Моят автомобил.

Dominus

Редовен Потребител
Има разлика между борд и колонко, но е много малка. А каква е тая константа за която говориш?
 

rashko

Редовен Потребител
Колеги, предстои ми закупуване на нова кола.
Насочил съм се към Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 6 степенна скоростна кутия 2005 г.

Някой имал ли е впечатление от модела ?

Приемам и препоръки за други марки и модели, но за BMW и Mersedes, забравете. ;)

Идеята е джипа да е икономичен и проходим.
 

peko

Редовен Потребител
ФТКС
Много интересните клипчета са изтрити - нещо не отговаряли на правилата за БМВ ;) ;)
това само е останало - vbox7.com/play:39b1b9f9
:cheers:
 

petkof

Редовен Потребител
rashko написа:
Колеги, предстои ми закупуване на нова кола.
Насочил съм се към Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 6 степенна скоростна кутия 2005 г.

Някой имал ли е впечатление от модела ?

Приемам и препоръки за други марки и модели, но за BMW и Mersedes, забравете. ;)

Идеята е джипа да е икономичен и проходим.
Огледай и Нисан Х-трейл.
 

big_dragon

Редовен Потребител
rashko написа:
...
Идеята е джипа да е икономичен и проходим.
За да е икономичен, трябва да е малък. Избора ти е добър, но виж също RAV или Терано.
10 годишна кола не се сравнява само по това какво може по рождение, а и по моментното и състояние, защото от него зависят възможностите в момента.

Икономичността е относително понятие:
-Със 100 кила нафта в пустинята ще стигнеш по-далеко, отколкото със 100 кила бензин...
-Но със газ за 100 лева ще стигнеш по-далеко отколкото с нафта за 100 лева. Стига да има газ в пустинята...Пустинята е образно понятие.

За да е проходим, трябва да е голям. Патрул или ЛендКруизър, гледай да е къса база, по-проходими са. Колкото са по-големи гумите и съотношението клиренс/база, толкова през по-големи дупки и каманаци (бордюри) може да минаваш.

ПП Въпроса с проходимостта и гумите няма да го коментирам, по горният клип със Субаро vs Нива го показва...
 

lynx

Редовен Потребител
rashko написа:
Колеги, предстои ми закупуване на нова кола.
Насочил съм се към Suzuki Grand Vitara 2.0 HDI 6 степенна скоростна кутия 2005 г.
Някой имал ли е впечатление от модела ?
Приемам и препоръки за други марки и модели, но за BMW и Mersedes, забравете. ;)
Идеята е джипа да е икономичен и проходим.

Рашко, влезни в Гранд Витарата и кажи как се чувстваш вътре.
Ти поне си 1,90м. висок, май няма да си особено впечатлен.
Вариантът с двувратката(стани да седна), въпреки че наистина е по-проходима също едва ли ще ти хареса.
Както виждам, търсиш нещо в ценовия диапазон 10-15хил. лева.
На твое място и при твоите изисквания, може би нещо от сорта на това Мицубиши Панчерево ще ти пасне по-добре:
http://www.mobile.bg/21399912953702546
Щом държиш да е японско, има и други сносни варианти и са по-подходящи от Витарата.
 

rashko

Редовен Потребител
Панчаревото ми е фаворит, обаче много големи мотори им слагат, аз пътувам само до работа по 50 км. и това ме спира(ламя) :mad:.

Ще те послушам, ще седна в едно и ще преценявам на място ;) :cheers:
 

venciru

Редовен Потребител
Рашко,
Витарата я забрави - просто ще ти е тясно. RAV - не е джип по принцип, той си е "паркетник". Аз лично защото съм "извън габаритен товар", когато купувах отидох на Варненското Горубляне. Влизах във всички салони под ред и де що има джип го пробвах (като дреха) - става ми - не ми става, тук ми стяга, там ми е късо и те така.....На много от джиповете външният вид лъже - уж са "огромни", а вътре като дядовата ръкавичка.
За най-компетентни мнения влез в офф роуд форума. Ама там представите за "джип" и "проходимост" са маааалко завишени за редовия ползвател ;). Все пак много зависи къде и как смяташ ТИ да го ползваш и какви са точно ТВОИТЕ изисквания и очаквания.
Успех!
 

rashko

Редовен Потребител
Ще го ползвам основно за пътуване по шосе, като от време на време ще влизам в "драките", кеф ми за риба, кеф ми за плаж, кеф ми за стрелби.

