите организми отделят електрически импулси докато не са били изядени от акула имаща точно орган за засичане на въпросните ( капсулите на Лоренцини)Dejmos написа:... Колкото действат и магнитните наколенки (някой от вас да има железни капачки на коленете?). Точно николко.
Ами източи маслото, палиш двигателя, минаваш 14 км. и после пишеш за резултата :write: ...petkof написа:Извинявай, но аз не разбирам какво искаш да кажеш с това?Светнала ти лампата и какво от това?tzocho написа:Понеже спора около тези продукти битува от появата им, то да споделя и моя скромен опит:
2006г. Рено19, моноинжекцион-91г. километри не помня, но германеца беше я покарал доста, а и тук в БГ беше видяла бая зор от каране и горива, та бях решил да рискувам и третирах двигателя с подобен продукт производство на QMI. Видя ми се скъпичък тогава - 65 лв. Осезаеми промени не забелязах, до момента в който не се случи следното: неделя, късния следобед на черен път в планината с дълбоки коловози удрям картера и след няколко метра ми светва лампата на маслото. Нямам обхват на тел. и изпадам в размисъл: да оставя колата и да се прибирам пеш или да рискувам и докъдето стигна. Второто надделя - с мен бяха още баща ми и дъщеря ми, които нямаше да издържат прехода. Със светеща лампа, окло 3 км. до края на черния път и още 11 км. до сервиза. Стрелката на антифриза се беше залепила в нач. на черв. зона, а скоростта която поддържах беше около 40 км/ч. В крайна сметка се разминах само с изчукване на картера. Колата я карах още година и половина след което я продадох без да съм правил някакви ремонти по двигателя. Позовавайки се на старата и изпитана поговорка "не питай старило, питай патило", оставям сами да си направите коментара и изводите.