На офф роуд състезания няма да участвам, само леки пресечени местности. ;) ;) ;)
 

big_dragon

Редовен Потребител
rashko написа:
Ще го ползвам основно за пътуване по шосе, като от време на време ще влизам в "драките", кеф ми за риба, кеф ми за плаж, кеф ми за стрелби.

На офф роуд състезания няма да участвам, само леки пресечени местности. ;) ;) ;)
Това вече е друга бира.
Търси така наречените "паркетници", те не са за извън пътя, но за ходене на риба и на стрелби аз, както и ти го правим и с обикновен автомобил с малки изключения...
 

venciru

Редовен Потребител
Разгледай и "корейците". Туксон, Теракан, Санта Фе, Соренто,Спортидж.......
И пак ти казвам да опиташ варианта с "пробването" и да отделиш малко (много) време за OFF Road форума.
 

barbaron

Редовен Потребител
off-road-а ще ти обърка представите...Мощния мотор е по-икономичен. терано 3000 карам от 2006г насам и ако късата база те устройва - бих ти го препоръчал в дизелов вариант - 4 цилиндъра къса база (моето терано е дълга база)... Супернепретенциозен автомобил с много малко електроника и напълно механично окачване.


http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21395682012445325&f1=details&slink=6ju62m

ето ти нещо, което ти гарантирам че смесен няма да гори повече от 10/100 смесено

Мисли си вариант да го пишеш товарен (данъка на година ще ти е едва 10-12 лева). Помисли си да го вземеш на фирма, особено ако е от автокъща като това от обявата. ДДС-то няма да ти го признаят, щото автокъщите си измислиха едни правила за покупко-продажба, които правила слагат ДДС само на "печалбата", и то таз, която те си напишат. Но при всички положения една такава привилегия към фирмата би носила много "разходи"...
 

big_dragon

Редовен Потребител

mihailstoianov

Потребител
аз имам пред последния рав(2012)
6fa1dd25952bf7e94590974c4bd39979c89009e1.jpg

и преди него
toyota_07rav4_angularfront_Regular.jpg

което е едно и същи и в по предния съм се качвал и са малко неудобни за човек над 1.86м като мен.
и двата са с 2.2D мотори разхода е на стария 8 на новия понеже е автомат 10.
като проходимост съм много доволен минах през върбишкия проход декември месец имаше големи преспи на места до 60см постоянния сняг беше 20см добре се представи а и здравината също е на ниво. просто ми е малко малкичък поради което го оставих женами да го кара
 

andi

Редовен Потребител
И витарата и Нисана са по проходими от колкото на теб ще ти се наложи . За сметка на това са тесни и с ужасна возия . Витарата е и с нисък таван . Звукоизолацията е слаба .
Комфортно , тихо и широко 4х4 е Хонда CRV , кара се като лека кола . Дизелов Дъстър е много проходим и лек за каране а 4-5 годишен ще е на цената на 10 годишна Витара .
Но фаворита ми в момента по отношение комфорт, простор , проходимост спрямо цената си са Хюндай Санта фе и Теракан (огромен е вътре и мноооого проходим) .

Но за извън пътя гумите и шофьора са по важни от самия джип !
 

hlapeto

Потребител
andi написа:
И витарата и Нисана са по проходими от колкото на теб ще ти се наложи . За сметка на това са тесни и с ужасна возия . Витарата е и с нисък таван . Звукоизолацията е слаба .
Комфортно , тихо и широко 4х4 е Хонда CRV , кара се като лека кола . Дизелов Дъстър е много проходим и лек за каране а 4-5 годишен ще е на цената на 10 годишна Витара .
Но фаворита ми в момента по отношение комфорт, простор , проходимост спрямо цената си са Хюндай Санта фе и Теракан (огромен е вътре и мноооого проходим) .

Но за извън пътя гумите и шофьора са по важни от самия джип !

Намали о-тата!
 
Нагоре